Nuoret pakenevat Nordeasta
Miksi nuoret eivät kestä edes vuottakaan heillä töissä? Mikä yrityksessä on vialla? Onko jollain jakaa omakohtaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä?
Kommentit (444)
Tuttu oli heillä töissä ja pimahti työpaineiden käydessä liian suuriksi. Vieläkin on toipumaan päin.
Jos joku vähänkään puolustaa oikeuksiaan ollessaan siellä töissä, lakaisevat hänet piiloon maton alle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset täällä?
Hei vaan, Nordean moderaattori!
On nää Nordean moderaattorit vaan ärhäköitä, ei taida se 24 h riittää näitä poistellessa. Totuus taitaa sattua liikaa.
Onneksi ap ei pääse pakenemaan suljetulta osastolta 👀
Pelastusrenkaita pitäis jakaa näillekin nuorille niin pääsevät takaisin sieltäkin normaaliin työelämään.
Nordean palstapoliisit taas vauhdissa-tuliko taas kiireinen työpäivä?
No ni, Nordean maalitus jatkuu täälläkin. Hyvä pankki se on.
Vierailija kirjoitti:
Miksei teistä saa puhua avoimen rehellisesti, mitä se on sulta pois et työntekijät saisivat jakaa kokemuksiaan kyseisestä yrityksestä, en ymmärrä sun ontuvaa logiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Sul ei taida olla kaikki ihan kunnossa kun näin vahvasti reagoit ihan tavalliseen keskusteluun suomalaisesta työelämästä.
Nuoret nyt pakenevat nykyään kaikkea ja kaikkia..
Varsinkin vastuunkantoa..
Vierailija kirjoitti:
Miksi kitiset täällä?
Miks tää Nordean esiinottaminen menee sulla aina niin tunteisiin? Eiks sulla oo muuta elämää kuin niiden fanitus?
Millon Nordea palauttaa vanhoille ihmisille facebookin kautta pöllityt rahat? Nordealle ei mitään petossuojaa ja voidaan tilit tyhjentää ja rahastot kaupata yöllä.
Facebookissa nämä petoksia tehtailevat valitsevat vanhoja ihmisiä ja esiintyvät heidän kavereinaan kaapattujen tilien kautta.
Mun tyttö on ainakin viihtynyt siellä töissä. Riippuu varmaan siitä, mitä tekee.
miksi tää joku hullu Nordean moderaattori aina triggeröityy niin verisesti ja pitää tätä yritystä koskemattomana?
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttö on ainakin viihtynyt siellä töissä. Riippuu varmaan siitä, mitä tekee.
Se pankki mun tyttöni vei, mut tämä poika laulaa vaan rillumarei
Muistakaa suojautua Nordean moderaattorilta, joka vaanii tääl palstalla!
Työntekijän suoja on huono, nuoret työntekijät tuovat vain hiekkaa sisälle.