Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ole kertaakaan woltanneet ruokaa?

Vierailija
29.10.2024 |

?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä tule. En myöskään tilaa ruokaa nettikaupasta, vaikka muuten niitä käytänkin. Haluan käydä ruokakaupassa ja valita itse hedelmät ja vihannekset. Haluan käydä liha- ja kalatiskillä ja ostaa tuoretta sekä valmistaa ruokani itse alusta loppuun.

Jos haluan ravintolaruokaa, menen ravintolaan syömään sen paikan päällä vastavalmistettuna, niin kuin keittiö on sen ajatellut tarjottavan. 

Vierailija
22/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan woltannut, enkä aio koskaan woltata. Teemme itse perheellemme tavallista, terveellistä kotiruokaa. Siinä säästyy myös paljon rahaa. Meidän naapurissa on uusi kerrostalo, jossa on paljon sijoitusasuntoja, joten siinä asuu myös paljon nuoria. Olen huomannut, että tähän taloon menee päivittäin wolt-lähettejä. Ihmetyttää, että miten joillakin riittää rahaa wolttailuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisella sitä ihminen voikin kehuskella :D Voi hyvä luoja.

Onpa sinulla huono itsetunto.

Vierailija
24/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Suomen perämetsien miehet vastaavat, että koskaan en ole woltannut enkä wolttaa. Haen leipäjonosta ruokani!

Voi kunpa se olisikin noin helppoa, että wolttaamattomuudella muuttuu vantaalaisesta naisesta perämetsän asukiksi. Melkein voisi ottaa vaikka ne munatkin riesakseni kunhan vaan pääsisin tästä etnohelvetistä pois.

Vierailija
25/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Suomen perämetsien miehet vastaavat, että koskaan en ole woltannut enkä wolttaa. Haen leipäjonosta ruokani!

Moro fatim! Mites laihdutushommat sujuu?

Vierailija
26/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Wolttaa, sillä jos ei mitään jaksa kokata, kaupasta saa eineksiä ja pakasteaterioita. 

Vierailija
27/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain köyhät ja sellaisena pysyvät wolttaavat. 

Vierailija
28/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta wolttaamisessa(si) on siis jotakin noloa kun koet wolttaamattomuuden mainitsemisen automaattisesti kehuskeluna?

Vierailija
29/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli kerran talkoot, niin ajattelin tilata heille pizzat, mutta olisi pitänyt kirjautua jonnekin. Niinpä soitin tilaukseni lähipizzeriaan ja sieltä poika toi tilaukseni noin 10 pizzaa meille kotiin.

Vierailija
30/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En Wolttaa, sillä jos ei mitään jaksa kokata, kaupasta saa eineksiä ja pakasteaterioita. 

Jep. Ja koska aina ei jaksa lähteä sinne kauppaankaan niin siksi pakastimessa on aina pinaattikeittoa ja pari pakastepizzaa sekä ranskiksia ja kuiva-ainekaapissa sitten pari tölkkiä hernekeittoa, näkkileipää, mummonmuusia ja tölkkilihapullia. Ai niin, sellaista pussipastaakin on.

Ei nuo gurmeeta ole eikä terveellistä, mutta just tuollaisena satunnaisena hätävarana menee ja voittaa wolttisapuskat joku 100-0. Tulee myös halvemmaksi.

Vierailija
31/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta wolttaamisessa(si) on siis jotakin noloa kun koet wolttaamattomuuden mainitsemisen automaattisesti kehuskeluna?

"En ole wolttailut enkä wolttaa. Valmistan itse ruokani"

Vierailija
32/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan oli typerä Tv-mainos kuinka asunnon ostaja ei tiennyt mikä on keittiö kun kaikki voi kuulemma tilata lähettipalveluna.

Vierailija
33/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan woltannut, enkä aio koskaan woltata. Teemme itse perheellemme tavallista, terveellistä kotiruokaa. Siinä säästyy myös paljon rahaa. Meidän naapurissa on uusi kerrostalo, jossa on paljon sijoitusasuntoja, joten siinä asuu myös paljon nuoria. Olen huomannut, että tähän taloon menee päivittäin wolt-lähettejä. Ihmetyttää, että miten joillakin riittää rahaa wolttailuun?

No niitähän voi nyt tilata vaikka ei rahaa riittäisikään.Klarna+Wolt.

Vierailija
34/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole woltannut. En halua tukea työntekijöiden riistoa.

Vierailija
35/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, tässä lähellä ei oikein ole tarjontaa mitä viitsisi tilata.Mäkkäri ja kebabkiska on ihan vieressä niin sinne käveleekin. 

Vierailija
36/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut mitään tarvetta tilata ruokaa, kaupasta saa.

Vierailija
37/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun järki toimii? Kuka "kehuskelee"? Selvä kysymys ja selviä vastauksia täällä on.

Vierailija
38/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata riistäjäfirmoja. Jaksan kävellä ravintolaan syömään itsekin ja saa ainakin ruuat lämpimänä, mutta ei vetisinä.

Vierailija
39/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen saanut itse haettua sen mitä tarvitsen, en tosiaan ala maksamaan jostain wolteista. Täysin turhaa. 

Vierailija
40/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole yhtäkään tuttuakaan joka olisi tilannut kotiin ruokaa. Jos asuu kaupungissa, niin yleensä ravintolat olleet lähellä ja itse kun asun maalla, niin tänne ei kukaan edes tuo mitään. Taitaa olla nuorempaa sukupolvea ne jotka kotio tilailee ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä