Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomioithan isänpäivänä myös heidät joilla ei ole mahdollisuutta viettää isänpäivää

Vierailija
01.11.2024 |

Olisi hyvä että jokainen huomioi tämän omassa käytöksessään. Esimerkiksi muiden isänpäiväsuunnitelmien kysyminen saattaa tuntua arkiselta, mutta joillekin isänpäivä voi olla todella vaikea kokemus.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena aina vietetty vain äitien päivää ja tästä isän päivästä kuulin vasta muutama vuosi sitten?

Miksiköhän tällainen piti mennä sitten keksimään jos siitä nyt aiheutuu näin paljon ongelmia?

Vierailija
82/103 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain kuulla tätä joskus kun tein isänpäivänä postauksen instaan, siihen tuli ilkeitä kommentteja siitä, että kaikilla ei ole mahdollisuutta viettää isänpäivää.

Sain samanlaisia kommentteja äitienpäiväjulkaisusta.

Pakkoko niitä lässytyspostauksia on tehdä someen? Kaikilla ei kuule ole ollut äitiä enää lapsuuden jälkeen. Te ette varmaan edes pärjäisi ilman omianne.

Pakkoko siellä somessa on olla jos ei kestä edes muiden julkaisuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena aina vietetty vain äitien päivää ja tästä isän päivästä kuulin vasta muutama vuosi sitten?

Miksiköhän tällainen piti mennä sitten keksimään jos siitä nyt aiheutuu näin paljon ongelmia?

Kuulit isänpäivästä vasta muutama vuosi sitten? Kuinka monta vuotta sinulle on muutama vuosi? Oma lapsi syntyi 1990 ja jo silloin vietettiin isänpäivää ihan yleisesti. Missähän kellarissa sinä olet elänyt?

Vierailija
84/103 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni on kuollut mutta elää sydämessäni kaikkina muinakin päivinä kuin jonain isänpäivänä.

Minulla oli erittäin hyvä ja rakastava isä, olin heitä onnekkaita joilla sellainen isä oli.  Paljon kuljimme isän kanssa luonnossa, hiihtämässä talvisin,  uimassa.  Isä tuli aian koulun juhliin,  hänelle olin tärkeä.

Minulta saa kysyä miten vietän isänpäivää, se ei minua loukkaa millään tavalla. Voin sanoa juuri sen että samalla tavalla kuin jokaista muutakin päivää, isä ei sydämestäni mihinkään lähde.

Vierailija
85/103 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio itse, että voit pysyä isänpäivät ja äitienpäivät omassa kolossasi ilman somea, jos haluat.

Vierailija
86/103 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain kuulla tätä joskus kun tein isänpäivänä postauksen instaan, siihen tuli ilkeitä kommentteja siitä, että kaikilla ei ole mahdollisuutta viettää isänpäivää.

Sain samanlaisia kommentteja äitienpäiväjulkaisusta.

Pakkoko niitä lässytyspostauksia on tehdä someen? Kaikilla ei kuule ole ollut äitiä enää lapsuuden jälkeen. Te ette varmaan edes pärjäisi ilman omianne.

Uho uho

Kannattaa varmaan kuitenkin olla kiukuttelematta muille ihmisille siitä että nämä viettää äitienpäivää.

Vierailija
87/103 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on nykyään yksi mielensäpahoittajien maa, jossa vaaditaan muilta jatkuvaa itsen huomiointia eikä kenelläkään ole enää mitään resilienssiä elämän vastoinkäymisiin

Vierailija
88/103 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on nykyään yksi mielensäpahoittajien maa, jossa vaaditaan muilta jatkuvaa itsen huomiointia eikä kenelläkään ole enää mitään resilienssiä elämän vastoinkäymisiin

On helppo olla resilientti jos elämässä ei ole sen ihmeempiä vaikeuksia.

Vierailija
89/103 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioin oman isäni.

Vierailija
90/103 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
91/103 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan miehelleni lahjan vaikkei ookkaan isä. On aika hyviä tarjouksia.

Vierailija
92/103 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Jokainen voi valita itse miten viettää isänpäivää.

Vierailija
93/103 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vihreän perheen siitetyn siittäjän siittäjä elää vielä, joten käymme siellä. Myös perheemme siitetty teki siittäjälleen siittäjänpäiväkortin. Oma siittäjäni on kuollut.

Vierailija
94/103 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta poika, tyttö, isä ja äiti pitäisi olla kiellettyjen sanojen listalla toksisen patriarkaalisuuden takia.

T. Vihreä nainen

Vierailija
95/103 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana udella muiden tekemisiä.

Vierailija
96/103 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jollain ei ole isää elämässä, kenties ei ollutkaan, se ei tasan tarkoita sitä, että muut eivät voisi juhlia. Ihan joka asiaa ei voi elämässä jättää tekemättä, jotta joku random jossain ei mieltänsä pahoita.

Pahimpia ovat nämä tahattomasti lapsettomat. Aktivoituvat aina äitien- ja isänpäivänä. Kun heillä ei ole lapsia tuottava suhde, niin heidät pitäisi huomioida. Miksi? Mulla on ihan hyvä isä, mun lapsilla on hyvä isä. Juhlin heitä. Sori siitä, että en kieri tuhkassa tänäkään päivänä jonkun muun lisääntymisongelmien vuoksi.

Vierailija
97/103 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille vieraannutetuille tuo on hirveä päivä.

``Miksi miehen pitäisi hoitaa naisen lapsia?

Koska naiset sanoo niin?

Miehet eivät ole koskaan hoitaneet lapsia, missään kulttuurissa. Nyt länsimainen nainen polkee jalkaa ja esittää vaatimuksia.

Tsori tytöt.``

https://www.vauva.fi/keskustelu/5448498/nuorten-miesten-ja-naisten-vali…;

Vierailija
98/103 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meillä kaikilla on isä. 

Tänään vietetään isänpäivää. 

Vierailija
99/103 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Meillä kaikilla on isä. 

Tänään vietetään isänpäivää. 

Oma isäni on kuollut, mutta muistelen yhteisiä hetkiä. Valitettavasti en pääse viemään hautakynttilää, mutta voin ehkä sytyttää kynttilän kotona.

Voin katsoa kuvia isästä ja muistella yhteisiä hetkiä. Syön jäätelöä samalla.

Vierailija
100/103 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioin lapsieni ja vaimoni huomionosoitukset.