Miksei aikuiset miehet vaihda itse autoonsa talvirenkaita???
Siis jotenkin naurettavaa. Tänäänkin moni ukko luistelee kesäkumeilla tuolla lumisohjossa. Renkaanvaihto varattu kuulemma vasta ensi viikolle.
Ootteko te niin kädettömiä vai miksette itse vaihda renkaita?
Kommentit (124)
Olet vakavasti fiksaantunut itsepalveluajattelun tuotos.
Niillon lapsen kädet ja rusetti leuan alla.
Minä vaihdatan muilla ja ihan vaan siksi että voin maksaa siitäkin pimeästi
En ole kädetön. Minulla on varaa maksaa vaihdattamisesta.
Eihän sitä jaksa kanniskella renkaita tai isoine mahoineen kyyristellä etsimässä tunkille oikeaa paikkaa.
Pyörä= rengas ja vanne
Rengas= rengas
Harvalla on rengaskoneita kotona
En minä taivu röllykkäni kanssa vaihtohommiin eikä polvet kestä kantamista enkä muuutenkaan jaksa en kehtaa enkä viitti.
Koska rengasfirma naapurissa hoitaa homman hintaan 30€. Itsellä menisi varmaan kaksi tuntia ko. hommaan, paleltaisi, vítüttaísi ja pelottaisi.
Ei tarvitse rengaskonetta kun on leka ja rengasraudat 😁
miksi renkaanvaihtajan pitää olla mies?
onko tunkissa joku penistunnistin ja sitä ei saa ilman penistä toimimaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdatan muilla ja ihan vaan siksi että voin maksaa siitäkin pimeästi
Samoin. On eräs innokas kaveri jolla on hyvät tilat maalla, on perinyt paikan, ei edes asu siellä. On kyllä vaihdettu varmaan satoihin ellei tuhansiin autoihin renkaita aikoinaan. Myt on alla kulahtaneet kitkarenkaat joilla olen ajanut melkein vuoden. Kun tulee oikea talvi, sitten mennään renkaanvaihtoon. Hän jo soitteli...
Vierailija kirjoitti:
Koska rengasfirma naapurissa hoitaa homman hintaan 30€. Itsellä menisi varmaan kaksi tuntia ko. hommaan, paleltaisi, vítüttaísi ja pelottaisi.
Nykymiehiä pelottaa renkaanvaihto
Vierailija kirjoitti:
En ole kädetön. Minulla on varaa maksaa vaihdattamisesta.
Pyyhitkö itse vai pyyhkiikö äiti?
Vierailija kirjoitti:
minulla meni se 2h jonottaessa rengasfirmassa ja palelsi, vitutti ja pelotti.
lisäksi pitää siivota auto sisältä, kun siellä piti kuljettaa likaisia renkaita
Samasta syystä kuin naisetkaan ei vaihda niitä itse, ei viitsi.
Monella on renkaat säilössä rengashotelleissa. Niistä ei niin vaan napata niitä esiin kun lunta alkaa tupruttaa, vaan aika vaihtoon pitää varata useita päiviä etukäteen.
Kunnollinen momenttiavain maksaa sen verran että tulee halvemmaksi vaihdattaa liikkeessä kun ei sille avaimelle ole muuta käyttöä. Ilman momenttiavainta taas ei pidä mennä alumiinivanteiden pultteja kiristämään.
Ap voikin sitten tulla vaihtamaan meille renkaita. Renkaat hotellissa. Käy hakemassa ja vaihda, jos kerta olet niin kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin naisetkaan ei vaihda niitä itse, ei viitsi.
miehelle se on niin helppoa soittaa rengasfirmaan ja varata aika renkaanvaihtoon.
naiselle ajan varaaminen olisi valtava metatyötaakka ja siitä pitäisi nalkuttaa seuraavat 3kk. tulisi melkein ero, jos nainen joutuisi yksin kantamaan koko ajanvarauksen aiheuttaman metatyön taakan
Mitä väliä kuka ne vaihtaa, kunhan vaihtaa.