Muita, jotka eivät ole kertaakaan woltanneet ruokaa?
Kommentit (93)
En ole koskaan käyttänyt ruokalähettipalveluja. Kerran näin Burger Kingissä, kun ruokalähetti kaiveli ihan avoimesti nenää valehtelematta n.10minuuttia, kun odotteli kuskattavaa ateriaa. Sitten räkäkädellä kantoi sitä tilaukseen kuuluvaa juomaa. Hyi saasta. En tule koskaan tilaamaan noilta yhtään mitään. Usein näkee, kun ne ruoankuljetuskassit lojuu ties missä, kauppakeskuksen wc-kopin alta saattaa pilkottaa jne. Hyi hitto. Ja sitten vielä tilaisin ke hi tys maa lai sen ovelleni?? Ei kiitos. Tilaan Prismasta viikon-kahden ostokset kerralla, se riittää mulle.
Minä. Minä en tilaa ruokaa enkä mitään mistään palvelusta.
Ja syynä tähän on se, että olen melko lailla vaativa ja perfektionisti. Esim hedelmät ja vihanneksiet on oltava hyviä. Itse valikoin mitä otan, näissä palveluissa sitä ei pääse tekemään.
Haluan vertailla. En heittele ostoskärryyn mitä ensimmäisenä käteen sattuu.
Periaatteeni on, että kun maksan, haluan hyvää. Ruoassa en säästele laadun suhteen kuten en minkään muunkaan. Asun yksin ja minulta ei tule ruokahävikkiä.
Haukkukaa, mutta karavaani kulkee koirat haukkuvat.
En wolttaa, bolttaa tai muutakaan koska minä EN halua. Automaatteja joutuu pakosta käyttämään vaikka mieluiten asioin ihmisen kanssa. Enkä kyllä halua käyttää rahojani rasvaiseen ja suolaiseen pikaruokaan tai ajella Suomessa vieraskielisessä taksissa tai taksissa muutenkaan. En omista edes älypuhelinta. Olen varmaan työikäisenä aika vähemmistössä :)
En todellakaan. Ensinnäkin kun katsoo keitä ovat woltti kuskit. Autot likaisia, niitä kuljetuslaatikoita ei varmasti ikinä pestä. Hyi yök......... .
En ole woltanut. Asutaan Helsingin itäisessä kantakaupungissa. Jaksan kävellä sen muutaman sata metriä, jos haluan sushia, kiinalaista tai vietnamilaista. Burgerit ja pizzat useimmiten itse, jos joskus mieli tekee. Pihvit paistan itse. Ravintolassa käydään joskus. M51
Vaikea olis woltata kun eivät toimi alueellamme.
TAAS 1 asia lisää, mitä kukaan ei muka tee?
Kohta taas jossain uutisissa luetaan että 45% tilaa säännöllisesti ja toiset 45% epäsäännöllisesti, että pieni joukko jossain vanhainkodissa löytyy vielä tapauksia, jotka eivät wolttaa ja vauva-palstalla TAAS sama juttu, kukaan ei tunnusta.
Eilen oli sama puh.myynnin kanssa, kukaan ei osta mitään, mutta firmat tekee kovaa bisnestä, selitäpä tuo!
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhät ja sellaisena pysyvät wolttaavat.
Taas näitä keksittyjä verbejä. Ja nämä köyhäthän ne myös temuttavat. Kyllä on elämä ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole, sillä en tiedä, mitä woltata-verbi tarkoittaa. Se on varmasti sitä nuorisokieltä.
Se on legit.
Tuossa yllä olikin tuo puhelinmyynti mainittu niin tähän pitäisi saada samanlainen ryhmäkuri ja boikotti.
Ei pitäisi tukea tällaista toimintaa pelkän oman laiskuuden/ahneuden nimissä, joka oikein ruokkii mm ihmisarvojen polkemista ja lisää eriarvoisuutta.
Haen mielummin itse, vaikka palvelu olisi ilmaista, hyvä että muut käyttävät niin että kuskeilla on töitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Suomen perämetsien miehet vastaavat, että koskaan en ole woltannut enkä wolttaa. Haen leipäjonosta ruokani!
En Wolttaa. Asun Helsingissä, meren rannalla. Käyttäkää te muut rahanne näihin.
Ihan meren rannalla hesoissa, nyt on eliittipersukokkare astunut paikalle.
Älkää landepaukut käyttäkö sanaa Hesoissa, sellaista paikkaa ei ole !
Sellaistakaan paikkaa ei ole kuin "lande".
Vierailija kirjoitti:
Tietty väestöryhmä tietyltä päin Suomea tekee tuota. Ei kukaan fiksu ja selväjärkinen.
Kyllä, kukaan fiksu ja selväjärkinen ei ole ikinä tilannut pizzaa. Jämpti ompi
Vierailija kirjoitti:
En ole ja voin 100 % varmuudella sanoa, etten koskaan aion tilatakaan. Riistävät niin ravintoloita kuin kuskejakin ja lisäksi ruoka kärsii kuljetuksessa. Asuinalue muuttuu kun siellä kurvailee kuskeja ilman minkään valtakunnan kiinnostusta liikennesääntöihin.
Huvittavaa kun arvostellaan mafiaa joka kerää rahaa ravintoloilta italiassa, wolt kerää ihan samalla tavoin eikä ketään valita. Vaikka pyöriikin koko homma lainrajoilla.
Kun kuulen jonkun wolttaavan, tiedän etten liiemmin halua olla pakollista enempää tekemisissä. Täytyy olla aivoton persoona, joka kannattaa liikennesäännöistä välittämättömiä laittomia työntekijöitä eikä jaksa lähteä itse ravintolaan, vaan on valmis maksamaan puolet ruuan hinnasta pelkästä kuljetuksesta. Laimea ja laiska.
Näin ne tummat pojat on taas saatu työskentelemään lähes ilmaiseksi, aivan kuin etelävaltiot olisivat sittenkin voittaneet?
Jos wolttaa, ei saa väittää olevansa ihmisoikeuksien ja tasa-arvon edistäjä/kannattaja, koska tukee ja rahoittaa sen vastaista toimintaa.
Olen woltannut 86-vuotiaalle äidilleni muutaman kerran ruokaa, itselleni en. Olen töissä Helsingin keskustassa ja asun alueella, joissa on useita ravintoloita. Jos haluan noutoruokaa, käyn hakemasa kotimatkalla itse.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan oli typerä Tv-mainos kuinka asunnon ostaja ei tiennyt mikä on keittiö kun kaikki voi kuulemma tilata lähettipalveluna.
No nykyään noi Wolt avokeittiöpaskat ovat muodissa. Ei niitä ole ruuanlaittoon ja käristelyyn tehty. Asunnossa pitää olla keittiö, jonka voi ovella eristää muusta asunnosta. Toki pienessä kaksiossa ymmärrän avokeittiön, mutta en perheasunnossa.
t. himokokkaaja
Ei noita.Parempi kuin itse tekee ruoat.Olin kipeä ostin mehuja ja joku etominen tuli.Mistä vedestä ne oli tehty.Kyllä ulkol.ruoat alkoi tökkii myös.Vesi onko puhdasta?!.En luota noihin kaiken maailman rafloihin.Nakkikiskal en käy juuri ikinä ja roskaruoat ällöttää.
Skuutit helevettiin ! 20 000 jonottaa Woltin kuskiksi !