Kuinka pääsen exästä yli?
Kommentit (21)
Kuuntele musiikkia, itke, kirjoita päiväkirjaa, syö suklaata...
Riippuu äksästä, ei mitään ongelmaa. Varsinkaan siinä vaiheessa, kun ymmärtää, miksi itse on voinut huonosti.
Käy baareissa ja harrastuksissa, tapaa ystäviä, matkustele, lataa Tinderi, ota koira.
Vierailija kirjoitti:
Hanki uusi nais- tai miesystävä.
Molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Aika
Kauan on jo aikaa mennyt
Vierailija kirjoitti:
Käy baareissa ja harrastuksissa, tapaa ystäviä, matkustele, lataa Tinderi, ota koira.
Koirapelko niin ei voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika
Kauan on jo aikaa mennyt
Sitten on vain hyväksyttävä, ettei välttämättä koskaan eikä kokonaan pääse yli. Elettävä asian kanssa.
Helposti. Mieti hänen ällöttäviä ominaisuuksiaan.
Mulla on nyt 15 viikkoa erosta ja edelleen se tuntuu oikealta ratkaisulta. Koko ajan ihmetyttää enemmän, mitä siinä läskissä sovinistijuopossa näin.
Aika auttaa siinä, jos päätät itse irtautua exästä. Hankit muuta ajattelemista ja jos hän vain pyörii mielessä, niin karkotat hänet mielestä. Jonkun ajan päästä se helpottaa.
Tunteiden ei tarvitse loputtomiin pitää vallassaan. Tämä ei ole asian kieltämistä, vaan konkreettista tekemistä, että pääset yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika
Kauan on jo aikaa mennyt
Mikä on sinulle kauan? Se ei nimittäin tapahdu viikossa tai kuukaudessa
Ryyppää ja pane jotain kilttiä miestä
Listasin matkapuhelimen muistiinpanosovellukseen useita juttuja: mm. kaikki hänen huonot ominaisuudet, kaikki omat kivat ominaisuudet ja lahjat, jotka annoin, estottoman seksin, kaiken mistä hän jäi paitsi, kun lähti kesken riidan lätkimään. Listasin kaikki asiat, joiden vuoksi hänellä täytyy olla vähintään yhtä kurjaa kuin itselläni eron jälkeen. Kun kaipaavat ajatukset joskus hiipivät mieleeni, otin listat esille ja jopa täydensin niitä. Lopulta en nähnyt oikein mitään hyvää syytä, miksi suhteemme olisi pitänyt jatkua. Kivasti helpotti myös muutaman vuoden nuorempi rakastaja reilu puoli vuotta eron jälkeen.
Nelivedolla, riittävällä vauhdilla ja maavaralla.
Älä huuda.