Miksei Arto Satosen ammattitaitoa arvosteta? Mies on Cambridgen yliopistossa koulutettu tutkija ja taloustieteen opettaja
Satonen on myös tietokirjailija. Lisäksi hän on saavuttanut menestystä shakinpelaajana.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Arto_Satonen
Nyt Satonen toimii työministerinä, ja jostain syystä hänen ammattitaitoaan vähätellään jatkuvasti. Satosen ei uskota omaavan tietoa ja osaamista hallinnonalastaan tai suoriutuvan ministerin tehtävistä, vaikka hän meritoitunut ammattilainen. Hänen työ- ja koulutustaustaansa vähätellään tai se jopa kiistetään, mikä on absurdia. Miksi näin? Onko kyse vain kaunasta hallitusta kohtaan, tai poliittisesta pelistä?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satosen ajattelussa thatcherismi on hyvinvointiyhteiskunnan pelastus
Niinhän se oli Britanniassakin. Talous elpyi ja sen myötä pystyttiin rahoittamaan taas julkinen terveydenhoito kun leikattiin epäolennaiset pois ja päästettiin talous toimimaan ilman sosialistien veroraippaa.
Olet lukenut eri historiankirjoja kuin me muut.
Ihan taloushistoriaa tuo on ja valtavirtaa. Sinä tuskin olet peruskoulun jälkeen lukenut yhtään mitään.
No ei todellakaan ole.
Tuhanteen kertaan toimimattomaks todistettua paskaa, se ei ole toiminu ikinä missään, millä hemmetin avaruusasemalla sinä olet viettänyt viimeiset 50 vuot
Suomessa. Kun Thatcher tuli valtaan vasemmisto oli ajanut Britannian talouden siihen pisteeseen että edes roskakuskien palkkoihin ei valtiolla ollut varaa. Thatcherin jälkeen Britannian talous oli elpynyt ja lama ohi. Tämä ei muutu miksikään vaikka kuinka monta kertaa väität että se on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että persujen mielestä jonkin asian osaaminen teoriassa toimii käytännössä vain, jos se osaaja on persu. Vaikka eihän se näköjään toimi.
Marinin koulutus on hallintotieteiden maisteri, mutta persujen mielestä täysin osaamaton ihminen.
Arto Satonen on kokoomuslainen, persut ei nyt liity tätän mitenkään. Voisitko kertoa miksi ylenkatsot Satosen koulutusta?
Satonen ministerinä -0 eli on lisännyt työttömyyttä ministeriaikanaan.
Minulla ei ole mitään kunnioitusta hänen toimiaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sä arto edes kysyt meidön mielipidettä jos sä aiot vaan suuttua siitä ja sit teeskennellä että ihan väärät nielipiteet koska niiden kertojat on sun mielikuvituksessa vääränlaisia?
Eks sä nää kuinka pähkähullua ja tyhmää tää on?
:' D
Minusta on pähkähullua kuvitella että hallituksen ministeri palstailee muka kanssasi täällä. Etkö näe kuinka pähkähullua tuollaiseen uskominen on?
En, näitä tämmöisiä narsistisia arto satonen showta on ollu täälä ihan liian usein ollakseen sattumaa, äijä hehkuttaa itseään ja vetoaa shakkimestaruuteensa ja koulutukseensa ja puhuu itsestään tavalla jolla kukaan ei ole ikinä puhunut kenestäkään toisesta ilman kiristystä tai lahjomista.
Jos hän ei ole itse paikalla, niin hänen "kannattajat" sabotoivat täälä hänen uraansa.
Jos ihmettelette, että missä ne luvatut työpaikat on:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5479950/tyoministeri-satonen-suosii-ilm…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sä arto edes kysyt meidön mielipidettä jos sä aiot vaan suuttua siitä ja sit teeskennellä että ihan väärät nielipiteet koska niiden kertojat on sun mielikuvituksessa vääränlaisia?
Eks sä nää kuinka pähkähullua ja tyhmää tää on?
:' D
Minusta on pähkähullua kuvitella että hallituksen ministeri palstailee muka kanssasi täällä. Etkö näe kuinka pähkähullua tuollaiseen uskominen on?
En, näitä tämmöisiä narsistisia arto satonen showta on ollu täälä ihan liian usein ollakseen sattumaa, äijä hehkuttaa itseään ja vetoaa shakkimestaruuteensa ja koulutukseensa ja puhuu itsestään tavalla jolla kukaan ei ole ikinä puhunut kenestäkään toisesta ilman kiristystä tai lahjomista.
Jos hän ei ole itse paikalla, niin hänen "kannattajat" sabotoivat täälä hänen ura
Ok, et siis tajua kuinka pähkähullu olet!
"Suomessa. Kun Thatcher tuli valtaan vasemmisto oli ajanut Britannian talouden siihen pisteeseen että edes roskakuskien palkkoihin ei valtiolla ollut varaa. Thatcherin jälkeen Britannian talous oli elpynyt ja lama ohi. Tämä ei muutu miksikään vaikka kuinka monta kertaa väität että se on paskaa."
Se ei ole tähän päivään mennessä elpynyt, mitä sinö horiset?
Se että rikkaat rikastu ja kaikki muut kärsii edelleen ei ole elpymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että persujen mielestä jonkin asian osaaminen teoriassa toimii käytännössä vain, jos se osaaja on persu. Vaikka eihän se näköjään toimi.
Marinin koulutus on hallintotieteiden maisteri, mutta persujen mielestä täysin osaamaton ihminen.
Arto Satonen on kokoomuslainen, persut ei nyt liity tätän mitenkään. Voisitko kertoa miksi ylenkatsot Satosen koulutusta?
No oisko siksi, ettei se selvästikään osaa?
Persut ja kokoomus on nykyään yhtä ja samaa, joten ei niitä erota toisistaan.
Persujen puoluemedia hehkuttaa kokoomusta, ja kokoomuksen puoluemedia hehkuttaa persuja.
Yhtä vinoutunutta pers... perhettä.
"Ok, et siis tajua kuinka pähkähullu olet!"
Tajuan, minä pystyn oleen pähkähullu ja oikeassa yhtäaikaa.
Ei minun uskottavuus kärsi siitä että olen hullu, niin kauan kun minä pysyn tiujasti totuudessa minä voin olla ihan täys sekopää ja silti pyyhkiä sinulla lattioita.
: ]
Vierailija kirjoitti:
"Suomessa. Kun Thatcher tuli valtaan vasemmisto oli ajanut Britannian talouden siihen pisteeseen että edes roskakuskien palkkoihin ei valtiolla ollut varaa. Thatcherin jälkeen Britannian talous oli elpynyt ja lama ohi. Tämä ei muutu miksikään vaikka kuinka monta kertaa väität että se on paskaa."
Sinä et selvästikään tiedä asioista mitään vaan jankkaat vain mantraasi. Kanssasi ei voi keskustella niin pitkään kuin et hyväksy tai tunne faktoja joten antaa olla.
"Miksei Arto Satosen ammattitaitoa arvosteta?"
Niin mitä ammattitaitoa? Mieshän on kävelevä katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne 100000 luvattua työpaikkaa on?
Tulevat kyllä kun Satosen ja hallituksen uudistukset alkavat kantaa hedelmää. Siinä kestää aikansa.
Tarkoitat, että tulee sen jälkeen kun mätisäkki lähtee oppositioon?
Vierailija kirjoitti:
"Ok, et siis tajua kuinka pähkähullu olet!"
Tajuan, minä pystyn oleen pähkähullu ja oikeassa yhtäaikaa.
Ei minun uskottavuus kärsi siitä että olen hullu, niin kauan kun minä pysyn tiujasti totuudessa minä voin olla ihan täys sekopää ja silti pyyhkiä sinulla lattioita.
: ]
Tuo pohjaton ylemmyydentuntosi on aika yleinen defenssi kun todellisuutesi ei vastaa sitä mitä haluaisit olla. Yleensä tähän liittyy vahva usko siitä että kaltaisesi ihminen rakentaa vahvan uskon omasta muita korkeammasta älykkyydestä ja selittää omat epäonnistumiset tai tekemättäjättämiset tuolla. Aika klassikko, Dostojevski kirjoitti mielestäni parhaiten tästä ilmiöstä.
Satonen on elävä todiste siitä, että se pelkkä kirjaviisaus ei auta käytänön tasolla mitään, siitä on jopa haittaa, jos ei ole sitä kuuluisaa "maalaisjärkeä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et selvästikään tiedä asioista mitään vaan jankkaat vain mantraasi. Kanssasi ei voi keskustella niin pitkään kuin et hyväksy tai tunne faktoja joten antaa olla.
Kohta 6 sivua silkkaa paskaa, oisko aika laittaa faktaa tiskiin tai yrittää edes puolustaa niitä omia pointteja?
Kyllä minä pystyn todistamaan väittämiäni, mutta se en ole minä joka ulosee täälä uskottavuuuden perään, todista itsesi oikeaksi, yritä edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämäkin kakunleikkaaja ( ja syöjä ) maanpetturi nyt voisi vaan erota? Ennätystyöttömyys ja heikennykset työelämään ja työttömyysturvaan - 25% kansalaisista uskoo Suomen menevän oikeaan suuntaan. Mandaattia ei ole ( ikinä ollutkaan ).
Se, että on saanut leikkauksia sosiaaliturvaan ja työmarkkinoita joustavammiksi ay-liikkeen ja vasemmiston huutelusta huolimatta, on meriitti. Moni työministeri ei ole onnistunut siinä ennen häntä.
Millä tavalla työmarkkinat ovat "joustavampia"? Lakiin kirjataan sairaussakko ja potkulaki. Leipureilta viedään haittalisät. Miksi minimiperusturvasta leikkaaminen on hyvä sopeutustoimi? Mikä siinä on kannustavaa kaupunkilaissinkulle, jolle tarjotaan kalanpääsoppaehdoin osa-aikaista keikkasälää, että suoja-osat poistetaan ja as.tukea leikataan?
Vasemmistologiikan mukaan, jos olet esim. ylipainoinen, sinulla ei ole tiliä instagramissa tai et jostain syystä ulkonäöllisesti sovi heidän muottiinsa, ei sinulla voi olla mitään pätevyyttäkään. Silloin olet vain idiootti ja rasisti.
Miksi työttömien asioita hoitaa AINA ihmiset, joilla ei ole päivääkään kokemusta työttömyydestä?
Eihän tällä tavalla toimita missään ammatissa, aina vaaditaan omakohtaista kokemusta ja sitä enemmän, mitä korkeammasta tasosta puhutaan.