Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa jonka palkka (tuet) on 1400€/kk?

Vierailija
01.11.2024 |

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa jonka palkka (tuet) on 1400€/kk?

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukien saajat ovat yhteiskunnalle haitallisia. En ymmärrä mitä sossun/Kelan elätillä liikkuu päässä. Miten omatunto kestää toisten rahoilla oleskelun. Yksikään omanarvontuntoinen nainen ei tuollaista miestä katselisi sekuntiakaan.

Eikä mies tuollaista naista.

Vierailija
42/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista äänestää vasemmistopuolueita tai vihreitä, eli selvästikin he kannattavat tukijärjestelmän ylläpitoa ja laajentamista.

Heikoille ja syrjityille. Suomalainen mies ei heidän mielestään voi tällainen ikinä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ethän sinä palkkaa saa, kun tuet on 1400e.

Onko sillä väliä mistä ne rahat tulee?

Ap

Mulle sillä on ollut. Oon saanut suunnilleen tuon verran palkkaa + tukia. Mutta mitä enemmän palkkaa, sitä vähemmän aidosti tukien varassa ja leikkaukset ei niin tunnu. Jos jää tukien varaan yksistään, miten käy kun tuet loppuu.

Lisäksi työelämä tuo yhteisön, pystyvyyden tunnetta ja sosiaalista elämää. Pitää mielen virkeänä.

Miten ap oot kiinni elämässä? Mitä teet päivisin? Miten suhtaudut muihin ihmisiin? Lopulta niillä henkisillä asioilla on enemmän väliä kuin rahalla. Oon itsekin pienituloinen, niin kumppanin pienet tulot ei olis ongelma. Mutta liian erilaien ajatusmaailma kyllä. 

Vierailija
44/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän omilla sijoituksillani ja käytän kuuaudessa kaikkiaan jotain 1000 euroa elämiseen. Voisin elää halvemmallakin. Tuossa summassa siis mukana asumiskuluista lähtien kaikki, joten tuossa mielessä voisin hyvinkin seurustella miehen kanssa, jonka tulot on 1400.

itseäni ei häiritse  yhtään saako mies kymppitonnin tulot vai elääkö tonnn tuloilla, enemmän merkitsee (ja se on hyvin hyvin tärkeä tekijä) se, osaako mies käyttää rahaa. Jos rahaa hassataan turhiin asioihin eikä osata elää käytettävissä olevien tulojen mukaan ja ollaan aina persaukisia eikä osata yhtään säästää tai ajatella hankitoja tulevaisuuslähtöisesti, niin minä koen,että elämäntaidoissa on liian isoja puutteita enkä halua sitten tutustua kaveruutta enempää.  Rahankäyttötaidottomuus siis on minulle aika lailla totaalinen turn off ja sellaisia on hyvin rikkaissa, kuten myös köyhissä miehissä. Oma mututuntuma on, että köyhissä enemmän, koska osa köyhistä on köyhä ihan oikeasti vain siksi etteivät vana osaa käyttää rahaa

Vierailija
45/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

palkka,,,;DD Palkkaa saa tehdystä työstä, tukea siitä ettei tee mitään palkan arvoista. Kumpaa tässä nyt haetaan? Puhutaanko miehestä, joka tekee töitä ja pitää huolta itsestään ja läheisistään vai miehestä, joka nostaa tukia, koska hänestä ei ole hyötyä mihinkään?

Onko sillä väliä mistä ne rahat tulee? Kaikille ei ole töitä

Ap

Tietenkin on. Kertoo paljon ihmisen arvomaailmasta, jos hänen mielestään toisten rahoilla eläminen on sama asia kuin omalla työllä rahan tienaaminen. 

Kaikille ei yksinkertaisesti ole töitä jos on puoli miljoonaa työtöntä ja pari tuhatta työpaikkaa

Ap

Miksi ne parituhatta työpaikkaa ovat jatkuvasti avoinna? Eihän niitä pitäisi olla ollenkaan, kun on niin paljon työttömiä.

Vierailija
46/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukien saajat ovat yhteiskunnalle haitallisia. En ymmärrä mitä sossun/Kelan elätillä liikkuu päässä. Miten omatunto kestää toisten rahoilla oleskelun. Yksikään omanarvontuntoinen nainen ei tuollaista miestä katselisi sekuntiakaan.

Eikä mies tuollaista naista.

Tukien varassa elävällä miehellä ei ole mahdollisuutta valita.

Vierailija
47/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, millainen tää mies olis persoonana. Mikä olis syynä työttömyyteen tai mahdolliseen työkyvyttömyyteen? Helppo sanoa, että työpaikkoja on liian vähän, mutta samalla taustalla voi olla esim. mt- tai nepsyhaasteita, jotka vois vaikuttaa suuresti siihen, miten sovittais yhteen. 

Itsekin olen ns. kovemman elämänkoulun nainen enkä katso tukielämää sinänsä pahalla. Mutta se ei tarkoita, että kuka vaan kelpaa, vaan ihmisellä jonka kanssa haluan elämäni jakaa täytyy olla hyvä sydän ja sielun ja sydämen viisautta. Tunneälyä, sanois koulutetummat. 

Vierailija
48/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi seurustella miehen kanssa joka kutsuu tukia palkaksi.

Vierailija
49/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa ellet ole todella hyvännäköinen ja supliikki niin mahdollisuudet ovat todella pienet.

Itse olen pitkäaikaistyötön ja jo keski-ikäinen. Tiedostan että tilanteeni ei tästä muutu, enkä tule töitä enää saamaan. Tiedostan myös, että tämä sulkee minut pois seurustelun ja parisuhteiden maailmasta. En ole asiasta katkera, koska syy on täysin omani. Ei kannata unelmoida asioista, jotka eivät ole realistisia vaan keskittyä muihin aiheisiin.

Vierailija
50/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en voisi seurustella miehen kanssa joka kutsuu tukia palkaksi.

Et edes vaikka kyseinen mies tekisi 40-tuntista työviikkoa 9 euron työssä?

Vierailija
51/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
52/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ethän sinä palkkaa saa, kun tuet on 1400e.

Onko sillä väliä mistä ne rahat tulee?

Ap

Mulle sillä on ollut. Oon saanut suunnilleen tuon verran palkkaa + tukia. Mutta mitä enemmän palkkaa, sitä vähemmän aidosti tukien varassa ja leikkaukset ei niin tunnu. Jos jää tukien varaan yksistään, miten käy kun tuet loppuu.

Lisäksi työelämä tuo yhteisön, pystyvyyden tunnetta ja sosiaalista elämää. Pitää mielen virkeänä.

Miten ap oot kiinni elämässä? Mitä teet päivisin? Miten suhtaudut muihin ihmisiin? Lopulta niillä henkisillä asioilla on enemmän väliä kuin rahalla. Oon itsekin pienituloinen, niin kumppanin pienet tulot ei olis ongelma. Mutta liian erilaien ajatusmaailma kyllä. 

Olen opiskellut 24 vuotta.

eri

Vierailija
53/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖIHIN MENO SAATANA

Vierailija
54/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on palkkatuet??

Olen aina ollut töissä, nyt n 30v , voinko saada tukea palkkani lisäksi?

Vierailija
55/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain palkkaa 1500 euroa kk ja nainen jätti minut. Sanoi että haluaa paremman elämän ja oman asunnon ja koska en sais  lainaa 1500 euron palkalla niin tulevaisuutemme ei olisi hänen kannalta hyvä. Tiedän että asuu nyt  miehen kanssa jolla on ulosottovelkaa kymmeniä tuhansia ja asuu vuokralla jossa eksäni maksaa vuokraa. Minulla ei velkaa koskaan ollut mutta en kelvannut. Pyysin itse lisää palkkaa työnantajalta mutta ei suostunut.

Vierailija
56/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN!

Vierailija
57/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista äänestää vasemmistopuolueita tai vihreitä, eli selvästikin he kannattavat tukijärjestelmän ylläpitoa ja laajentamista.

Heikoille ja syrjityille. Suomalainen mies ei heidän mielestään voi tällainen ikinä olla.

Siis onko vihervasemmisto ajanut tukien lakkauttamista sukupuolen perusteella? Enpä ole kuullut.

Vierailija
58/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika aloitteleva tukijulli, jos saa vain 1400 euroa. Minulla on pelkkä työkyvyttömyyseläke yli tuplat.

Pitää olla hyvä siinä, mitä tekee. 

Vierailija
59/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon pahempia ovat tuottamatonta työtä tekevät. Nostavat palkkaa pelkästä paperinpyörittämisestä.

Vierailija
60/131 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse puolisoani tulojen perusteella - eli jos MUUTEN kiinnostaa, niin tottakai.