Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ole kertaakaan woltanneet ruokaa?

Vierailija
29.10.2024 |

?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Suomen perämetsien miehet vastaavat, että koskaan en ole woltannut enkä wolttaa. Haen leipäjonosta ruokani!

En Wolttaa. Asun Helsingissä, meren rannalla. Käyttäkää te muut rahanne näihin. 

Ihan meren rannalla hesoissa, nyt on eliittipersukokkare astunut paikalle.

Älkää landepaukut käyttäkö sanaa Hesoissa, sellaista paikkaa ei ole !

Vierailija
42/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan woltannut. Naurettavaa, että joku liikuntaa tarvitseva läski ei jaksa raahautua kerrostalostaan 200 metrin päähän ruokaa hakemaan saati että yrittäisi itse valmistaa ruokansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan woltannut ja onnekseni asunkin nykyään niin kaukana kaikesta maailman hulluudesta, että tänne ei mikään woltti edes kuljettaisi ruokaa.

Vierailija
44/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole edes puhelinta, jolla noita lasten juttuja pyörittäisi. Irakilaiset syökööt omat mössönsä ja somalit pysykööt siellä Helsinki-Vantaassaan; minulle ei tarvitse vartaita eikä pullaa tuoda sähkömopolla.

Vierailija
45/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy.

Vierailija
46/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Espoossa, mutta sellaisella kulmalla, että tänne ei voi woltata kuin hampurilaisia ja pizzaa. Ne voin hakea ihan itse tuosta ravintolasta. Poika kerran tilasi hampurilaisia, olivat jääkylmiä kun olivat täällä. Ravintola on tuossa 8min ajomatkan päässä. Että ei, en ole tilannut, mutta kokemus löytyy kyllä: se eka, vika ja ainoa.

Vierailija
47/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisella sitä ihminen voikin kehuskella :D Voi hyvä luoja.

Sinusta wolttaamisessa(si) on siis jotakin noloa kun koet wolttaamattomuuden mainitsemisen automaattisesti kehuskeluna?

"En ole wolttailut enkä wolttaa. Valmistan itse ruokani"

Mikä tuossa on kehuskelua? Yksinkertainen vastaus yksinkertaiseen kysymykseen ja perustelu. Olisi aika tylsä keskustelu jos jokainen vastaisi vain: en ole woltannut

Vierailija
48/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt kuskaa muutakin kuin ruokaa, esim kaalimatotyyppisiä tuotteita ns huomiota herättämättä.

Vierailija
49/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole woltannut enkä tilannut Foodorasta mitään enkä myöskään aio tilata. Asun Helsingissä paremmalla alueella ja meidänkin rapussa aika moni noita ruokiaan tilailee. En näe yksinkertaisesti ainuttakaan perustetta sille että tilaisin valmista ruokaa kotiin. 

Vierailija
50/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain syystä pitää saada ruokaa kotiin,  soitan lähipizzeriaan. Ei välikäsiä, vaan minä saan ruokani ja yrittäjä rahansa.

On kotivara kunnossa, mutta viimeksi tilasin ruuan kun olin kipeänä eikä vaan viitsinyt tehdä mitään. 

Vierailija
51/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ja voin 100 % varmuudella sanoa, etten koskaan aion tilatakaan. Riistävät niin ravintoloita kuin kuskejakin ja lisäksi ruoka kärsii kuljetuksessa. Asuinalue muuttuu kun siellä kurvailee kuskeja ilman minkään valtakunnan kiinnostusta liikennesääntöihin.

Vierailija
52/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, tuo on orjatyön mahdollistaja ja kallista. En käyttäisi vaikka olisin miljardööri.

Vierailija
53/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan woltannut, koska asun sen verran syrjässä, ettei tänne voi woltata yhtään mitään. Ilman muuta wolttaisin jos olisi mahdollisuus.

Vierailija
54/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuuskymppiset olemme tottuneet itse hakemaan kerran tai pari kuukaudessa.

Jos on vieraita eikä ajokunnossa, vain siinä tapauksessa kotiinkuljetuksella.

Vierailija
55/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloista en koskaan. Ne muutamat kerrat olen woltannut täydennysostokset ruokakaupasta, jos olen ollut väsynyt, sairas tai keli kamala.

Vierailija
56/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään tukea sitä kevyttä liikennettä häiriköivää spurgu jätkäsakkia sähkömopoillaan.

Vierailija
57/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä påmå voltti.

Vierailija
58/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole wolttailut enkä wolttaa. Valmistan itse ruokani

Miten se wolttaamiseen liittyy? Woltilla voi tilata myös ne kauppakassit kotiin.

Vierailija
59/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty väestöryhmä tietyltä päin Suomea tekee tuota. Ei kukaan fiksu ja selväjärkinen.

Aha. No minä wolttaan kun olen kipeänä enkä pääse kauppaan tai silloin kun on isompi määrä tilattavaa eikä niitä saisi kerralla kannettua kotiin. 

Vierailija
60/93 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole wolttailut enkä wolttaa. Valmistan itse ruokani

Miten se wolttaamiseen liittyy? Woltilla voi tilata myös ne kauppakassit kotiin.

Siten että tarvikkeet voi hakea itse kaupasta ja moni tekee niin. Ei siis wolttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi