Ahdistaako että Selänteen Teemulla on menestyvä ravintola jolla Michelinsuositus?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kasvissyöjänä sanoisin, että möläyttelevän eläkeläisen pihvilafka toisella mantereella kiiinnostaa kuin kilo kakkaa.
No sehän on yx paskan hailee kun muuten tavispökkelö .Muuttunut niin rumasikin .
No nyt ahistaa pahasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jääkiekkoilija, mutta viime aikaisten möläytysten takia mennyt arvostus häntä kohtaan. Elää omissa pilvilinnoissaan kuten puolisonsa.
Teemu on miljonääri. Ei sen tarvise pilvilinnoissa elää.
Ei tarvitsisi. Mutta näyttääpä elävän. Ei mitään käsitystä maailman menosta.
Teme rakennuttaa uutta taloa, ens vuonna valmis.
Tuhannet muutkin entiset tavis lätkänkänpyörittäjät rakentaa taloja , entä sitten. Miten sen pitäisi vaikuttaa meidän elämään .🤭
Mokille se no ihmeellistä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Korjaan moukille
Eihän se Teemu siellä itse kokkaa, raha laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä saat tyydystä elämääsi niin kaikki hyvin .🤭
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Teemu on miljonääri.
Lisää ahistuneita? Olisi hauskaa näin pyhäpäivänä.
Mites köyhilä siellä suomessa menee?
Ei kait Selänne siellä kokkaa. Miksi siis ahdistaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Selänteen ravintolalla Bib Gourmand? Oho, enpä tiennytkään. Kyseessä on siinä tapauksessa todella tasokas ravintola.
Ihan huippuravintola on. Eetu kohta vetovastuussa.
Eetulla on vielä matkaa vetovastuuseen. Blokkarina aloitti ja siitä ylennyt jo, mutta ei nyt vielä kuitenkaan koko hulabaloota vedä. Propsit tuostakin, että poika on aloittanut alhaalta.. kuten muutkin. Hyvä osata ne hommat, koska hyvässä raflassa kaikki tekee kaikkia hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Selänteen ravintolalla Bib Gourmand? Oho, enpä tiennytkään. Kyseessä on siinä tapauksessa todella tasokas ravintola.
Ihan huippuravintola on. Eetu kohta vetovastuussa.
Eetulla on vielä matkaa vetovastuuseen. Blokkarina aloitti ja siitä ylennyt jo, mutta ei nyt vielä kuitenkaan koko hulabaloota vedä. Propsit tuostakin, että poika on aloittanut alhaalta.. kuten muutkin. Hyvä osata ne hommat, koska hyvässä raflassa kaikki tekee kaikkia hommia.
Minusta hieno perhe koska voisi olla välittämättä kersoista mitään. Nyt opastetaan ettei raha tule ilmiseksi, koska lätkäura ei onnannut.
Ei. Teemu on hoitanut asiansa hienosti. Ne olisi voinut hoitaa myös Karalahden tavoin. Niinimaallakaan ei ole mennyt ihan putkeen uran jälkeen.
Teemu ja Sirpa ovat malliesimerkkejä siitä, että vaikka rahaa on, voit olla mukava eikä tarvitse olla mikään öykkäri. Ovat myös osanneet kasvattaa lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kasvissyöjänä sanoisin, että möläyttelevän eläkeläisen pihvilafka toisella mantereella kiiinnostaa kuin kilo kakkaa.
Kasvishörhöillä taas kakat mielessä. Yllätys.
Parempi mielessä kuin suussa, kuten lihansyöjillä on.
No ei se Selänne siellä ruokaa tee vaan ne meksikolaiset. Selänne on niin kaksinaismoralisti. Haukkuu Suomen valtiota kun tänne vastaanotetaan ulkomaalaisia mutta itse hyväksikäyttään ulkomaalaisia jenkeissä ihan surutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Teemu on hoitanut asiansa hienosti. Ne olisi voinut hoitaa myös Karalahden tavoin. Niinimaallakaan ei ole mennyt ihan putkeen uran jälkeen.
Teemu ja Sirpa ovat malliesimerkkejä siitä, että vaikka rahaa on, voit olla mukava eikä tarvitse olla mikään öykkäri. Ovat myös osanneet kasvattaa lapsiaan.
Karalahti on 5 - 10v sisällä vainaa. Uusineen haimatulehduksen vuoksi koska ei oppinut ekasta. Tulee vielä pari, ja sit lähtee henki.
T: lekuri
Vierailija kirjoitti:
No ei se Selänne siellä ruokaa tee vaan ne meksikolaiset. Selänne on niin kaksinaismoralisti. Haukkuu Suomen valtiota kun tänne vastaanotetaan ulkomaalaisia mutta itse hyväksikäyttään ulkomaalaisia jenkeissä ihan surutta.
Miksi miljonäärin pitäisi mielestäsi tehdä omistamassaan ravintolassa keittäjän hommia?
M23 kirjoitti:
Ei ahdista, koska syön mielelläni ennemmin grillikioskilla kuin tähtiravintolassa.
Olen tavannut muutaman kerran Tallinnan edullisissa kuppiloissa joissa saa ruokaa, siellähän jotain syötävää on joka baarissa, suomalaisen pariskunnan, vaimo kuuluu johonkin Michelin- porukkaan joka käy arvostelemassa ns. parempien ravintoloiden safkoja. Siis suomalaisia ja ne on jossain Michelin- piireissä. Rouva sanoi kerran että ihan mukava saada oikeaa kunnon ruokaakin välillä. Ja totesi että minä, raavas mies tarvitsen varmaan ainakin kymmenen Michelin- tason annosta että nälkä lähtee. Brändihän se vaan on, varakkaat tekee ruokaa toisille varakkaille ja se on niin hienoa sitten. Minulle ihan sama. Toivottavasti pärjäävät ettei tarvi ravintelien kaatumisesta syyttää asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Ei ahdista, koska syön mielelläni ennemmin grillikioskilla kuin tähtiravintolassa.
Olen tavannut muutaman kerran Tallinnan edullisissa kuppiloissa joissa saa ruokaa, siellähän jotain syötävää on joka baarissa, suomalaisen pariskunnan, vaimo kuuluu johonkin Michelin- porukkaan joka käy arvostelemassa ns. parempien ravintoloiden safkoja. Siis suomalaisia ja ne on jossain Michelin- piireissä. Rouva sanoi kerran että ihan mukava saada oikeaa kunnon ruokaakin välillä. Ja totesi että minä, raavas mies tarvitsen varmaan ainakin kymmenen Michelin- tason annosta että nälkä lähtee. Brändihän se vaan on, varakkaat tekee ruokaa toisille varakkaille ja se on niin hienoa sitten. Minulle ihan sama. Toivottavasti pärjäävät ettei tarvi ravintelien kaatumisesta syyttää asiakkaita.
Melkoinen paskanpuhuja sinä vain olet. Eikä sulla ole aavistustakaan edes kolmesta ruokalajista.
Mokille se no ihmeellistä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣