Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei Arto Satosen ammattitaitoa arvosteta? Mies on Cambridgen yliopistossa koulutettu tutkija ja taloustieteen opettaja

Vierailija
03.11.2024 |

Satonen on myös tietokirjailija. Lisäksi hän on saavuttanut menestystä shakinpelaajana. 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Arto_Satonen

https://www.satonen.fi/cv/

Nyt Satonen toimii työministerinä, ja jostain syystä hänen ammattitaitoaan vähätellään jatkuvasti. Satosen ei uskota omaavan tietoa ja osaamista hallinnonalastaan tai suoriutuvan ministerin tehtävistä, vaikka hän meritoitunut ammattilainen. Hänen työ- ja koulutustaustaansa vähätellään tai se jopa kiistetään, mikä on absurdia. Miksi näin? Onko kyse vain kaunasta hallitusta kohtaan, tai poliittisesta pelistä?

Kommentit (183)

Vierailija
61/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin.

Hän on Suomessa koulutettu, tehnyt JOITAKIN täydentäviä opintoja Cambridgessä. Noihin pääsee Kokoomus tyyliin rahalla (vrt. avoin yliopisto). Muutenkin tutkinut siellä Ison-Britannian politiikkaa ja taloutta. Onko siellä niin hyvä systeemi, että sitä kannattaisi tänne meille tuoda? Ymmärtääkseni kyseisessä maassa aika vähän hyviä asioita jollei satu kuulumaan siihen rikkaimpaan 5%.

No, siellähän nämä "working poor", palkat joilla ei tule toimeen ja monen pätkätyön päällekäin tekeminen selviytyäkseen ovat olleet jo pitkään arkea. 

Vierailija
62/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattitaito ja osaaminen arvostellaan sen mukaan, mitä tekee, ei koulutuksen tai shakinpeluun perusteella. Näin on muissakin hommissa.

Mutta yleensä osaamista arvostelee joku muu kuin työttömät Silakat joilla ei ole peruskoulun lisäksi mitään koulutusta.

On se tosiaan jännä et susta ei tykätä, kun oot näin hieno mies.

Kyllä minusta tykätään tosielämässä, palstavasurit eivät niinkään kun kerron teille aina välillä täällä totuuksia itsestänne kun teillä on todellisuudentaju karannut pahasti ja kusi noussut päähän kaikukammioissanne.

Mhm...täyslaidallinen projisointia taas.

Tiäks minä en pysty edes loukkaantuun tuosta, se on niin kaukaa

Opettelisit nyt aluksi kirjoittamaan kuin normaalit ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä itselläkin sukulainen jolle äippä on ostanut "tutkinnon" Englannista. Sitä tytärtä kun on seurannut ja joskus harvoin tavannut niin pakostakin on tullut mieleen että siinä on kyllä rahat ja kallis koulutus mennyt hukkaan. Jos Satosella on tutkinto huippuyliopistosta niin siihen ei voi oikein todeta muuta kuin että ei uskois.

Vierailija
64/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä just. Väärää puoluetta vain haukkujien mielestä.

Vierailija
65/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tässä itselläkin sukulainen jolle äippä on ostanut "tutkinnon" Englannista. Sitä tytärtä kun on seurannut ja joskus harvoin tavannut niin pakostakin on tullut mieleen että siinä on kyllä rahat ja kallis koulutus mennyt hukkaan. Jos Satosella on tutkinto huippuyliopistosta niin siihen ei voi oikein todeta muuta kuin että ei uskois.

Satosella ei ole tutkintoa Cambridgestä.

Vierailija
66/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Opettelisit nyt aluksi kirjoittamaan kuin normaalit ihmiset."

Eli minä olin ihan oikeassa ja sinä myönnät sen?

Ainoa mihin pystyt sanoon mitään vastaan on minun tapa kirjoittaa ja sekin on lapsellista kiusaamista.

Ei siis mä kans ihmettelen miks sua ei kunnioiteta, mysteeri suorastaan.

Vierailija
67/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämäkin kakunleikkaaja ( ja syöjä ) maanpetturi nyt voisi vaan erota? Ennätystyöttömyys ja heikennykset työelämään ja työttömyysturvaan - 25% kansalaisista uskoo Suomen menevän oikeaan suuntaan. Mandaattia ei ole ( ikinä ollutkaan ).

Vierailija
68/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin.

Hän on Suomessa koulutettu, tehnyt JOITAKIN täydentäviä opintoja Cambridgessä. Noihin pääsee Kokoomus tyyliin rahalla (vrt. avoin yliopisto). Muutenkin tutkinut siellä Ison-Britannian politiikkaa ja taloutta. Onko siellä niin hyvä systeemi, että sitä kannattaisi tänne meille tuoda? Ymmärtääkseni kyseisessä maassa aika vähän hyviä asioita jollei satu kuulumaan siihen rikkaimpaan 5%.

No, siellähän nämä "working poor", palkat joilla ei tule toimeen ja monen pätkätyön päällekäin tekeminen selviytyäkseen ovat olleet jo pitkään arkea. 

Samoin kuin köyhyyden seurauksena tulevat rikollisuus, asunnottomuus, huumeiden käyttö ja yhteiskuntarauhan rikkoutuminen. Turvattomuus on myös siinä pisteessä, ettei lapsia uskalleta päästää yksin kulkemaan koulumatkaa. Jos jompikumpi vanhemmista ei ole vastassa koulun päättyessä, lasu lähtee about heti. Tämä kunnes lapset jotain 16-vuoden ikäluokkaa. Loistavaa! 

Vierailija
69/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mihin pystyt sanoon mitään vastaan on minun tapa kirjoittaa ja sekin on lapsellista kiusaamista.

Keskustelet nyt täysin mielikuvitushahmon kanssa jonka olet luonut omassa päässäsi. Kuvittelet minun olevan Arto Satonen. Lisäksi kommenttisi oli lapsellisuuden huippu, sanoit että projisointia ja sitten toistit minun kommenttini wt-tyylisellä kielellä kirjoitettuna. Sitten esität väitteitä ihmisestä josta et edes tiedä kuka hän on, aivan sekopäistä settiä.

Vierailija
70/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satosen ajattelussa thatcherismi on hyvinvointiyhteiskunnan pelastus

Vierailija
71/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä arto edes kysyt meidön mielipidettä jos sä aiot vaan suuttua siitä ja sit teeskennellä että ihan väärät nielipiteet koska niiden kertojat on sun mielikuvituksessa vääränlaisia?

Eks sä nää kuinka pähkähullua ja tyhmää tää on?

:' D

Vierailija
72/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämäkin kakunleikkaaja ( ja syöjä ) maanpetturi nyt voisi vaan erota? Ennätystyöttömyys ja heikennykset työelämään ja työttömyysturvaan - 25% kansalaisista uskoo Suomen menevän oikeaan suuntaan. Mandaattia ei ole ( ikinä ollutkaan ).

Se, että on saanut leikkauksia sosiaaliturvaan ja työmarkkinoita joustavammiksi ay-liikkeen ja vasemmiston huutelusta huolimatta, on meriitti. Moni työministeri ei ole onnistunut siinä ennen häntä.

Vierailija
73/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se oli Britanniassakin. Talous elpyi ja sen myötä pystyttiin rahoittamaan taas julkinen terveydenhoito kun leikattiin epäolennaiset pois ja päästettiin talous toimimaan ilman sosialistien veroraippaa.

Vierailija
74/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sä arto edes kysyt meidön mielipidettä jos sä aiot vaan suuttua siitä ja sit teeskennellä että ihan väärät nielipiteet koska niiden kertojat on sun mielikuvituksessa vääränlaisia?

Eks sä nää kuinka pähkähullua ja tyhmää tää on?

:' D

Minusta on pähkähullua kuvitella että hallituksen ministeri palstailee muka kanssasi täällä. Etkö näe kuinka pähkähullua tuollaiseen uskominen on?

Vierailija
75/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun joka puolella huudetaan että tehkää lisää lapsia niin Satonen voisi kantaa oman kortensa kekoon

Vierailija
76/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se oli Britanniassakin. Talous elpyi ja sen myötä pystyttiin rahoittamaan taas julkinen terveydenhoito kun leikattiin epäolennaiset pois ja päästettiin talous toimimaan ilman sosialistien veroraippaa.

Olet lukenut eri historiankirjoja kuin me muut.

Vierailija
77/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan taloushistoriaa tuo on ja valtavirtaa. Sinä tuskin olet peruskoulun jälkeen lukenut yhtään mitään.

Vierailija
78/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelet nyt täysin mielikuvitushahmon kanssa jonka olet luonut omassa päässäsi. Kuvittelet minun olevan Arto Satonen. Lisäksi kommenttisi oli lapsellisuuden huippu, sanoit että projisointia ja sitten toistit minun kommenttini wt-tyylisellä kielellä kirjoitettuna. Sitten esität väitteitä ihmisestä josta et edes tiedä kuka hän on, aivan sekopäistä settiä.

Right... jos sä meinaat purkaa toisen sanomiset ja kääntää ne häntä vastaan, niin se ei ole mahdollista jos toinen ei ole joko väärässä, valehtele tai tee argumentointivirheitä.

Jos mitään niistä ei löydy seurauksena on tuommoinen omituinen sanasalaatti jonka turautit tänne josta ei ota selvää päätä eikä häntää.

Sun ainoat pointit että mun tyyli oli väärä( ? ) ja että mä en kuitenkaan tiedä enkä ymmärrä helposti pääteltäviä asioita joita sinä olet ottanut asiaksesi vahvistaa.

Jesus christ arto tää on tyhmää.

Vierailija
79/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan taloushistoriaa tuo on ja valtavirtaa. Sinä tuskin olet peruskoulun jälkeen lukenut yhtään mitään.

No ei todellakaan ole.

Tuhanteen kertaan toimimattomaks todistettua paskaa, se ei ole toiminu ikinä missään, millä hemmetin avaruusasemalla sinä olet viettänyt viimeiset 50 vuotta?

Vierailija
80/183 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Right... jos sä meinaat purkaa toisen sanomiset ja kääntää ne häntä vastaan, niin se ei ole mahdollista jos toinen ei ole joko väärässä, valehtele tai tee argumentointivirheitä.

Jos mitään niistä ei löydy seurauksena on tuommoinen omituinen sanasalaatti jonka turautit tänne josta ei ota selvää päätä eikä häntää.

Sun ainoat pointit että mun tyyli oli väärä( ? ) ja että mä en kuitenkaan tiedä enkä ymmärrä helposti pääteltäviä asioita joita sinä olet ottanut asiaksesi vahvistaa.

Jesus christ arto tää on tyhmää."

Arto Satonen ei yhäkään keskustele kanssasi tällä palstalla. Olet liian sekaisin että sinun kanssasi pystyisi keskustelemaan kukaan tosissaan. Pointtini oli alunperin että sinulla ei ole pätevyyttä arvioida Arto Satosen toimintaa ja sinä agitoiduit siitä heittelemään typeryyksiäsi etkä ole siihen yhäkään vastannut.