Söin just pellillisen pannukakkua vaniljajäätelön ja vadelmahillon kanssa
Mies on työmatkalla, joten saan salaa herkutella oikein kunnolla. :)
Kommentit (57)
Pilasit hyvän jäätelön pannukakulla ja varsinkin vadelmahillolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä oksennat. Bulimia.
Miksi oksentaisin? Ei ole mitään bulimiaa minulla.
Ap
Pelkkä ahminta siis.
Pelkkä nautinto vain. Söin sen verran hitaasti ettei tarvinnut ahmia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa ap olla lihava!
En ole. BMI on 15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa ap olla lihava!
En ole. BMI on 15
Vale ap olet. Olen 173cm pitkä ja painan 63 kiloa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lasten kanssa varmaan.
Ihan yksin söin. Ei ole lapsia meillä.
Ap
Aah, sulla on sellainen pieni uunivuokapelti. Sorry.
Ihan normaali uunipelti on.
Ap
Höpöhöpö. Kukaan ei pysty kokonaista normaalia uunipellillistä vetämään pannukakkua yhdeltä istumalta. Saati sitten jäätelön ja hillon kanssa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi herkutella, kun mies on kotona?
Koska olen lihava ja laihdutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Höpöhöpö. Kukaan ei pysty kokonaista normaalia uunipellillistä vetämään pannukakkua yhdeltä istumalta. Saati sitten jäätelön ja hillon kanssa vielä.
No kyllä varmasti helposti pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
En ole ap, mutta helposti menisi puolet vaikka klo 14 ja loput klo 18
No hyi hitto. Mä olen reilusti ylipainoinen enkä pystyisi syömään lähellekään noin paljon. En edes puolia.
Meillä on viiden hengen perhe. Syödään ilman jäätelöä. Yleensä osa jää jääkaappiin seuraavaksi päiväksi pellillisestä. Ja lapsetkin on täysi-ikäisiä, eikä pieniä natiaisia.
Ap, olet sairas!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on viiden hengen perhe. Syödään ilman jäätelöä. Yleensä osa jää jääkaappiin seuraavaksi päiväksi pellillisestä. Ja lapsetkin on täysi-ikäisiä, eikä pieniä natiaisia.
Ap, olet sairas!
Kylläpä nyt meni jollekin tunteisiin tämä minun aloitukseni. :(
Ap
Laitoitko sokeria pintaan kans? Millä ohjeella teit?
Momman Kropsu ohjeella teen itse, Herra Heinämäen biisin mukaisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet sairas!
Ap
Sä, et itse näe tai kiellät, mutta tuollainen ahmiminen ei ole normaalia. Kyllähän sinä viestissäsi sen tunnustit, että joudut tekemään nämä ahmimisesi mieheltäsi salaa. Ja järjestämään silloin, kun miehesi on reissussa. Eli jotain siellä takaraivossa kolkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoitko sokeria pintaan kans? Millä ohjeella teit?
Momman Kropsu ohjeella teen itse, Herra Heinämäen biisin mukaisesti
En laittanut sokeria pintaan.
Ihan normaali pannukkakuohje mulla. Voin jätin pois ja korvasin rypsiöljyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet sairas!
Ap
Sä, et itse näe tai kiellät, mutta tuollainen ahmiminen ei ole normaalia. Kyllähän sinä viestissäsi sen tunnustit, että joudut tekemään nämä ahmimisesi mieheltäsi salaa. Ja järjestämään silloin, kun miehesi on reissussa. Eli jotain siellä takaraivossa kolkuttaa.
Mitä sitten? Antaa naisen nauttia elämästään edes silloin tällöin.
Epäsensitiivistä tulla rehvastelemaan herkuttelullaan, kun täällä on ollut jo monta avausta siitä, ettei rahat riitä ruokaan. Monet näkee nälkää. Ehkä voisit sinäkin empatiaharjona kokeilla, miltä tuntuu syödä viikko vain näkkäriä ja juoda pelkkää vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet sairas!
Ap
Ei tuo minusta ahmintasairautta ole jos muutaman kerran (3-5krt) vuodessa syön vähän reippaammin. Tänään en ollut syönyt muuta kuin tuon pannarisatsin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Epäsensitiivistä tulla rehvastelemaan herkuttelullaan, kun täällä on ollut jo monta avausta siitä, ettei rahat riitä ruokaan. Monet näkee nälkää. Ehkä voisit sinäkin empatiaharjona kokeilla, miltä tuntuu syödä viikko vain näkkäriä ja juoda pelkkää vettä.
Pannukakku on halpaa. Senkus tekemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Niinkö luulet? Minä ainakin pystyn. En ole ap, mutta aivan varmasti pystyisin tuohon. Pystyn muutenkin syömään käsittämättömiä määriä, jos on jotain mistä pidän.
Mahtaa ap olla lihava!