Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ole kertaakaan woltanneet ruokaa?

Vierailija
29.10.2024 |

?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAAS 1 asia lisää, mitä kukaan ei muka tee?

Kohta taas jossain uutisissa luetaan että 45% tilaa säännöllisesti ja toiset 45% epäsäännöllisesti, että pieni joukko jossain vanhainkodissa löytyy vielä tapauksia, jotka eivät wolttaa ja vauva-palstalla TAAS sama juttu, kukaan ei tunnusta.

Eilen oli sama puh.myynnin kanssa, kukaan ei osta mitään, mutta firmat tekee kovaa bisnestä, selitäpä tuo!

No ehkä ketjun otsikosta johtuen tätä kommentoivat ne harvat jotka sitä eivät tee ja perustelut ovat olleet ihan hyviä. Joko halutaan tuoretta ja tehdä itse tai asutaan haja-asutusalueella. Molemmat syyt ovat ihan kelvollisia. 

Vierailija
82/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Mökeille ei semmoiset kulje ja niitä on kaksi, siellä kyllä voisi woltatakin, jos olisi palvelua....kauppaan on matkaa.

Kaupungissa taas asun ihan kaupan vieressä ja pitsat kulkee suoraan pitseriastakin kotiovelle. En tarvitse kyseistä palvelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisella sitä ihminen voikin kehuskella :D Voi hyvä luoja.

Miten sun järki toimii? Kuka "kehuskelee"? Selvä kysymys ja selviä vastauksia täällä on.

Lue nyt näitä kommentteja niin tajuat :D

"En ole koskaan woltannut. Naurettavaa, että joku liikuntaa tarvitseva läski ei jaksa raahautua kerrostalostaan 200 metrin päähän ruokaa hakemaan saati että yrittäisi itse valmistaa ruokansa."

Vierailija
84/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole, enkä aiokkaan

Vierailija
85/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 👋

Enkä tilaa jatkossakaan.

T: Tuntematon 

Vierailija
86/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10km lähimpään kauppaan ja pitseriaan, tänne ei voi woltata mitään.

Vierailija
87/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisella sitä ihminen voikin kehuskella :D Voi hyvä luoja.

Sinusta wolttaamisessa(si) on siis jotakin noloa kun koet wolttaamattomuuden mainitsemisen automaattisesti kehuskeluna?

"En ole wolttailut enkä wolttaa. Valmistan itse ruokani"

Siis koet tuon kommentin automaattisesti kehuskeluna? Se on pelkkä toteamus. Taisi osua oikeaan se joka epäili että nolostelet wolttaamistasi.

Vierailija
88/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tue alipalkkausta ja ahdingossa olevien pakkoyrittäjyyteen ajamista.

Vierailija
89/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole woltannut.

Vierailija
90/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tue alipalkkausta ja ahdingossa olevien pakkoyrittäjyyteen ajamista.

Kiitos että puollustit mua av palstalla. Haluutko lähtee kahville? T. Wolt kuski

Vierailija
91/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt niin. Sehän ilmeisesti tuodaan suoraan kotiovelle asti? Minä viihdyn kyllä kotona, mutta silti en haluaisi olla pelkästään täällä päivästä, viikosta ja jopa kuukaudesta toiseen ilman, että kävisin edes jossain kaupassa joskus.

Vierailija
92/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä tälläinen wolt on? 

Vierailija
93/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi se foodoran koskaminähaluan-asenne on harvinaisen kuvottava."

Olen aivan samaa mieltä. Pelkästään niiden mainosten takia boikotoisin tuota ja kaikkia vastaavia yrityksiä, vaikka omalla paikkakunnallani joku niistä toimisikin.

En ole ikinä tilannut mitään kautta ruokaa kotiin. Kaupassa ehdin ja pystyn käymään ihan itse sen kerran, pari viikossa, kun tarvitsee ja silloin harvoin, kun haluan ravintolaruokaa, haluan myös syödä sen ravintolassa, enkä kotona pahvirasiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi