Söin just pellillisen pannukakkua vaniljajäätelön ja vadelmahillon kanssa
Mies on työmatkalla, joten saan salaa herkutella oikein kunnolla. :)
Kommentit (57)
Yksi mies ei kerran uskonut että pystyn syömään 5 karjalanpiirakkaa putkeen!🤣😂. Nehän nyt menee ihan muutamassa minuutissa välipalana!
Pellillisen? Miten sellainen määrä mahtuu ihmiseen? Tuliko huono olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi herkutella, kun mies on kotona?
Voin, mutten kehtaa isoja määriä syödä kun hän on paikalla.
Ap
Olet ilmeisesti niitä ihmisiä, jotka työkavereidenkin aikana syövät lounaaksi sen salaatin, vaikka kaikki näkee, että runkoa ei ole kehitetty eikä ylläpidetty pelkällä salaatilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lasten kanssa varmaan.
Ihan yksin söin. Ei ole lapsia meillä.
Ap
Aah, sulla on sellainen pieni uunivuokapelti. Sorry.
Ihan normaali uunipelti on.
Ap
Höpöhöpö. Kukaan ei pysty kokonaista normaalia uunipellillistä vetämään pannukakkua yhdeltä istumalta. Saati sitten jäätelön ja hillon kanssa vielä.
Minä pystyn🙋 Ja miksi arvostella apn kaloreita? Maistuuhan miehillekin laatikko kaljaa ja päälle paketti grillimakkaraa Ihme moralisointia, jos joskus vetää överit.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viiden hengen perhe. Syödään ilman jäätelöä. Yleensä osa jää jääkaappiin seuraavaksi päiväksi pellillisestä. Ja lapsetkin on täysi-ikäisiä, eikä pieniä natiaisia.
Ap, olet sairas!
Sinä empatiakyvytön, tietämätön ja suvaitsematon mulkku😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viiden hengen perhe. Syödään ilman jäätelöä. Yleensä osa jää jääkaappiin seuraavaksi päiväksi pellillisestä. Ja lapsetkin on täysi-ikäisiä, eikä pieniä natiaisia.
Ap, olet sairas!
Kylläpä nyt meni jollekin tunteisiin tämä minun aloitukseni. :(
Ap
Sä, et itse näe tai kiellät, mutta tuollainen ahmiminen ei ole normaalia. Kyllähän sinä viestissäsi sen tunnustit, että joudut tekemään nämä ahmimisesi mieheltäsi salaa. Ja järjestämään silloin, kun miehesi on reissussa. Eli jotain siellä takaraivossa kolkuttaa.
Itselläsi kolkuttaa suvaitsemattomuus. Anna kaikkien kukkien kukkia. Ei aina pidä arvostella ja puuttua joka asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Epäsensitiivistä tulla rehvastelemaan herkuttelullaan, kun täällä on ollut jo monta avausta siitä, ettei rahat riitä ruokaan. Monet näkee nälkää. Ehkä voisit sinäkin empatiaharjona kokeilla, miltä tuntuu syödä viikko vain näkkäriä ja juoda pelkkää vettä.
Hohhoijaa! Maitoa, jauhoa ja öljyä. Kallista on.
Kirjoitteletko sä täällä välillä niitä aloituksia, joissa "ei tiedetä", paljon tuli syötyä päivän aikana ja pyydetään muita laskemaan kalorit. Sitten järjetön ruokalista. Kokonaiskalorit aina luokaa 30 000 kcal.
Toivotaan, että ukkos pysyy poissa vielä hetken, niin saat paskottuakin ulos tuollaisen järjettömän satsin. Ethän toki uskalla tehdä kakulia Hänen läsnäollessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Höpöhöpö. Kukaan ei pysty kokonaista normaalia uunipellillistä vetämään pannukakkua yhdeltä istumalta. Saati sitten jäätelön ja hillon kanssa vielä.
Jaksaa jos on juossut samana tai edellisenä päivänä maratonin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet sairas!
Ap
Sä, et itse näe tai kiellät, mutta tuollainen ahmiminen ei ole normaalia. Kyllähän sinä viestissäsi sen tunnustit, että joudut tekemään nämä ahmimisesi mieheltäsi salaa. Ja järjestämään silloin, kun miehesi on reissussa. Eli jotain siellä takaraivossa kolkuttaa.
Ei tuo minusta ahmintasairautta ole jos muutaman kerran (3-5krt) vuodessa syön vähän reippaammin. Tänään en ollut syönyt muuta kuin tuon pannarisatsin.
Ap
Harvemmilla riittää käsityskyky että ihminen voi joskus toimia hieman eri tavalla. Itse ajattelin juuri noin että tänään teit sellaisen harvinaisen herkuttelun etkä syö muuta. Ei kovin terveellistä mutta mitä se silloin tällöin haittaa. Ei kerro mitään millainen olet. Mietin että voihan joku esim treenata kovaa ja vetää vähän övereitä.
No olenkin älykäs ja tajuan kaik on mahdollista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet sairas!
Ap
Ei tuo minusta ahmintasairautta ole jos muutaman kerran (3-5krt) vuodessa syön vähän reippaammin. Tänään en ollut syönyt muuta kuin tuon pannarisatsin.
Ap
Ei välttämättä ahmintahäiriötä, jos ei ole jatkuvaa, mutta häiriintyneen syömiskäyttäytymisen merkkejä ovat muilta salaa syöminen, suurten ruokamäärien syöminen kerralla ja myös herkuttelun kompensoiminen syömättömyydellä (jos et ollut syönyt muuta koko päivänä). Jos et tosiaan ollut syönyt muuta, niin nälkävelkakin altisti jo ahminnalle (ahminnaksi kutsutaan jos syö suuria ruokamääriä kerralla, vaikka ne söisi hitaastikin). Se on ihan normaalia, että keho alkaa huutaa mahdollisimman energiatiheää ruokaa paikatakseen energiavajetta, jos sitä nälkiinnyttää. Ja on ihan normaalia tosiaan jos joskus vetää ns. överit ruuan suhteen, useimmille niin käy esim. joulupöydässä. Mutta jos alkaa olla säännöllistä, niin on hyvä hakea apua syömishäiriöihin erikoistuneesta paikasta. Itse olen ahmintahäiriöstä toipunut, joten kokemusta on aiheesta. Kaikenlainen ruokien jaotteleminen kiellettyihin ja sallittuihin kannattaa lopettaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Minä pystyn🙋 Ja miksi arvostella apn kaloreita? Maistuuhan miehillekin laatikko kaljaa ja päälle paketti grillimakkaraa Ihme moralisointia, jos joskus vetää överit.
Ai että "joskus".
Mahalaukun on täytynyt jo venyä aika mittavaksi, jotta tuollainen määrä sinne mahtuu. Joten ne överit on todennäköisesti aika usein toistuva tapa.
Jos on tapana syödä kohtuullisesti niin mahalaukkukin on kohtuullisen kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet sairas!
Ap
Ei tuo minusta ahmintasairautta ole jos muutaman kerran (3-5krt) vuodessa syön vähän reippaammin. Tänään en ollut syönyt muu
Hoidat nyt vaan sitä omaa päätäsi kuntoon etkä diagnosoi ja holhoa muita. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet sairas!
Ap
Ei tuo minusta ahmintasairautta ole jos muutaman kerran (3-5krt) vuodessa syön vähän reippaammin. Tänään en ollut syönyt muu
Juuri näin. Vetelin viime talvena pellillisen pannukakkua mansikkahillolla yhden päivän aikana neljässä erässä :D En syönyt muuta. Normaalisti terveellinen ruokavalio, olen hyvässä kunnossa ja normaalipainoinen. Joskus on kiva heittää aivot narikkaan, katsoa sarjoja ja elää pannukakulla! Pikkuisen oli seuraavana päivänä nuutunut olo hiilariövereistä mutta mitä pienestä
Ihan mielenkiinnosta kuinka paljon laitat pannariin nestettä? Entä laitatko siihen rasvaa?
Itse laitan litran maitoa ja 5 rasvanokaretta pinnalle. En pystyisi syömään koko pellillistä.
Ei ap väittänytkään, että se on normaalia.