Muita, joita ei yhtään kiinnosta 6 kpl suklaalevyjä kympillä -tarjoukset?
Vastaavia on ilmeisesti aika usein, joten jotkut niitä ostavat. En ymmärrä mitä ihmiset noilla suklailla tekevät.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Ostan. Ostan kahvipakettejakin aina niin monta kuin tarjoushinnalla vaan saa. En ymmärrä, miksi en niin tekisi?
Minä en voi hillota ikuisuuksia kaapissa olevaa suklaata. Tuollaiset 6 levyä menisivät todennäköisesti kuudessa päivässä. Tai nopeammin niin siksi en osta suklaata kaappiin sen seireenin laulun kuulee sieltä. Syö mut pois, nam nam suklaata.
M.53
En voi ostaa, koska söisin 1-1,5 levyä päivässä, ehkä enemmänkin. Vähintään yhden yhdellä istumalla.
Vanha ahmimishäiriö aktivoituisi ja hakisin ehkä uudenkin satsin melko pian.
Joten, en osta. Yritän olla ostamatta mitään makeaa. Olin teininä viikon paastolla ja sitten viikonloppuisin ahmin. Liskoaivot aktivoituu
Jos ostan, ne polttelee kaapissa ja käyn mieheltä salaa yöllä hakemassa yöpöydän laatikkoon. Tulee syötyä yleensä puolet levystä kerralla.
Yritän olla ostamatta niitä tarjouksesta tämän vuoksi.
Ostin levyt ja syön viikossa puoli levyä. Muutenkin söisin niin nyt sain halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostan, ne polttelee kaapissa ja käyn mieheltä salaa yöllä hakemassa yöpöydän laatikkoon. Tulee syötyä yleensä puolet levystä kerralla.
Minäkin saatan olla jo hampaatkin pessyt ja peiton alla, mutta ei saa unen päästä kiinni kun suklaa kaapissa huutelee. Pakko nousta ja syödä 3/4 suklaalevyä.
Ei vttu näitä jotka luulevat olevansa jotenkin erityisiä XDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut 5 kpl kympillä?
joo, ja yleensä minulla näistä kolme viidestä on Dumle-levyjä ja pari ranskanpastilli(Avec) tai lontoonrae-levyjä.
Tarkistin toisen jemman ja siinä oli pari suffelilevyäkin. Marianne-levyjä ostin Lidlistä taannoin, kun kuuluivat tarjoukseen, vaikka ne oli 250 grammaisia ja muut 200 grammaisia.
Torstaina pitänee täydentää varastoja. Ääs-marketissa noi levyt oli 4,25 kappaleelta.
En vielä osaa sanoa ostanko nyt kympillä vai vaan vitosella, kun näyttää varastossa olevan 13 levyä.
Vierailija kirjoitti:
Jaha ja mitä sitten kun mies huomaa sinun syöneen suklaat kaapista? Joudutko nurkkaan häpeämään vai jotain tuhmempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan. Ostan kahvipakettejakin aina niin monta kuin tarjoushinnalla vaan saa. En ymmärrä, miksi en niin tekisi?
Montako ostaisit jos määrää ei olisi tarjouksessa rajoitettu?
Kymmenen pakettia meillä aina kaapissa. Asutaan niin periferiassa, että käydään kerran kuukaudessa marketissa ja ostetaan aina jättisatsi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. En käsitä, miksi ostaisin kuusi levyä suklaata kerralla. En niin paljoa makeaa syö, että se olisi minulle joku säästökohde - kahvia hamstraan kyllä alennuksella varastoon, mutta jos nyt joskus harvoin haluan syödä pienen suklaapatukan niin ihan hyvin voin sen pyydetyn pari euroa siitä maksaa.
Kahvin hamstaaminen nyt typerintä on. Oletko joku kofeiininarkkari.
Oli virhe osallistua suklaa keskusteluun. Piti käydä ostamassa 200 g levy ja joku täytesuklaapatukka. Ooh siis ihan oikeasti ooh. Kohta joku kova laki uusintana.
M.53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun kyseessä marabou joka rahoittaa venäjän sotaa toimimalla venäjällä
Kyllä Fazer noita tarjouksia harrastaa. Tunge sä marabout johonkin..
Maraboulla niitä tarjouksia on paljon. Ei Fasulla, mikä on myös pahaa.
Olen ostanut joskus ison satsin. Tein niistä myyntiin suklaalevy-joulukortteja.
Se tuotenimi on DAIM. Onko lukihäiriö vai miksi kirjoitat sen miten sattuu?
Katkeraa ap:ta kiinnostaa kuitenkin niin paljon, että päätti aloittaa aiheesta ketjun 🤣 Voi kultapieni kun niitä suklaita voi syödä tai esimerkiksi antaa joululahjaksi! Syö sinä ap vaan niitä porkkanoitasi ;)
Käyttäjä40453 kirjoitti:
Se tuotenimi on DAIM. Onko lukihäiriö vai miksi kirjoitat sen miten sattuu?
Sivusta. Se on dajm. Oletko joku sylivauva, kun et tiedä?
Aika moni ostaa, ainakin kun katukuvaa katsoo.
En todellakaan osta, söisin ne heti. Olen vaivalla laihduttanut 15kg enkä kiloakaan takaisin halua
Eipä ne kiinnosta, kun emme syö suklaata. Emme osta enää edes joulukonvehteja.
juurikin ei ole oikea suomenkielen sana, p.o. juuri.