Muita, joita ei yhtään kiinnosta 6 kpl suklaalevyjä kympillä -tarjoukset?
Vastaavia on ilmeisesti aika usein, joten jotkut niitä ostavat. En ymmärrä mitä ihmiset noilla suklailla tekevät.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun kyseessä marabou joka rahoittaa venäjän sotaa toimimalla venäjällä
Juuri tuon takia Marabouta myydään noissa jättitarjouksissa. Niillä on varastot täynnä. Kukaan tervejärkinen ei sitä osta. Monesta paikasta Ruotsistakin poistettiin tuote hylkystä. Uskomatonta, että Syomessa tuotteita vielä kaupassa myydään ja TV:ssä mainostetaan.
Silti Doven tuotteita voi ostaa ja Burger Kingissä käydä...
Jeps. Mua ei kuitenkaan kiinnosta politiikka ja ole noin kiihkoinen ja syyllistävä kuten osa täällä. Ostan marabouta koska on paremman makuista kuin fazer en sen takia "että rahoittaisin venäjän sotaa":D kyllä jotkut on sit s e k o j a!! Ei kiinnosta politiikka,Sota tms. Omassa elämässäkin raskaita huolia ja jos tänne tulee sota ja kuolen niin sittenpähän kuolen ja tuskin johtuu maraboun suklaan ostamisesta vaikka sota ja politiikka kiihkoiset niin luulee.
No ei kiinnosta vetää suklaata kaappiin houkutukseksi. Lisäksi mulla on taloudellisesti todella tiukkaa niin mielummin käytän sen kympin ruokaan.
Mitä ihme sievistelijöitä täällä on rehentelemässä etteivät muka osta suklaata?!😄
Ei kiinnosta. Olen tehnyt elämäntapamuutoksen ja laihtunut 9 kg. En ala syödä suklaata vaikka olisi kuinka halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihme sievistelijöitä täällä on rehentelemässä etteivät muka osta suklaata?!😄
Ne on niitä luisevia losotissejä, jotka nokka pystyssä toteavat, että minä syön vain salaattia ja rahkaa, ja käyn viisi kertaa viikossa salilla. Olen niin hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan väittänyt, että en osta lainkaan suklaata. En vain osta kympillä kuutta levyä. Mulla on vähän rahaa ja ostan mielummin tuolla kympillä ruokaa. Tänään ostin pienen Fazerin sininen suklaapatukan.
Mä syön suklaata mutta Maraboulta en syö kuin Dajmia. Oppisivat tekemään vaihteeksi tummaa suklaata mutta taitaa tulla liian kalliiksi kun kaakaota tarvitaan enemmän.
Ei kiinnosta. Viime viikolla heitin pari rasiaa viime jouluksi ostettuja avaamattomia konvehtirasioita roskiin.
Enkå kuvittele olevani muita parempi, minulle ei vaan oikein makea uppoa ja karkit on lasten juttu. En vaan kaipaa tuollaisia herkkuja
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun kyseessä marabou joka rahoittaa venäjän sotaa toimimalla venäjällä
Kyllä Fazer noita tarjouksia harrastaa. Tunge sä marabout johonkin..
Joku voi ostaa joululahjaksi. Itse en ole pitkään aikaan syönyt levysuklaata. Muita herkkuja kyllä syön, mutta ne on harvoin tarjouksessa.
Kunnon jeesusteluketju taas, mitä väliä sillä on, jos joku muu ostaa noita?
En ostanut perämoottoria vaikka oli tarjouksessa. Ei sillä että minulla mitään venettäkään olisi. Nyt voin mainostaa vauvapalstalla olevani parempi ihminen, kun en sortunut tarjoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ostan. Ostan kahvipakettejakin aina niin monta kuin tarjoushinnalla vaan saa. En ymmärrä, miksi en niin tekisi?
Koska kahvia en juo määräänsä enempää, mutta 6 suklaalevyä kestäisi vähän säännöstellen 6 päivää. Jos siis olisivat Fazeria. Marabou säilyisi, koska on pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön suklaata mutta Maraboulta en syö kuin Dajmia. Oppisivat tekemään vaihteeksi tummaa suklaata mutta taitaa tulla liian kalliiksi kun kaakaota tarvitaan enemmän.
Minä ostin viisi Maraboun levyä. Ostin kaikkia muita makuja mutten Dajmia.
Joululahjaksi tietysti ostetaan. Ja itselle että on joululomalla mitä syödä. Kuppi kaakaota ja kilo suklaata. Niin .
Vierailija kirjoitti:
Joku voi ostaa joululahjaksi. Itse en ole pitkään aikaan syönyt levysuklaata. Muita herkkuja kyllä syön, mutta ne on harvoin tarjouksessa.
On ollut paljon lihavuuskeskuatelua lehdissä.
Ensin oli Lidlissä 5 kpl Fazerin levyjä kympillä, sitten Maraboun. Ostin molempia. Syötiin ne puolison kanssa kyllä aika nopeasti, eli sellainen kilo suklaata per naama :D Ei ollut järkevää, mutta teki mieli. Nyt voisin olla jouluun asti syömättä suklaata (tuskin oikeasti olen).
Ylipainoa ei minulla ole eikä muitakaan terveysongelmia, mutta varmaan niitä tulee jos aina tuollaiset tarjoukset tulisi hyödynnettyä... Jää siinä helposti ruoka syömättä, en siis jaksa mättää herkkuja ruoan päälle vaan korvaan niillä vaikka päivällisen.
Ei kaikkia tarjouksia ole pakko käyttää. Jos jotain ei tarvitse, on turha laittaa siihen rahaa vaikka kuinka olisi tarjouksessa. Sitäpaitsi suomalaiset syövät ja juovat aivan liikaa kaikkea makeaa ja se näkyy katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut paljon lihavuuskeskuatelua lehdissä.
Saattaa tulla sinulle yllätyksenä, että moni lihottaa itsensä makkaralla, eikä suklaalla. Silti täällä ei makkaratarjouksia kauhistella.
Ostin ja annoin kolmelle lapselle levyt, yhden söin pikkuhiljaa itse ja yksi on kaapissa.
Taitaa olla kerran vuodessa kun ostan pienen suklaalevyn, sitäkään en tietty kerralla syö,silloin tällöin yksi pala tulee otettua. En ole makeiden syöjä ollut koskaan. Ruisleipä on parempaa.