Ahdistaako että Selänteen Teemulla on menestyvä ravintola jolla Michelinsuositus?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Selänteestä ja arvostan vaikka en ole varsinaisesti edes lätkä ihmisiä.
Minusta Teemun tyyliin sopisi sellainen rento bensankatkuinen "Zetor" ravintola, jossa vedetään isoa burgeria, juodaan olutta, taustalla pyörii se jääkiekko ja vähän zz-toppia ja eppu normaalia taustalla ja asiakkailla flanelli paidat ja ketsuppia rinnuksilla, eikä tälläinen Michelin-tähdi hienohelma homma?????
Meinaatko, että Teemu on valkoroskaa?
sinä sen sanoit
Miksi ahdistaisi? Teemu on tehnyt hienon uran änärissä ja hienoa että on keksinyt järkevää toimintaa sen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ahdista.
Säälittää Teemu ja vaimonsa. Upea urheilu-ura, ja sitten alkoi aivottomaksi persuksi.
Minua taas säälittä Teemu ja perheensä, koska ovat aivottomien vasemmistolaisten hampaissa. Ihan käsittämätöntä, miten paljon vihaa yksittäisen ihmisen mielipiteet voivat herättää. Samalla kuvottavalla tyylillä kommentoidaan persuministereitä, etenkin naisia.
trolli pientä tarkkuutta nyt. Etkö muista että ketjun nimi pitää olla "Miksi Selänteen ravintolat ärsyttää sinua?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Teemun ravintola on ja millaista ruokaa?
Anaheimissa, Kaliforniassa. Lihaa, lihaa, lihaa..
Missä toinen, onko kasvismättöä tulossa, jos ei niin ei ahista. Minulla ei ole aikomusta käydä Kaliforniassa asti syömässä muutenkaan.
Se "toinen" on kahvila tuon pihviravintolan kyljessä.
En usko, että Teemun paikoissa tulee koskaan olemaan kasvispitoista ruokaa. :D kyllä se on wagyu koko jätkä.
Ei ole, vaan on avaamassa uutta. En muista minne, enkä jaksa googlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä toinen, onko kasvismättöä tulossa, jos ei niin ei ahista. Minulla ei ole aikomusta käydä Kaliforniassa asti syömässä muutenkaan.
En usko, että Teemun paikoissa tulee koskaan olemaan kasvispitoista ruokaa. :D kyllä se on wagyu koko jätkä.
Mä jaksoin ja edellisen kanssa sama tulos.
Tuut vänkää ilman todisteiden rippustakaan? Hyvin palstamammamaista. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ahdista.
Säälittää Teemu ja vaimonsa. Upea urheilu-ura, ja sitten alkoi aivottomaksi persuksi.
Nope. Selänteet ovat aina olleet hyvinkin jenkkikonservatiiveja, joillekin suomalaisille se ilmentyy persuna.
Siis onko Selänteen ravintolalla Bib Gourmand? Oho, enpä tiennytkään. Kyseessä on siinä tapauksessa todella tasokas ravintola.
Voihan sitä kuka tahansa monimiljonääri ostaa Michelin-ravintolan. Mikä siinä olisi ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä kuka tahansa monimiljonääri ostaa Michelin-ravintolan. Mikä siinä olisi ihmeellistä?
Teemu perusti ravintolansa jo 11 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jaksoin ja edellisen kanssa sama tulos.
Tuut vänkää ilman todis
Palstamammamaista on olla osaamatta ihan yksinkertainen googlen käyttö.
Selänteet suunnittelevat harkiten uusien ravintoloiden perustamista tiiminsä kanssa.
Oman ravintolan suosio ja kysyntä on antanut rohkeutta uskoa, että tällainen konsepti toimii muuallakin. Ravintolan avaamisessa tärkeää on sen sijainti ja minkälaiselle markkina-alueelle se perustetaan, Selänteet sanovat.
Tiimi pohtii hyvin tarkkaan heille esitettyjä tarjouksia ja sitä, pidetäänkö sama konsepti vai kehitetäänkö jotain muuta rinnalle.
Jos avaamme uusia ravintoloita, meidän on oltava varmoja, että pystymme tarjoamaan tämän paikan charmin ja kokemuksen myös muualla, Sisco sanoo.
Nimi velvoittaa, eikä hyvää tule hätäilemällä. Niinpä tulevaa salakapakkaa valmistellaan rauhassa.
Vie aikaa suunnitella ja rakentaa paikka, joka saa ihmiset haukkomaan henkeään. Baari on työn alla, mutta kaiken on oltava täydellistä pienintäkin yksityiskohtaa myöten ennen kuin avaamme sen.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Selänteen ravintolalla Bib Gourmand? Oho, enpä tiennytkään. Kyseessä on siinä tapauksessa todella tasokas ravintola.
Ihan huippuravintola on. Eetu kohta vetovastuussa.
Ei, toi ravintola on ihan hieno juttu, pisteet siitä. Ahdistaa vain se, että se on niin jumalattoman tyhmä ja trumppilainen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Selänteestä ja arvostan vaikka en ole varsinaisesti edes lätkä ihmisiä.
Minusta Teemun tyyliin sopisi sellainen rento bensankatkuinen "Zetor" ravintola, jossa vedetään isoa burgeria, juodaan olutta, taustalla pyörii se jääkiekko ja vähän zz-toppia ja eppu normaalia taustalla ja asiakkailla flanelli paidat ja ketsuppia rinnuksilla, eikä tälläinen Michelin-tähdi hienohelma homma?????
Tuollaiseen räkälään en veisi pahinta vihamiestänikään.
M23 kirjoitti:
Ei ahdista, koska syön mielelläni ennemmin grillikioskilla kuin tähtiravintolassa.
Grillillä syödessä yleensä ainakin tulee kylläinen olo. Micelin ravintolasta en tiedä koska ei kokemusta sellaisessa syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jääkiekkoilija, mutta viime aikaisten möläytysten takia mennyt arvostus häntä kohtaan. Elää omissa pilvilinnoissaan kuten puolisonsa.
Teemu on miljonääri. Ei sen tarvise pilvilinnoissa elää.
Tarvitsee. Se ei ikinä pärjäisi taviksena koska saisi päivittäin käkättimeen.
Teemu on miljonääri. Ei sitä kiinnosta mitä sinä olet mieltä.
Eikä mua vastaavasti kiinnosta hänen mielipiteensä. Kliininen tyhmyys kiinnostaa tavallaan, kuten kaikki anomaliat.
Teemu nauraa ulinallesi.
Miksi minä kumilätkän perässä höökinyttä aivovammaista niin paljon kiinnostan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla pystyy vähän kompensoimaan älyn puutetta, mutta näkyyhän se silti.
Kateus ja katkeruus näkyy kommentistasi.
Eri , ihan sama mitä se moukka puuhaa .
teemu on nimenä jo naurettava,onko se lyhenne tee mulle.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Ei ahdista, koska syön mielelläni ennemmin grillikioskilla kuin tähtiravintolassa.
Grillillä syödessä yleensä ainakin tulee kylläinen olo. Micelin ravintolasta en tiedä koska ei kokemusta sellaisessa syömisestä.
Maha tulee täyteen. Kokemusta useammasta.