Muita, joita ei yhtään kiinnosta 6 kpl suklaalevyjä kympillä -tarjoukset?
Vastaavia on ilmeisesti aika usein, joten jotkut niitä ostavat. En ymmärrä mitä ihmiset noilla suklailla tekevät.
Kommentit (162)
En koskaan osta karkkia enkä suklaata tarjouksesta. Syön kyllä niitä. Yhtään ei tarvi syödä enempää.
Minä ostaisin mieluummin vaikka sen yhden kympillä ihan sen takia, koska söisin kuitenkin kaikki kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ostettu on ja juurikin syön <3
Miksi?
No kai ne syövät niitä, ei kai ne muuten niitä osta. Mut joo, en kyllä viitsi laittaa kymppiä suklaaseen, vaikka sillä saisikin monta levyä.
No ei todellakaan kiinnosta, mussutettuahan ne tulisi! Just sen takia ostan kerralla esim. yhden suklaapatukan, pysyy herkuttelu kohtuudessa.
Ei, kun kyseessä marabou joka rahoittaa venäjän sotaa toimimalla venäjällä
Lailla pitäisi kieltää tuollaiset ihrankasvatustarjoukset
Juu ei. En käsitä, miksi ostaisin kuusi levyä suklaata kerralla. En niin paljoa makeaa syö, että se olisi minulle joku säästökohde - kahvia hamstraan kyllä alennuksella varastoon, mutta jos nyt joskus harvoin haluan syödä pienen suklaapatukan niin ihan hyvin voin sen pyydetyn pari euroa siitä maksaa.
No voisin nyt ostaa lapsille joululahjaksi, kuudesta saisi antaa jokaiselle kaksi. Muuten ei kiinnosta.
Ostan. Ostan kahvipakettejakin aina niin monta kuin tarjoushinnalla vaan saa. En ymmärrä, miksi en niin tekisi?
Ei kiinnosta itseänikään. Markettisuklaa ei mene nykyään enää alas. Syön suklaata muutaman kerran vuodessa, ja silloin tilaan nettikaupasta laadukasta artesaanisuklaata.
En osta. en tee yhtään mitään suklaalla. On mulla toki muita paheita, mutta suklaata ei tule syötyä. En kuitenkaan paheksu yhtään heitä, jotka sitä ostavat, siitä vaan.
En ole syönyt suklaata 17:ään vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Ostan. Ostan kahvipakettejakin aina niin monta kuin tarjoushinnalla vaan saa. En ymmärrä, miksi en niin tekisi?
minä en tee niin, koska se moninkertaistaisi suklaan syöntini. Kahvin kohdalla en juo sen enempää kahvia.
Iso kasa kakkaa ei kiinnosta kuin kakkakärpäsiä.
En ymmärrä. En osta, kun en ostaisi sitä yhtäkään. Yksi tuttu ostaa kymmeniä, varastoon, ja syö sitten kaikki heti.
Minua ei kiinnosta tarjoukset ollenkaan, ostan sitä mitä haluan, milloin haluan ja mistä haluan. Harvemmin edes katson tuotteiden hintoja.
Ei muakaan kiinnosta. En osta makeaa varastoon edes jouluna.