Miksei aikuiset miehet vaihda itse autoonsa talvirenkaita???
Siis jotenkin naurettavaa. Tänäänkin moni ukko luistelee kesäkumeilla tuolla lumisohjossa. Renkaanvaihto varattu kuulemma vasta ensi viikolle.
Ootteko te niin kädettömiä vai miksette itse vaihda renkaita?
Kommentit (124)
Meillä on renkaat ollu hotellissa jo yli 10 vuotta. Onhan se renkaanvaihtoajan varaaminen aina vähän arpomista, mutta tänä vuonna tuntui osuvan nappiin, kun eiliselle sen ajan varasin. Se aika pitää varata viikkokausia etukäteen, eikä säätilannetta pysty silloin tietämään.
Ei me venettäkään huolleta itse. Ajetaan se syksyllä rampille, mistä huoltofirma ottaa sen kyytiin ja keväällä sitten laskevat huolletun veneen vesille.
Ei se, että ajaa autolla tai veneellä tarkoita sitä, että niiden huollostakin pitää tehdä itselleen harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kahden auton renkaat säilytetään rengashotellissa ja siihen kuuluu myös renkaiden vaihto. Ei se renkaiden vaihtaminen itse ole mikään hyvän ihmisen mitta. Maksetaan tästä palvelusta mielellään, kun on omakotitalossa ja lapsiperheessä muutakin tekemistä.
Itsellä olis pyörät rengashotellissa ja oli vain ongelmia ja otin ne pois sieltä. Kolmena eri kertana laittoivat renkaiden pyörimissuunnat väärinpäin ja piti mennä uudestaan. Vanteita oli pesemässä alakouluikäiset lapset, näin kun jonku asiakkaan vanne kaatui kyljelleen ulkopuoli edellä ja kuului iso kolahdus. Omiinkin vanteisiin ilmestyi naarmuja. Kannattaa varmistaa että rengasfirmalla on palo ja varkausvakuutus. Jos firma menee konkursiiin niin voi olla vaikea saada renkaita takaisin.
Sitä on taas säästetty ja käyty jossain
Ryöstöhinnat
Vaihdan viikon kuluttua tse äijä-Hiluxiini (tämän kesärenkaatkin on M+S joten ei kiirusta) mutta rengasliike saa vaihtaa maanantaina rouvan kauppakassiin.
Voi tull hiki. Iik.