Mun veljen vaimo on niin vastenmielinen ihminen että välillä ihmettelen miten veli on päätynyt sen kanssa yhteen
En tiedä miten tässä tapauksessa se vakka/kansi-sanonta pätee. Ehkä sitten vastakohdat ovat viehättäneet. No, nyt voitte haukkua minut kun tällaisia kirjoittelen.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Veljeni vaimo on joku vihervassari - tyhmäkin vielä (putinin mielistelijä)
Ap
Älä viitsi, et ole oikea ap.
ap
Vaikeaa haukkua kun et kerro mitään tarkempaa.
No, laitetaan kumminkin: Hauhau!
No kerro nyt vähän enemmän, miten on vastenmielinen? Itsekin välillä ihmettelen mitä miehen sisko näkee omassa miehessään, mutta omapa on miehensä, ei minun tarvitse sen kanssa onneksi elää.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko NIIN tyhmä, ettei tiedä, että vihervassareita ei ole olemassa?
Mies tekee vaikka mitä pesän takia. Itse siedin henkisesti vastenmielistä naista 6 vuotta tämän kehon takia.
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Hän voi ajatella sinusta ihan samoin.
Todennäköisesti ajatteleekin, hän on sen tyyppinen ihminen että ei ole oikein kenenkään kanssa väleissä. Aina jotain draamaa johonkin suuntaan.
ap
En niin hankalaa ja vttumaista naista tiedä, ettei sillä olisi miestä. Eli joku nekin huolii.
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt vähän enemmän, miten on vastenmielinen? Itsekin välillä ihmettelen mitä miehen sisko näkee omassa miehessään, mutta omapa on miehensä, ei minun tarvitse sen kanssa onneksi elää.
Onhan näitä henkilökemioiden klikkejä lähipiirissä, joten ymmärrettävää. Itse olen kuitenkin tullut siihen tulokseen vierestä seuranneena, että niin kauan kuin tuo läheinen ihminen on itse tyytyväinen, tulee arvostetuksi ja hyvin kohdelluksi (kaikilla meillä on pitkässä parisuhteessa omat alamäkemme, jolloin rakkautta koetellaan) niin asia ei ole minun ongelmani. Ei kaikki pidä varmasti minustakaan, vaikka olen yleisesti ns. positiivinen ja helppo ihminen (juuri nämä piirteet tuntuvat trikkeröivän).
Vierailija kirjoitti:
En viitsi mitään yksityiskohtaista kertoa. Kunhan vaan kirjottelin huvikseni ajatukset ilmoille. En ole koskaan veljeltäni kysynyt että miten heillä menee, ei olla sillä tavoin kumminkaan läheisiä. Olen ajatellut että ehkä lapset pitävät heidät yhdessä.
ap
Näitä löytyy meiltäkin. Kerran yksi vanhempi tuttava totesi yhdestä meidän silmissä epäsuhdasta pariskunnasta, että siellä varmaan tiedetään s u u s e k s i s t ä jotain sellaista, mitä me muut ei tiedetä 🙈🙊
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee vaikka mitä pesän takia. Itse siedin henkisesti vastenmielistä naista 6 vuotta tämän kehon takia.
-Mies
Olitte toisillenne väärät.
Oletkohan ex-kaverini miehen sisko kun olen ihmetellytkin miten törkeästi se sinua aina selän takana arvostelee? Mitä ihmettä tuo mies suhteessa näkee, on kyllä mysteeri
Ap:n veli saa ehkäpä parasta s eeek siä koskaan. Siksi.
Olen varmaan veljesi vaimo. Hänellä on useampi sisko, kukahan heistä olet. Tiedän että minua pidetään vastanmielisenä ja siksi karttelen teidän seuraa. No minulla on syyni olla mikä oon. Ei muuta.
Kaikkien kanssa ei aina tule toimeen. Itse en tule mieheni siskon kanssa toimeen. On vastenmielinen ja ahdasmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien kanssa ei aina tule toimeen. Itse en tule mieheni siskon kanssa toimeen. On vastenmielinen ja ahdasmielinen.
Ihan tyypillistä, että 'vääränpuun naiset' eivät tule keskenään toimeen. Ei tarvitse välttämättä olla mitään dramaattista vikaakaan, muuta kuin se, että ei olla ystäviä tai biologisia sukulaisia, mutta jouduttu muiden suhdetoiminnan vuoksi tuttaviksi.
Ap