Muita, jotka eivät ole kertaakaan woltanneet ruokaa?
Kommentit (93)
En ole koskaan tilannut Woltista saati muistakaan vastaavista yrityksistä mitään.
Eiköhän meitä ole suuri enemmistö suomalaisista.
En ole wolttailut enkä wolttaa. Valmistan itse ruokani
En, enkä koskaan tule wolttaamaan. En kannata tällaisia riistoyrityksiä. Käyttävät mm laittomia maahan muuttajia ja on muutenkin epäeettinen yritys. Tämän lisäksi haluan syödä ravintolaruuan lämpimänä ravintolassa, sehän sen idea alkujaan on.
En ole woltannut koska täällä ei ole sellaista. Ei ole mitään muitakaan järjestyneitä kotiin kuljetuksia paitsi k market ja s ryhmä.
Ja Suomen perämetsien miehet vastaavat, että koskaan en ole woltannut enkä wolttaa. Haen leipäjonosta ruokani!
Vierailija kirjoitti:
Ja Suomen perämetsien miehet vastaavat, että koskaan en ole woltannut enkä wolttaa. Haen leipäjonosta ruokani!
En Wolttaa. Asun Helsingissä, meren rannalla. Käyttäkää te muut rahanne näihin.
En ole minäkään woltannut. En ole edes tilannut koskaan pizzaakaan kotiin kuljetettuna (edes ennen näitä nykyisiä kuljetusfirmoja). Olen aina hakenut itse ruokani kaupasta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En Wolttaa. Asun Helsingissä, meren rannalla. Käyttäkää te muut rahanne näihin.
Ihan meren rannalla hesoissa, nyt on eliittipersukokkare astunut paikalle.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan täällä syrjäsuomessa nähnyt leipäjonoa. On kyllä ihan pääkaupunkiseudun ilmiö.
En ole, sillä en tiedä, mitä woltata-verbi tarkoittaa. Se on varmasti sitä nuorisokieltä.
En ole ikinä woltannut. Haen itse ruoat pizzerioista yms.
En käytä Woltia tai muitakaan ruoankuljettajia. Syön kotona tai ravintolassa - tai sitten haen itse mukaan, mutta en todellakaan halua, että joku h i e k k a n e e k e r i tietää, missä asun. Samasta syystä valitsen vain suomalaisen taksikuskin jonosta. Jos sellaista ei löydy, kävelen tai soitan ystävän hakemaan.
Kaikenlaisella sitä ihminen voikin kehuskella :D Voi hyvä luoja.
Minä en ole enkä aio woltata jatkossakaan. Joskus aikoinaan (siis joku 15-20v sitten) tuli välillä tilattua pizzaa kotiinkuljetuksella mutta silloin noilla pizzapaikoilla oli omat kuskinsa ja paljon parempi systeemi muutenkin.
Lisäksi se foodoran koskaminähaluan-asenne on harvinaisen kuvottava.
🙋 Helsingissä asun ja kauppaan on lyhyt matka.
Tietty väestöryhmä tietyltä päin Suomea tekee tuota. Ei kukaan fiksu ja selväjärkinen.
En ole woltannut enkä wolttaa vaikka siitä maksettais. En halua mun tontille vieraita ihmisiä.