Ahdistaako että Selänteen Teemulla on menestyvä ravintola jolla Michelinsuositus?
Kommentit (104)
Rahalla saisi tietysti jonkun hoitamaan some-tilejäkin, voisi olla tulos vähän sama kuin ravintolan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Selänteestä ja arvostan vaikka en ole varsinaisesti edes lätkä ihmisiä.
Minusta Teemun tyyliin sopisi sellainen rento bensankatkuinen "Zetor" ravintola, jossa vedetään isoa burgeria, juodaan olutta, taustalla pyörii se jääkiekko ja vähän zz-toppia ja eppu normaalia taustalla ja asiakkailla flanelli paidat ja ketsuppia rinnuksilla, eikä tälläinen Michelin-tähdi hienohelma homma?????
Zetor tyyppinen raflakin voi olla Michelin ravintola.
Mikä meriitti toi muka on ravintolalle,että sen omistaa joku menneen maailman setämies. Ei se siellä Sentään itse ole kokkaamassa.
Lähes kuka tahansa kenellä on riittävästi voi perustaa ravintolan,hankkia michelin tason kokit ja henkilökunnan.
Hypettää somessa ja keltaisessa lehdistössä perustettua ravintolaansa ja odotella toimittajien suosituksia ja michelin tähteä tai ehdokkuutta.
Russakan kätyri ,ihan paska ukko.
Ei, kyllä minua ahdistaa ihan muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Teemun ravintola on ja millaista ruokaa?
Anaheimissa, Kaliforniassa. Lihaa, lihaa, lihaa..
Missä toinen, onko kasvismättöä tulossa, jos ei niin ei ahista. Minulla ei ole aikomusta käydä Kaliforniassa asti syömässä muutenkaan.
Joka toinen NHL pelaaja omistaa ravintolan tai osan semmoisesta.
Vaikken Selänteiden kanssa maailmankuvaani jaa, niin mä olen ylpeä, että Teemun raflassa on saatu hommat toimimaan. Hieno saavutus!
Lätkää harrastava lounaskokki
Vierailija kirjoitti:
Mikä meriitti toi muka on ravintolalle,että sen omistaa joku menneen maailman setämies. Ei se siellä Sentään itse ole kokkaamassa.
Lähes kuka tahansa kenellä on riittävästi voi perustaa ravintolan,hankkia michelin tason kokit ja henkilökunnan.
Hypettää somessa ja keltaisessa lehdistössä perustettua ravintolaansa ja odotella toimittajien suosituksia ja michelin tähteä tai ehdokkuutta.
Ahistaako, ahistaako, kuuntelen. :D
Michelin on bisnesorganisaatio ja niitä suosituksia on mahdollista ostaa käytännössä.
Niillä suosituksilla tehdään rahaa.
Ei ahdista. Rahalla saa kaikenlaista, mm. huippukokkeja. Heitä ja muita ravintolatyöntekijöitä ajatellen tunnustus on hieno asia. Toivottavasti ja uskoakseni Teemu osaa arvostaa ja palkita työtiimiään.
Itselleni Teemun ja vaimonsa junttimaiset ja mustavalkoiset ulostulot ovat tulleet hienoisena yllätyksenä. Eivät ole kultalusikka suussa syntyneitä, joten olisin odottanut jotain vähemmän kapitalistista maailmankuvaa heiltä. Mut raha sokaisee.
Rahalla saa vaikka kolme tähteä. Ei ahista kun en sijoita sellaiseen.
Hyvä jos menestyy mutta Michelin suositus on varmaan enemmän keittiömestarin kuin Teemun ansiota?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Selänteestä ja arvostan vaikka en ole varsinaisesti edes lätkä ihmisiä.
Minusta Teemun tyyliin sopisi sellainen rento bensankatkuinen "Zetor" ravintola, jossa vedetään isoa burgeria, juodaan olutta, taustalla pyörii se jääkiekko ja vähän zz-toppia ja eppu normaalia taustalla ja asiakkailla flanelli paidat ja ketsuppia rinnuksilla, eikä tälläinen Michelin-tähdi hienohelma homma?????
Meinaatko, että Teemu on valkoroskaa?
Teemu myy ne ravintolansa ja saa taas miljoonia voittoa. Mutta on tyhmäjuntti.
T: Palstanero
Joo, kyllä, minua ahdistaa ihan superkovasti tämä asia. Tarvitsen apua.
Vierailija kirjoitti:
Michelin on bisnesorganisaatio ja niitä suosituksia on mahdollista ostaa käytännössä.
Niillä suosituksilla tehdään rahaa.
Laitapa linkki mistä ostetaan.
T: Mäntsälän rilli.
Minua ahistaa, jos Musk perustaa kuuhun tai Marsiin michelinrafloja. Ei ole varaa käydä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä, minua ahdistaa ihan superkovasti tämä asia. Tarvitsen apua.
Sinä sentään myönnät sen päinvastoin kuin suurin osa tähän ketjuun kirjoittelevista transuista.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahistaa, jos Musk perustaa kuuhun tai Marsiin michelinrafloja. Ei ole varaa käydä siellä.
Wolttaa 😅
No en sitten menen vielä ensi viikolla kokeilemaan.