Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin yöllä poikani itkuun. Kiusaaminen on niin syvältä.

Vierailija
03.11.2024 |

Tai nyyhkytystä se ensin oli. Sitten vasta kun huomasi minut niin alkoi kunnolla itkemään. Ilmeisesti jo useamman päivän hän on ollut ihan yksin. Ennen oli pienessä porukassa, mutta jotain on tapahtunut ja entiset kaverit ovat alkaneet kaveraamaan poikani kiusaajien kanssa. Yöllä hän näytti mulle snäppiä, kun kukaan ei enää edes snäppää hänelle. Muutama viesti oli avattu, mutta ei edes kaikkia. Koulusaa kuulema kävelevät vain ohi eivätkä sano mitään. Nyt lapseni mielestä hän on ihan turha ihminen josta kukaan ei tykkää...

Kommentit (204)

Vierailija
81/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lapset sitten osaavat olla julmia." Ihminen on pedoista pahin. Ei katso ikää.

Kukaan ei ole luonnostaan julma. Ihminen on mallioppija. Siitä on helppo päätellä, missä on vika, jos lapsesta tulee kiusaaja. 

Suomi on vika.

Suomalaiset ovat järkyttävän rikkinäinen kansa.

Vierailija
82/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole luonnostaan julma. Ihminen on mallioppija. Siitä on helppo päätellä, missä on vika, jos lapsesta tulee kiusaaja. 

Suomi on vika.

Höpöhöpö. Kiusaamista on muissakin maissa. Naiivia ajatella, että se olisi ongelma vain Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on vika.

Kiusaajan vanhempi ilmoittautui sieltä. Vika on kaikessa muussa paitsi siinä, jossa se vika on eli sinun kasvatustaidoissasi. Tai niiden puutteessa. 

Vierailija
84/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko perheen taloustilanne mennyt pelkästään koulukiusaamisen vuoksi tiukaksi. Koulun vaihtaminen jäi ainoaksi ratkaisuksi kun opettajat, muu henkilökunta, toiset vanhemmat tai kukaan muukaan eivät auttaneet mitenkään. Onneksi se toi avun välittömästi.

Jouduimme maksamaan kriisiavun, terapian, koulukyydit ja järjestelemään työmme uudelleen. 

Me kiusattujen vanhemmat teemme todella kovasti työtä auttaaksemme lapsiamme. Siitä kuuntelemme väheksyntää, halveksuntaa ja pohdintaa mikä meissä ja lapsissamme aiheuttaa kiusaamista. Tämä kokemus on todella avannut silmäni näkemään miten sairas tämä yhteiskunta on.

Vierailija
85/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon pahoillani sun pojan tilanteesta.

Mua kiusattiin yläkoulussa paljon (oon tyttö), mut häpesin sitä niin paljon, kun liittyi mun (lievään) ylipainoon, etten kertonut kotona. Äiti sai jossain vaiheessa mutkan kautta tietää, mutta pyysin, ettei tekisi mitään, ettei tilanne pahene (näin oli aiemmin käynyt) ja äiti valitettavasti kuunteli toivettani.

Loppuiän vammat sieltä saa minuuteen, kun sadistien tai muuten omaa heikkoa itsetuntoaan, muita alistamalla, pönkittävien kerhon kohteeksi joutuu.

Mäkin olin hyvä oppilas, luokan paras ka, lahjakas musiikissa ja matikassa. Myöhemmin musta tuli DI. Silti edelleen koen alimittaisuutta muihin verrattuna, "en kelpaa", "en ole riittävän hyvä", mikä ei ole totta. Mun on myös vaikea puollustaa omia rajojani ja koem itseni helposti ulkopuoliseksi.

Onneksi musiikki- ja ratsastuspiireissä sain erilaista ja pääosin normaalia kohte

"Ylipaino olis ollut helpompi laihduttaa, kuin kantaa elinikäisiä vammoja. 

Melko pönttöä porukkaa täällä"

Voi kun on ihana ja kannustava kommentti.

Tiedoksesi, että kun 16v:nä pääsin lukioon, missä kiusaaminen loppui muutamaa pönttöpäätä luluunottamatta, laihdutin lukuvuodessa vajaa 20kg kitukuurilla (1000kcla/pv), kun ei muuten oikeen tuo paino tippunut. Samalla tippui puolet hiuksista.

Laihduttamisen jälkeen jouduin oleen koko ajan aliravittuna, syömään max 1500kcla/pv tai lihoin, vaikka liikuin. Että niin "helppoa" on painonhallinta joo. Varsinkin masentuneella yläkoululaisella.

Myöhemmin multa löytyikin kilpirauhasongelmat, raudaspuute, b12-puute, dvit-puute. Nämä kun korjattiin, voin syödä normaalimpia määriä lihomatta.

Btw, 2 ex painosta haukkujaa käyttäytyi lukiossa sitten muuten vaan ilkeästi, kun ei voinut enää ulkoisen olemuksen perusteella heitellä tikkoja.

Vierailija
86/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kitiset täällä?

Vierailija
87/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on vika.

Höpöhöpö. Kiusaamista on muissakin maissa. Naiivia ajatella, että se olisi ongelma vain Suomessa. 

Käytännössä jokaisessa suomalaisessa koulussa ja jokaisessa suomalaisessa luokassa on kiusaamista ja sinä "Suomi on maailman paras" öllinmölli olet siihen syy!

Suomi on ihan järkyttävä paskavaltio, kun aletaan aikuisten oikeasti vertailemaan.

Nimimerkillä kokemusta on lapsista, ulkomaista ja kouluista.

Vierailija
88/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kitiset täällä?

T. Kiusaaja

Vierailija
89/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. mitäpä meinasit tehdä asialle muuta kuin kirjoittaa tänne?

Laitoin jo luokanvalvojalle ja kuraattorille tiedon. Koulussa on tiedetty tuosta aiemmasta kiusaamisesta, mutta ei vielä tästä muuttuneesta tilanteesta. 14v eli kasilla ovat.

Ap

Kasiluokka on pahin mitä olen muiden kokemuksia kuullut. 

Vierailija
90/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun on ihana ja kannustava kommentti.

Tiedoksesi, että kun 16v:nä pääsin lukioon, missä kiusaaminen loppui muutamaa pönttöpäätä luluunottamatta, laihdutin lukuvuodessa vajaa 20kg kitukuurilla (1000kcla/pv), kun ei muuten oikeen tuo paino tippunut. Samalla tippui puolet hiuksista.

Laihduttamisen jälkeen jouduin oleen koko ajan aliravittuna, syömään max 1500kcla/pv tai lihoin, vaikka liikuin. Että niin "helppoa" on painonhallinta joo. Varsinkin masentuneella yläkoululaisella.

Myöhemmin multa löytyikin kilpirauhasongelmat, raudaspuute, b12-puute, dvit-puute. Nämä kun korjattiin, voin syödä normaalimpia määriä lihomatta.

Btw, 2 ex painosta haukkujaa käyttäytyi lukiossa sitten muuten vaan ilkeästi, kun ei voinut enää ulkoisen olemuksen perusteella heitellä tikkoja.

Niin!

Tässä järkyttävässä paskavaltiossa pitää siis melkein kuolla ennenkuin tarkastetaan se verenkuva.

Vierailija
91/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aikoinaan samassa tilanteessa kuin sinun poikasi, olin tosin tyttö. Kerron nyt, mitä tuolloin toivoin, mitä mun vanhempani olisivat tehneet: Toivoin, että he olisivat tuolloin antaneet mun jäädä pois koulusta kotiopetukseen. Ensinnäkin olin ns. kympin tyttö. Mulla ei olisi ollut mitään vaikeuksia suoriutua omaehtoisesta ja itseohjautuvasta opiskelusta varsinkin kun on netti apuna. Se olisi ollut mulle "taivas". 

En vieläkään ymmärrä mun vanhempia. Miksi ne vaativat että mun on pakko mennä kouluun, jossa sain koko ajan olla varuillani ja pakoilla näitä sadisteja? Kärsiä julkista häpäisyä, henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Stressiä ja ahdistusta ja pelkoa ja ulkopuolisuutta. Jos mä joskus hankin lapsen ja kuulen että hän joutuu joidenkin sadististen "laumaeläinten" uhriksi, niin mä en lähettäisi lastani enää sellaiseen kou

Tämä ei ole käynyt mielessäkään. Kenties saataisiin onnistumaan mutta vaatisi järjestelyitä. Jos leikitään, että toteutettaisiin tämä, niin luultavasti minä muuttaisin pojan kanssa viikoiksi toiseen kaupunkiin ja mun pitäisi hakea töitä uudesta kaupungista, koska etänä se ei onnistuisi. Pidän mielessä. 

Ap

Vierailija
92/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Vielä tosi paha ikä. Tsemppiä teille!

Vierailija
93/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö te jututtamassa kiusaajien vanhempia jos koulu ei osaa auttaa?

Vierailija
94/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole käynyt mielessäkään. Kenties saataisiin onnistumaan mutta vaatisi järjestelyitä. Jos leikitään, että toteutettaisiin tämä, niin luultavasti minä muuttaisin pojan kanssa viikoiksi toiseen kaupunkiin ja mun pitäisi hakea töitä uudesta kaupungista, koska etänä se ei onnistuisi. Pidän mielessä. 

Ap

Mitäs jos vaan kokeilisitte tehdä sen pojan kanssa jotain, eikö vaan dumpata sitä kioskin taakse leikkimään snäpillä.

Missä muuten on lapsen isä?

Vierailija
95/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin. En hetkeäkään ihmettele miksi heidän lapsensa kiusaa. Kyllä se asenne on kotoa lähtöisin.

Vierailija
96/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars salille ja kamppailutreeneihin. Ainoastaan väkivalta lopettaa keskenkasvuisten kiusaamiset.

Vierailija
97/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kitiset täällä?

T. Kiusaaja

TÖRKYTURPA ILMIANNETTU.

Vierailija
98/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi käydä nakkaamassa vahingossa tiiliskivi maanantai aamuna klo 2:45 ikkunasta sisään niinkun muistutukseksi siitä, että täällä me ollaa ja piiloon ei pääse kukaan.

Jos haluaa tehostaa muistutusta, niin unohtaa lekan oven viereen.

Vierailija
99/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa kannattaa vähän läpsiä samalla kun huutaa, ettei väniseminen ratkaise mitään. Nyt pitää panna kova kovaa vastaan.

Vierailija
100/204 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaa kannattaa vähän läpsiä samalla kun huutaa, ettei väniseminen ratkaise mitään. Nyt pitää panna kova kovaa vastaan.

Niinhän se teidän isi teki sinulle ja siitä me kaikki saamme täällä nyt kärsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän