Huomioithan isänpäivänä myös heidät joilla ei ole mahdollisuutta viettää isänpäivää
Olisi hyvä että jokainen huomioi tämän omassa käytöksessään. Esimerkiksi muiden isänpäiväsuunnitelmien kysyminen saattaa tuntua arkiselta, mutta joillekin isänpäivä voi olla todella vaikea kokemus.
Kommentit (103)
Meille vieraannutetuille tuo on hirveä päivä.
En ole vielä eläissäni keneltäkään kysynyt isänpäiväsuunnitelmia, joten turha huoli pois.
Monelle ihmiselle maanantai on todella vaikea kokemus. Saako ihmisiltä enää kysyä, että mitä aiot tehdä maanantaina?
Onneksi ei tarvitse viettää isänpäivää. Oma isä on kuollut 47 vuotta sitten ja itsellä ei ole lapsia. Koskaan en ole niitä halunnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tulevaa isänpäivää
Kiitos samoin! Ja ihan sama onko isäni elossa vai ei, ja olenko koskaan edes tavannut häntä. Tuo vastaus käy aina.
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä sanon vaan suoraan, että mun vanhemmat on kuolleet. Ei oo mun vastuulla jos kysyjällä tulee hankala olo, ois jättänyt kysymättä.
Miksi tulisi hankala olo?
Mitä tuohon voi todeta kuin että jaa, vai niin.
No voi kyynel sentään. Sano vaikka että ei ole erityisiä suunnitelmia. Siinä se.
T. Isäni on kuollut
Kannattaa jättää laittamatta ne ihkutukset someen.
Ai että kenelläkin ei saa olla kivaa jos sulla ei ole kivaa?
Ei ole sinulta pois jos muut juhlii isänpäivää.
Ymmärrän tuon isänpäivä vouhotuksen kun on alakouluikäisiä lapsia, mutta en enää sen jälkeen. (Itse olen isänä ollut 38 vuotta)
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä sanon vaan suoraan, että mun vanhemmat on kuolleet. Ei oo mun vastuulla jos kysyjällä tulee hankala olo, ois jättänyt kysymättä.
Miksi?
Voi varata, että en vietä isänpäivää mitenkään.
Sehän on ihan omista valinnoista kiinni juhliiko vaiko ei. Toki ankeuttajat ei koskaan halua juhlia mitään.
Miksi? Eivät he mun vastuullani mitenkään ole. Eikä liioin heiveröinen mielensäkään.
Voi jössis sentään kohta joku tulee vaatimaan, että isänpäiväkorttia ei saa tehdä jne.
Muiden puolesta mielensä pahoittaminen on ilmeisesti trendikästä. Tai se, että oletetaan koko universumin kääriytyvän juuri minun ympärilleni.
Ja kyllä - isäni on kuollut ja lasten isä asuu toisaalla ja välit poikki. Isänpäivä ei silti ole koskaan ollut meillä mikään ongelma - koska siitä ei ole sellaista tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niille tuli
Vierailija kirjoitti:
Meille vieraannutetuille tuo on hirveä päivä.
Miten jotku kuspäät voi alanuolettaa tuollaista viestiä?