Postin toimitusjohtaja halusi pelata golfia Suomen kalleimmalla kentällä Posti osti 30 000 euron osakkeen jätti-irtisanomisten aikaan
Kommentit (12)
Hassua, että valtio omistaa postin, vaikka posti käyttäytyy kuin ahnein mahdollinen pörssiyhtiö.
Olisi ehkä kannattanut ostaa se osake itse. Varaa siihen olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa se itse kun voi maksattaa lystin muilla?
Suomi on ollut aivan täynnä korruptiota 2020-2024, se näkyy kaikissa hankkeissa ja hankinnoissa ja projekteissa...
Ja Marin ex viisikko hallinto kehitti propagandan suomalaisten onnellisuudesta peittämään sitä valtavaa rahastusta mitä tehtiin ko. hallinnon aikana...
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että valtio omistaa postin, vaikka posti käyttäytyy kuin ahnein mahdollinen pörssiyhtiö.
Todella hauskaa. Hah hah hah 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Se on ihan oikein, täytyyhän sitä päästä pelaamaan.
30 000 eurolla kiertäisi 1000 kierrosta eri golfkentillä kertamaksulla.
Vierailija kirjoitti:
30 000 eurolla kiertäisi 1000 kierrosta eri golfkentillä kertamaksulla.
Ja asunto-osakkeen hinnalla eläisi 50 vuotta vuokralla.
Suomi on jatkuvasti vähiten korruptoituneiden maiden kärkijoukossa. Tämä ei tarkoita sitä, että Suomi olisi korruptoitumaton maa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, kun niistä ei pääse eroon. Ovelimmat möivät ne luottotiedottomille 0 eurolla ja antoivat vielä rahaa kaupan päälle. Jopa liivijengistä pääsee helpommin eroon kuin golf-osakkeista.
Kyllähän sitä johtajatasolla täytyy edes joitain luontaisetuja olla.
Valehteliko Posti ministerille golfosakkeen hankinnasta? Uudet tiedot paljastavat: Sarfvik oli de facto Heikki Malisen omassa käytössä