Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita ei yhtään kiinnosta 6 kpl suklaalevyjä kympillä -tarjoukset?

Vierailija
28.10.2024 |

Vastaavia on ilmeisesti aika usein, joten jotkut niitä ostavat. En ymmärrä mitä ihmiset noilla suklailla tekevät.

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät

Vierailija
42/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta. Näin joulun alla voisin ostaa lapsille ja piilottaa ne, muutenhan ne vetää sen levyn kerralla ja poraa, että mahaan sattuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun kyseessä marabou joka rahoittaa venäjän sotaa toimimalla venäjällä 

Juuri tuon takia Marabouta myydään noissa jättitarjouksissa. Niillä on varastot täynnä. Kukaan tervejärkinen ei sitä osta. Monesta paikasta Ruotsistakin poistettiin tuote hylkystä. Uskomatonta, että Syomessa tuotteita vielä kaupassa myydään ja TV:ssä mainostetaan.

Vierailija
44/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön suklaata vain jouluna ja silloin panostan laatuun en hintaan. Perus suklaa on pahaa. 

Ei vaan paljon parempaa, kuin mitkään konvehdit.

Vierailija
45/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi ostaa kun tulee syötyä sitten turhan paljon suklaata. Mitään säästöä se ei ole.

Vierailija
46/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaisi kaksi kiloa perunaa, kaksi kiloa porkkanaa ja kaksi kiloa punajuurta eurolla, siinä jäisi kilohintaa 50 senttiä. Mutta matka on liian pitkä, en jaksa kävellä ja kantaa.

Vierailija
47/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön suklaata vain jouluna ja silloin panostan laatuun en hintaan. Perus suklaa on pahaa. 

Fazerin sininen on mielestäni parasta, ja miellän sen perussuklaaksi. Mitä on tämä sinun laadukas suklaasi?

Vierailija
48/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaatarjoukset ei houkuttele, jos syön suklaata niin pari palaa riittää, happanee ne levyt ennen kuin syöty.

Tämä. Minulla harmaantuvat. Juuri viikko sitten heitin kaapista vanhaa suklaata pois. Ap

Vierailija
49/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta suklaata nipputarjouksissa samasta syystä kuin en osta itselleni viiniä hanapakkauksessa. Teoreettisesti säilyvyys kestäisi nauttia vähän kerrassaan, mutta käytännössä tiedän, että jos jotain hyvää kotona on niin se kuluu. Molempia nautin pienissä erissä kun oikein tekee mieli, siihen milloin kannattaa on hyvä kriteeri, että jaksaa erikseen lähteä ostamaan.

Eri tilanne, jos on juhlat tulossa. Mutta ei kannata järjestää kotiinsa turhia houkutuksia, tahdonvoima on tutkitusti rajallinen voimavara. 

Vierailija
50/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta. en tee yhtään mitään suklaalla. On mulla toki muita paheita, mutta suklaata ei tule syötyä. En kuitenkaan paheksu yhtään heitä, jotka sitä ostavat, siitä vaan.

Minä paheksun, jos samat ostajat sitten valittavat lihavuuttaan.

Vierailija
51/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihduttamassa ja voin siksi ostaa tuollaisen tarjouspaketin, koska ruokavalioon ei kuitenkaan mahdu monta levyä yhteen pötköön. On sitten jotain herkkua käsillä, jos haluaa kuitenkin pientä makeaa vaikka jälkkäriksi. Suklaalevy on siitä kätevä, että voi ottaa palasen tai rivin tms. ja loppu säilyy ihan hyvin kääreessään, joku muu herkku taas pitäisi osittain pakastaa tai heittää osa pois tms. jos ei halua monta sataa ylimääräistä kilokaloria päivään.

Jos söisin ihan mitä vaan, niin ei kannattaisi ostaa montaa levyä, koska ne menisivätkin sitten nopeaan ja mitään säästöä ei tulisi.

Kova on itsekuri. 

Ehkä ei kannata suositella laihdutusvinkkinä? Onhan se selvää, että jos herkkua on niin herkkua myös menee enemmän.

Siksi ne tarjoukset on keksitty.

Vierailija
52/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kiinnostaisi kaksi kiloa perunaa, kaksi kiloa porkkanaa ja kaksi kiloa punajuurta eurolla, siinä jäisi kilohintaa 50 senttiä. Mutta matka on liian pitkä, en jaksa kävellä ja kantaa.

Eihä tuo ole kuin kuusi kiloa, repussa menee hyvin. Tietty jos matka on jo yleensä liian pitkä käveltäväksi, niin sitten ymmärrän. Itseltäni taas puuttuu viileää säilytystilaa, joten isot pussit juureksia jää siksi kauppaan, pyörän päällä kyllä kulkisi. Mainittu suklaa taas vie vähän tilaa ja säilyy huoneenlämmössä.

Vierailija
53/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia Marabouta myydään noissa jättitarjouksissa. Niillä on varastot täynnä. Kukaan tervejärkinen ei sitä osta. Monesta paikasta Ruotsistakin poistettiin tuote hylkystä. Uskomatonta, että Syomessa tuotteita vielä kaupassa myydään ja TV:ssä mainostetaan.

Mondelez/Marabou joutui tässä kyllä tikun nokkaan, vaikka kaikkien muidenkin isojen yhtiöiden tuotteita myydään Venäjällä.

Eipä ole näkynyt esim. Nestlén, Marsin tai Unileverin boikotteja?

Vierailija
54/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei osta näitä tämän keskustelun perusteella, mutta kaupassa jokainen ottaa kärryyn.

Eikä näitä tarjouksia olisi, jos niitä ei kukaan ostaisi, että nyt palstalaisille tuli peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
55/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laihduttamassa ja voin siksi ostaa tuollaisen tarjouspaketin, koska ruokavalioon ei kuitenkaan mahdu monta levyä yhteen pötköön. On sitten jotain herkkua käsillä, jos haluaa kuitenkin pientä makeaa vaikka jälkkäriksi. Suklaalevy on siitä kätevä, että voi ottaa palasen tai rivin tms. ja loppu säilyy ihan hyvin kääreessään, joku muu herkku taas pitäisi osittain pakastaa tai heittää osa pois tms. jos ei halua monta sataa ylimääräistä kilokaloria päivään.

Jos söisin ihan mitä vaan, niin ei kannattaisi ostaa montaa levyä, koska ne menisivätkin sitten nopeaan ja mitään säästöä ei tulisi.

Kova on itsekuri. 

Ehkä ei kannata suositella laihdutusvinkkinä? Onhan se selvää, että jos herkkua on niin herkkua myös menee enemmän.

Siksi ne tarjoukset on keksitty.

Ei ole itsekurista kyse, vaan halusta laihtua ja toisaalta halusta myös nauttia jotain hyvää silloin tällöin. Eri ihmisillä ehkä toimii sitten eri tavalla nää jutut. En ole millään pikakuurilla, eli syön ihan hyvin kuitenkin.

Vierailija
56/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut joskus elokuussa. Itse en voi syödä näitä, mutta on hyvä olla kaapissa, jos tulee lapsille vaikka synttäreille kutsu tms. ja nyt olevat on jo jouluksi :). Säilyvät niin pitkään, että pari kertaa vuodessa ostan tuollaisen satsin ja siitä riittää.

Vierailija
57/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan osta mitään kiinalaistakaan sitten?

Vierailija
58/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaatarjoukset ei houkuttele, jos syön suklaata niin pari palaa riittää, happanee ne levyt ennen kuin syöty.

Tämä. Minulla harmaantuvat. Juuri viikko sitten heitin kaapista vanhaa suklaata pois. Ap

Pari viikkoa sitten ostamissani on p.e. kesäkuussa 2025.

Vierailija
59/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan syövät niitä?

Itse olen joskus ostanut, mutta pääasiassa ei kiinnosta nuo tarjoukset.

Vierailija
60/162 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suklaata harvoin. Jos sitä olisi kaapissa, niin luultavasti söisin enemmän. Ei siis mitään järkeä ostaa kauheita mällejä tarjouksesta. Se yksi suklaapatukka muutaman kerran vuodessa tulee halvemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi