Nuoret pakenevat Nordeasta
Miksi nuoret eivät kestä edes vuottakaan heillä töissä? Mikä yrityksessä on vialla? Onko jollain jakaa omakohtaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä?
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Yhden 1to1 aikana pomon kaa teki mieli soittaa poliisi apuun. Harkitsen rikosilmoituksen tekemistä häirinnästä
Tai oikeastaan vainoamisesta ja kunnianloukkauksesta
Vierailija kirjoitti:
Paikan piiloteltu pahoinvointi näkyi selittämättöminä poissaoloina, kasaantuvina töinä, addiktioina, kollegoina, jotka eivät yhtäkkiä enää olleetkaan työntekijöinä ja vaan katosivat kuin tuhka tuuleen
Täm,ä koskee koko Suomea ja pahenee vaan. Kerro jotain uutta.
Ei sitä vuotta vaan ehdi olee kun tulee ain joku organisaatiomuutos tuol
Muuttuu niin et bipolaarisetkaan ei pysy perässä
Työympäristö on niin epävarma ettei perhettäkään uskaltanut perustaa työsuhteen aikana, kun en haluis omille lapsille kurjaa tulevaisuutta tarjota vaan parhaimmat eväät vakaamassa ympäristössä
En halunnut lapseni elävän palkkataantumassa koko elämäänsä, joten lähdin etsimään kehitysmahdollisuuksia muualta
Uutta paikkaa kun haki heiltä niin aina kaikki sujui alussa hyvässä hengessä haastattelussa ja olin varma et nyt paikka nappaa ja sit vetivät oven kylmästi kiinni, sit päätin et näihin ei kannata enempää aikaansa uhrata
Voin huonosti altistuessa sille jatkuvalle nöyryyttämiselle mitä kollegat harjoitti, hiekkalaatikkomeininkiä keskenkasvuisten aikuisten seurassa, jotka oli jämähtäneet siihen yhteen paikkaan nurisemaan päivästä toiseen kurjuuttaan
Mäkin olin pahasti koulukiusattu ala-asteelta lukioon asti samojen henkilöiden toimesta, mut nekin traumatisoivat kokemukset oli ihan pientä tuohon verrattuna mitä sain tuolla kestää
Olin onneni kukkuloilla kun se viimein loppui, se mun määräaikaisuus, jes! Ei ikinä enää toiste <3
Vessapapruks vaan kelpaa heidän työtodistus
Poissa, koska se oli nuorien hautausmaa
Paikka teki ainakin minuun lähtemättömän vaikutuksen negatiivisessa mielessä. Urakehitys olematonta vaikka osaamistakin oli jo kerättynä mut eivät vaan tuolla olleet valmiita tukemaan urakehitystäni missään muodossa. Eipä ole missään työpanostani arvostettu yhtä vähän.
Uskoin näiden visioon. Olin motivoitunut. Tartuin kaikkeen ylimääräiseen mitä tuli vastaan. Mitä nää teki? Hakemalla hakivat keksittyjä syitä antaa potkut, totuus oli et puolalaiselle annettiin mun homma kuten annetaan monella muullakin siellä, jotka vähänkään kauempaa sinnittelevät
Sain tarpeeksi siitä kerjäämisestä, tule ylitöihin X ja X, sun on tultava muuten käy S ja S. Missään ei ole multa vaadittu yhtä paljon omien henkilökohtaisten rajojen rikkomista. Kysyn vaan minkä tähden? Ei minkään.
Vihjailivat milloin mistäkin aina tilaisuuden tullen, tarkoitus oli selkeesti saada työntekijä ajettua nurkkaan tuntemaan itsensä pieneks
Vähänkään jos uhmas firman keskijohtoa niin ne päätti et sun uras oli sit täällä tässä
Tulevaisuudes on siitä kiinni mitä niiden puolalaiset työntekijät pystyy tekee sun hommista, onneks tajus aikaisemmin enkä liian myöhään
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudes on siitä kiinni mitä niiden puolalaiset työntekijät pystyy tekee sun hommista, onneks tajus aikaisemmin enkä liian myöhään
Näitä on kyl paljon joiden elämä meni viemäristä alas tän seurauksena koko Suomessa
Yhden 1to1 aikana pomon kaa teki mieli soittaa poliisi apuun. Harkitsen rikosilmoituksen tekemistä häirinnästä