Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Loppu synnytystalkoille

Vierailija
29.10.2024 |

Tutkija Tarmo Valkonen pohtii, miten syntyvyys saataisiin Suomessa nousuun:

Yksi tällainen voisi olla huonomman kumppanin hyväksyminen, hän miettii. Tutkimuksissa yksi keskeisiä syitä lasten hankinnan lykkäämiselle on sopivan kumppanin puuttuminen.

Mitä sanotte, arvon naiset, otatteko jatkossa kumppaniksi työttömän, alkoholistin, kenet tahansa vastaan tulevan? Ja olette valmiit elättämään lapsen/lapset ilman kumppanin apua ja tukea? Elämään huonossa suhteessa?

Kommentit (266)

Vierailija
81/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata että työttömät ja naiset tuhoavat Suomen. Mikä teitä oikein vaivaa? Valtio voisi tehdä jotain kuten alottaa viisuminen ja oleskeluluvan aasialaisille naisille joille tarjottaisiin täysi ylläpito ja asuminen täällä. Kansalaisuuden saamisen ehtona voisi olla kahden lapsen tuottaminen yhteiskuntaan.

Vierailija
82/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi valtion ylläpitää ja hallinnoida laadukasta spermapankkia, josta jaettaisiin sopiville naisille annoksia. Miehet saisivat luovuttaa lastinsa ilman elatusvelvollisuutta. Lapsi valtiontakauksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voe naiset naiset, hallituksen toimien takia osa teistä myy itseään jo kaksnumeroisella summalla.

Kevät kun tulee minä saan teiltä 3 for 1 tarjouksia samalla hinnalla kun nyt yhtä ja olette kiitollisia että sinä päivänä saatte ruokaa.

Ruuasta olenkin kiitollinen. Mutta kuolen mieluummin, kuin sekaannun alhaiseen mieheen. Eli uhkauksellasi ei ole vaikutusta

En mitä mitään uhkaile, nojaan taaksepäin ja katselen vierestä kun hallitus säätää mulle alennus pildeä.

Vierailija
84/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein lapset alkoholistin kanssa, koska halusin lapset. Mies jäi aikoja sitten taakse. Tiesin, ettei hänestä ole isäksi, mutta silti olen lapset hoitanut yksin aikuisikään asti, ja vaikka on vaikeaa ollut matkan varrella, en voi sanoa, että katuisin valintaani, sillä silloin katuisin myös lapsiani. Olisin tietenkin voinut valita paremminkin, mutta näillä eväillä on nyt mentävä. Ihmiset eivät tiedä, mitä menettävät kun eivät halua lapsia.

Eikö se verran lasten tulevaisuus kiinnostanut että et olisi heille tuollaisia geenejä siirtänyt? Vastuutonta, kaikkien ei pitäisi lisääntyä. Genetiikan ja epigenetiikan perusteet pitäisi olla hallussa. 

Jep. Ei voi ymmärtää itsekkäitä äitejä jotka haluaa vaikka väkisin lapsen alkohol

Tuollainen asenne että sinä olet täydellinen kun olet tehnyt väkisin lapsia kuulostat itse aika katkeralta. Te osa lapsellisista hyökkäätte meidän lapsettomien kimppuun koska teitä harmittaa että olette sidottu lapseenne ettekä voi mennä ja tulla miten haluatte,lisäksi teidän lapset valvottaa teitä yöllä niin kai se väsymyskin teettää vihaa. Mulle ihan sama onko joku perheellinen vai ei mutta hyökkäys meitä lapsettomia kohtaan saa luvan loppua. Ja entä jos ei voi saada lapsia sairauden tms syyn takia? Onko kiva ilkkua että oot kateellinen vaan? Miettikää vähän te osa lapsellisista miltä sellaisesta naisesta tuntuu joka ei voi saada omia lapsia? Ja miksi juuri te vähälahjaiset lisäännytte? Ei mitään järkeä!!!

Vierailija
85/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea syy on ettei ihmiset yksinkertaisesti halua lapsia. Kyselyihin sitten keksitään joku syy.

Vierailija
86/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisile voisi yksinkertaisesti määrätä kovat sanktiot jos niitä lapsia ei synny. Vaikka kova lisävero tms. Romaniassa Securitate seurasi raskaustesteillä terveyskeskuksissa jos joku meni tekemään abortin ja siitä tuli kovat sanktiot. Jotain vastaavaa voisi kokeilla Suomessakin. Naisen kansalaisvelvollisuus on tehdä lisää suomalaisia kun miehet kerran puolustavat maata.

Puolustavat maata miltä? Miehiltä?

Mielestäni tämä kuulostaa erehdyttävästi "jos naaras on minun keksimälläni reviirillä, niin minulla on oikeus siitää se" -ajattelulta. Koulu on kyllä mieletön, kun opettaa elukatkin lukemaan ja kirjoittamaan. Jotain pitäisi kuitenkin tehdä vielä tuolle kirjoituksen sisällölle

Vierailija
87/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi valtion ylläpitää ja hallinnoida laadukasta spermapankkia, josta jaettaisiin sopiville naisille annoksia. Miehet saisivat luovuttaa lastinsa ilman elatusvelvollisuutta. Lapsi valtiontakauksella.

Nyt puhut asiaa!

Vierailija
88/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisile voisi yksinkertaisesti määrätä kovat sanktiot jos niitä lapsia ei synny. Vaikka kova lisävero tms. Romaniassa Securitate seurasi raskaustesteillä terveyskeskuksissa jos joku meni tekemään abortin ja siitä tuli kovat sanktiot. Jotain vastaavaa voisi kokeilla Suomessakin. Naisen kansalaisvelvollisuus on tehdä lisää suomalaisia kun miehet kerran puolustavat maata.

Miksi ei määrätä kovia sanktioita miehille, jotka eivät hoida velvollisuuttaan isänä? Siitä tämä koko ongelma on kiinni, naiset eivät hanki lapsia, koska joutuvat ne hankkimaan käytännössä yksin. Jos lakien avulla pakotettaisiin miehiä tasavertaisiksi vanhemmiksi, ongelma ratkeaisi ihan itsestään. Mutta miesten narsistisen mukavuudenhalun vuoksi on loogisempaa, että kärsijöiksi laitetaan naiset ja lapset. 

Vierailija
89/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 25-vuotiaat lapsettomat eukot tulisi jatkossa siementää valtion puolesta tai laittaa vankilaan.

Onko keinosiementäjät valtion puolesta vai hyödynnetäänkö taksikuskeja tällä kertaa?

Vierailija
90/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh..mikä idiootti tutkija.

On täysin vastuutonta ja moraalitonta lisääntyä huonoilla geeneillä ja lisätä lapsen ongelmia ja kärsimyksiä.

Vierailija
91/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonomman kumppanin kelpuuttaminen? Se mieshän on hullu. Aivan kuin nainen kelpuuttaisi kenet hyvänsä.

Ei hän mitään sellaista sanonut.

Vaan väestön jakautumista tasaisemmin. Synnytystalkouta Ei tarvita.

Vierailija
92/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voe naiset naiset, hallituksen toimien takia osa teistä myy itseään jo kaksnumeroisella summalla.

Kevät kun tulee minä saan teiltä 3 for 1 tarjouksia samalla hinnalla kun nyt yhtä ja olette kiitollisia että sinä päivänä saatte ruokaa.

Ruuasta olenkin kiitollinen. Mutta kuolen mieluummin, kuin sekaannun alhaiseen mieheen. Eli uhkauksellasi ei ole vaikutusta

En mitä mitään uhkaile, nojaan taaksepäin ja katselen vierestä kun hallitus säätää mulle alennus pildeä.

No prostituutit tekevät tietysti omat ratkaisunsa, ja heidän palvelujaan käyttävät ketkä käyttävät

Vierailija
93/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh..mikä idiootti tutkija.

On täysin vastuutonta ja moraalitonta lisääntyä huonoilla geeneillä ja lisätä lapsen ongelmia ja kärsimyksiä.

Valtion ylläpitämä, valikoitujen siementen pankki, olisi tähän ratkaisu.

Vierailija
94/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei määrätä kovia sanktioita miehille, jotka eivät hoida velvollisuuttaan isänä? Siitä tämä koko ongelma on kiinni, naiset eivät hanki lapsia, koska joutuvat ne hankkimaan käytännössä yksin. Jos lakien avulla pakotettaisiin miehiä tasavertaisiksi vanhemmiksi, ongelma ratkeaisi ihan itsestään. Mutta miesten narsistisen mukavuudenhalun vuoksi on loogisempaa, että kärsijöiksi laitetaan naiset ja lapset. 

Tuo nyt on sama kuin yrittäisi raivota, että miksei koira maksa vuokraa. Turha vaiva. Helpommalla pääsee kun hoitaa itse sen mitä luonnostaan osaa (lasten kasvatus) ja pitää siittäjät erossa koko touhusta

Vierailija
95/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ratkaisu ajattelee vaan tätä sukupolvea, sama kuin itselliset naiset yms. Koska jos lapsella ei ole mallia hyvistä isä ja äiti hahmoista ja heidän parisuhteistaan, niin hänelle tulee huonot parisuhde taidot. Ja sitten hänellä on taas vaikeuksia muodostaa parisuhteita ja saada perhettä aikaan. Niin tollasilla ratkaisuilla lykkää ongelmaa vaan yhden sukupolven eteenpäin 

Vierailija
96/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein lapset miehen kanssa, joka on itse kuin iso lapsi. Ei itse pistä tikkua ristiin, ellen häntä erikseen pakota ja narise ja vaadi ja mangu. Hän halusi lapsia, minä en. Seurauksena olen itse burnoutissa ja masentunut. Rakastan lapsiani mutta olisin onnellisempi ilman.

Naiset, älkää taipuko.

Meidän äiti teki lapsia samanlaisen miehen kansaa joka on kaikenlisäksi narsistinen sovinistinen kspää. Lapsia piti tehdä vaikka niitä ei hän olisi halunnut, halusi poikia ja nurisi kolmannen tytön jälkeen,  neljäs ja viides oli sit poika muttei käytös muuttunut. Pienestä pitäen piti meitä tyttöjä ilmaisina orjapiikoina. Ei itse laittanut tikkua ristiin että olisi edes omista vaatteistaan pitänyt huolen tai siivonnut omat jälkensä( heitti vaan oman pskaset vaatteensa minne sattuu ja sitten raivosi jos oli hukassa) lisäksi sotki enemmän kuin me pikkulapset. Narsistinen itsekeskeinen psykottinen kspää. Perin valitettavasti hänen jatkuvan negatiivisen marisija asenteen mut samalla äidin kiltin ja ystävällisen luonteen mutten hänen lammas asennettaan. Eli ei olisi kannattanut äidin väkisin lisääntyä. Onneksi 2 meistä lapsista on fiksuja ja älykkäitä. Itse en kuulu älykkäisiin eikä ole edes kauneutta se kauneus meni kolmelle muille siskolle. Mutta onneksi nyt luonne on (tai no onneksi ja onneksi) 50/50 molemmilta vanhemmilta tasan

Vierailija
97/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla nykymiehillä ei ole ollut hyvää isähahmoa, niin he eivät itse osaa olla isiä. 

Vierailija
98/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tytöt kasvatetaan prinsessoiksi. Nirppanokat haluavat vain litkiä shampanjaa Eiffel-tornissa. Ei siihen elämään revenneet välilihat kuulu.

Vierailija
99/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No prostituutit tekevät tietysti omat ratkaisunsa, ja heidän palvelujaan käyttävät ketkä käyttävät

Näin o, se on hyvä sinunkin suhtautua siihen avoimin mieli, se on kohta ainoa duuni mitä on tarjolla mistä saa palkkaa naisena, palkan maksu kaiken maailaman hoitajien ja sihteerien söpöstä harrastamisesta on ihan järjetöntä ja sille sietääkin tulla stoppi.

Vierailija
100/266 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vaihtoehto olisi perustaa valtiollinen bordelli ja määrätä nuoret naiset sinne palveluun. Pois pääsisi nuorten naisten ryhmäkotiin kun on tullut tiineeksi. Abortin teko kiellettäisiin ja sitä valvottaisiin. Kaksi lasta kun olisi synnyttänyt olisi vapaus tehdä mitä haluaa.

Se persumuslimihullu on kyllä valitettavan oikeassa, millään muulla ei ole miehillä väliä kuin sillä, että naiset saadaan raiskattaviksi valtion toimesta.

Kiitos hänelle, silmäni ovat auenneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi