Miksei aikuiset naiset vaihda itse autoonsa talvirenkaita???
Miksi vahvat itsenäiset naiset eivät vaihda itse autoihinsa renkaita vaan tarvitsevat miehiä vaihtamaan ne heille? Ihan perustason osaamista kuitenkin,kuten öljyn vaihtokin?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vihaan miehiä.
sitä kutsutaan feminismiksi
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi vaihtamaan 40 tuhannen euron autoon itse renkaita sorapihassa. Siirrän kyllä vastuun liikkeelle. Jos ei ole vuodessa maksaa 60 euroa renkaanvaihdosta, niin olisi ollut tyhmää ostaa näin kallis auto.
Juuri näin. Jos on varaa ostaa uusi auto niin on varaa myös renkaanvaihtoihin. Täällä renkaanvaihto maksoi 35€ ja renkaiden kausisäilytys 50€.
En osaa enkä ole kiinnostunut opettelemaan. Ei ole paikkaa missä vaihtaa, pestä tai säilyttää. Sinänsä ihan sama vaihtaako ne mies vai nainen kunhan on ammattilainen. En myöskään esim ompele vaatteitani tai leikkaa hiuksiani enkä anna itselleni rokotuksia. Kaikkien ei tarvitse tehdä kaikkea itse. Sillähän maailma pyörii ja ihmiset elää, myyvät palveluja joista toiset maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, jos maksaa mieluummin palvelusta?
Niin.
MIEHILLE joita vahva itsenäinen nainen EI tarvitse mihinkään. 😂
Maksetaan Yrityksille, joille jokainen renkaanvaihtaja on kassakoneen kilisyttäjä. Siinä kuin muitakin palveluja ja tuotteita yrittäjiltä ostetaan. Puoliso (mies) ei viitsi myöskään itse nähdä sitä vaivaa ja vaihdattaa oman autonsa renkaat samassa firmassa. Vaatteetkin ostetaan kaupasta valmiina. Pitäisikö kaikkia miesten tuottamia palveluita boikotoida sen takia, että ovat miesten tuottamia? Eikö se olisi syrjintää?
Outo kysymys. Miksi vaihtaisin, kun vianorkin vaihtaa?
Toisaalta, naiset tunnetusti tekevät enemmän kotitöitä. Ei ole liikaa vaadittu, että mieskin tekee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, jos maksaa mieluummin palvelusta?
Niin.
MIEHILLE joita vahva itsenäinen nainen EI tarvitse mihinkään. 😂
Oikeasti naisten elämä on täysin riippuvainen miehistä. Hyvä jos osaavat palaneen lampun itse vaihtaa
T. Poika, joka on jo kerran vaihtanut lampun äidin neuvoessa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, naiset tunnetusti tekevät enemmän kotitöitä. Ei ole liikaa vaadittu, että mieskin tekee jotain.
Vianorilta saat ajan kahden viikon päähän. Itse kun vaihtaa niin alun toista tuntia menee.
Vaikea sitä auton tunkkaustakaan on mokata jos jaksaa sen verta kumarrella että etsii nostopaikan ja laittaa auton asfaltille tai sementille. Toki kunnon hallitunkki auttaa kovasti.
Koska mun aikani on arvokasta.
Toisin kuin työttömän, virattoman incelin aika.
Maksan siitä, että joku muu tekee likaiset työt. Tää maa ei muuten pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vianorilta saat ajan kahden viikon päähän. Itse kun vaihtaa niin alun toista tuntia menee.
Vaikea sitä auton tunkkaustakaan on mokata jos jaksaa sen verta kumarrella että etsii nostopaikan ja laittaa auton asfaltille tai sementille. Toki kunnon hallitunkki auttaa kovasti.
Mutta itse joutuu raahaamaan ne renkaat kellariin ja pois. Se on itse asiassa se pahempi juttu, ei itse renkaiden vaihto. Vaatteet likaantuu. Vianorille kun jätän renkaat säilytykseen, niin ei tarvitse roudata renkaita.
20 vuotta vihdoin miehen kanssa renkaita. Kiitos ei enää.
Käytän palveluita koska se luo työpaikkoja. Rengasfirmassa oli nuoria sesonkityöläisiä ja saivat arvokasta työkokemusta sekä palkkaa. Sillä on iso merkitys, että 16-18 vuotias saa ensimmäisen työpaikkansa 👍
En vaihda renkaita itse, koska saan sen verran hyvää palkkaa että minun on edullisempaa maksaa vaihtamisesta ja käyttää säästynyt puoli tuntia omiin töihini.
Osaan ja olen vaihtanut monet kerrat. Nykyään renkaat ovat hotellissa ja siellä vaihtavat. Nykykämpässä ei ole järkevää/ turvallista säilöpaikkaa.
Siksi, että mun ei tarvii. Leasingfirman kautta rengashitellissa ja vaihdot saman firman kautta. Ei varmaan edes saa vaihtaa itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä varasin ajan kuukausi sitten kun katsoin kalenterista, että marraskuu alkaa. Varauskirja oli tyhjä, sain sen ajan jonka halusin ja renkaat vaihdettiin maanantaiaamuna jonottamatta. Hallin toiseen päähän jonootti samaan aikaan 12 aikaa varaamatonta, jonotusaika noin 2,5 tuntia. Miksihän miehet ei älyä varata aikaa?
Ei naiselle tule talvi yllätyksenä. Mutta jostain syystä tutun kiinteistönhuoltofirman miestoimarin talvi taaskin yllätti ja nyt firma on ilman tuloja kun autoissa on kesärenkaat. (Ne käyttää Vianoria, koska vahvat itsenäiset yrittäjämiehet tekee niin).
Ap varmaan itse leikkaa hiuksensa ja umpilisäkkeensä. Niin tosimiehet tekee.
Samoin.