Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret pakenevat Nordeasta

Vierailija
03.11.2024 |

Miksi nuoret eivät kestä edes vuottakaan heillä töissä? Mikä yrityksessä on vialla? Onko jollain jakaa omakohtaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä?

Kommentit (444)

Vierailija
361/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suurempi rummutus näillä on jostakin mediassa, sitä pahempi on ongelma sen suhteen yrityksen sisällä

Vierailija
362/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen tekijöiden työaika menee puolalaisten kysymyksiin vastaamiseen, "lähetetäänkö kirje?" No miettisit itse

Kuulostaa tosi ammatillisesti kehittävältä hommalta just joillekin korkeakoululaisille :D

Arvaa vaan kun se toistuu päivästä toiseen sit samana :D....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näidenhän nimitykset on ihan isoja vitsejä, joku tuntematon tunari nimitetty Chief eikä kukaan tiedä millä perusteella, ei ulkoisesti eikä sisäisesti

Vierailija
364/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen tulokas naapuriosastolla muuttui epävakaaksi ain sen jälkeen kun hänelle pidettiin kehityskeskustelu. Ei saatu rautalangastakaak vääntämällä irti mikä oli vialla, kuultiin vaan myöhemmin et nääkin yritti sanella hänellä et mitä hän saa opiskella mitä ei ja milloin

Vierailija
365/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet vähänkään opintovapaata niin pomo alkaa valittaa epäreiluudesta ja kostaa sulle

Vierailija
366/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet vähänkään opintovapaata niin pomo alkaa valittaa epäreiluudesta ja kostaa sulle

Pomon kostonhimoisuus tuol on mulle kans tuttua kauraa. Jos vähänkään annat kehitysehdotuksia johtamiseen niin pyydä seuraavaks oma lakimies apuun. Noi lähtee sun perään osastolta osastolle keksimään susta paikkaansapitämättömiä asioita, ei vainoamista

Vierailija
367/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYY! MYY LISÄÄ! MYY ENEMMÄN! MYY!!!

Vierailija
368/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pomon kostonhimoisuus tuol on mulle kans tuttua kauraa. Jos vähänkään annat kehitysehdotuksia johtamiseen niin pyydä seuraavaks oma lakimies apuun. Noi lähtee sun perään osastolta osastolle keksimään susta paikkaansapitämättömiä asioita, ei vainoamista

Vainoamista parhaillaan, vainoajat siel alkaa stalkkaa sua ja mitä teet vapaa-ajalla keksiäkseen vaan lisää mielikuvituksellisempia tarinoita psykopäässään susta, nähty on

Vierailija
369/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näiden psykolehmät omasta takaa järjestävät kunnon ongelmia ja soittavat vaan kaikki läpi, jotta saavat lisää haukuttavaa silmätikuistaan

Vierailija
370/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihelteeseen kun ei suostu niin ovi käy

Vierailija
371/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näiden psykolehmät omasta takaa järjestävät kunnon ongelmia ja soittavat vaan kaikki läpi, jotta saavat lisää haukuttavaa silmätikuistaan

Estoon vaan kaikki Nordean psykolehmät, tehdään maailmasta parempi paikka meille kaikille

Vierailija
372/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas varjele kun hiffasin et mä olenkin yhden pahasti heilahtaneen lähin työkaveri heidän aspassa. Oli nukuttava toinen silmä auki

Vierailija
373/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordean moderaattorilla paniikkimoodi päällä

Vierailija
374/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danskeenkin saatiin heiltä todelliset helmet; keski-ikäisen huor..i..pukin ahdistelemaan nuoria blondeja, sit tiukka..nahkaisen tekoripsi pimatsun räyhäämään asiantuntijoille

Vierailija
375/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on kehu, kiitos kun tunnustat et näillähän tosielämän tarinoita voidaan myydä eteenpäin

Vierailija
376/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin monivuotiseen terapiaan käsittelemään työsuhteen aikana kokemiani ongelmakohtia, huono johtamista, hienovaraista kiusaamista, jotka aiheuttivat mulle jopa vakavia traumajälkeisen stressihäiriön oireita. Vieläkin yritän toipua ja tähän on mennyt nyt useampikin vuosi.

Vierailija
377/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ekaa kertaa heillä ollessaan harkita rauhoittavien käyttöä. Poikaystäväni onneks puhui mut järkiini todeten et ei itses uhraaminen ole vaivan arvoista, kun ei ne sitä kuitenkaan arvosta pätkän vertaa. 

Vierailija
378/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin. Esimies vihjaili mun sairauslomatodistuksen olevan aiheeton. Mulla meni maku koko paikasta sinä hetkenä.

Vierailija
379/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastuin. Esimies vihjaili mun sairauslomatodistuksen olevan aiheeton. Mulla meni maku koko paikasta sinä hetkenä.

Onpa sairaan epäempaattinen paikka! Ei kenenkään pitäis toipilaan kimppuun hyökätä. 

Vierailija
380/444 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sairaan epäempaattinen paikka! Ei kenenkään pitäis toipilaan kimppuun hyökätä. 

Se oli kaikin tavoin. Sängystä en meinannut päästä ylös, enkä pystynyt kotoakaan väsymykseltäni poistumaan viikkokausiin. Mulle aiheuttivat täysromahduksen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi