Missä on perinteiset nuoret naiset, joilla moraali kohdillaan?
Ei harrasta mitään yhden illan suhteita tai ihannoi jotain Onlyfans maailmaa, haluaa sitoutua ja pitää seksiä herkkänä ja pyhänä asiana, ei ryyppää tai käytä huumeita jne.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Moraalini on hyvinkin kunnossa, orjuus ja miesvauvan paapominen ja mielistely ei kyllä kiinnosta.
Äitiys on epäitsekkyyttä. Ei kannata perustaa perhettä itsekkään naisen kanssa. Perhe saattaa rikkoutua esimerkiksi erilleen kasvamisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää näiden persujen kansanedustajien sivistystasosta ja luetun ymmärtämisestä, kun eivät edes tiedä, milloin Lotta Svärd täytti sata vuotta ja pidettiin juhlamessu.
Tietääköhän tämä kansanedustaja, milloin Suomi viettää itsenäisyyspäivää?
Ja tullaan vielä julkisuuteen meseomaan.
Nettivinkattu
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä, mutta he eivät ole kiinnostuneita sinusta.
Tämä kommentti kuvaa hyvin vauvapalstan lukijoiden miesvihamielisiä. Ei siis saisi kannattaa perinteisiä arvoja? Ei saisi toivoa naisilta siveyttä ja naisellisuutta? En ainakaan itse huolisi naista, joka on kolunnut Tinderin miehet läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ap pyörii varmaan aika oudoissa piireissä, jos siellä kaikki naiset ihailee Onlyfansiä ja vetää huumeita. Suosittelen seuran vaihtamista!
Ap tuijottaa somea liikaa ja on kiinnostunut tietynlaisen ulkonäön omaavista 5 kiloa meikkiä + filttereitä käyttävistä naisista. Etsii sitten sitä oikeaa tuollaisten joukosta, eikä millään ymmärrä että tissi- ja persvakoa kuvissa esittelevät eivät edusta sitä tavallista ja kunnollista suomalaista nuorisoa.
Seuroissa ovat näin su-iltaisin :)
Muutoin täytän kriteerit, mutta otan silloin tällöin kuppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti kuvaa hyvin vauvapalstan lukijoiden miesvihamielisiä. Ei siis saisi kannattaa perinteisiä arvoja? Ei saisi toivoa naisilta siveyttä ja naisellisuutta? En ainakaan itse huolisi naista, joka on kolunnut Tinderin miehet läpi.
Saathan sinä vaikka heittää kuperkeikkaa, mutta vittuako täällä länkytät. Mene vaikka ulilaudalle, jossa sinun mielipiteitäsi varmasti arvostetaan 😂
Olen siveä, enkä harrasta irtosuhteita, koska seksi ei kiinnosta ylipäänsä juuri ollenkaan. Pimeässä peiton alla voin lasten tekoa varten sitä harrastaa.
Haluan sitoutua ja hankkia lapsia. Seurustelu aloitetaan sillä asenteella, että tässä on loppuelämän kumppani, koska pikkukiva ja katsominen, mihin tää johtaa, on mielestäni enemmän teinien juttu.
En käytä päihteitä, mutta en ole myöskään mikään selvinpäin seikkaileva sober furious-bilettäjä, vaan vietän viikonloput luonnossa liikkuen ja kotona ollen. Kavereiden kanssa pelaan lautapelejä ja rupattelen.
Niin, ja en ole kaino ja kaunis neito kukkamekossa vaan pullea harmaavarpunen.
Ja olen huomannut, että 90% kaltaisistani, eli alle kolmekymppisistä sinkkunaisista, jotka ovat ulkonäöllisesti "tasollani", elävät rauhallista elämää ilman vaihtuvia miehiä. Eli meitä kyllä riittää. Joten olen tullut siihen lopputulokseen, että miehet valittavat siveiden, raittiiden naisten vähyydestä vain siksi, koska suurinta osaa jo olemassa olevista siveistä ja raittiista naisista ei "lasketa".
Vierailija kirjoitti:
Olen siveä, enkä harrasta irtosuhteita, koska seksi ei kiinnosta ylipäänsä juuri ollenkaan. Pimeässä peiton alla voin lasten tekoa varten sitä harrastaa.
Haluan sitoutua ja hankkia lapsia. Seurustelu aloitetaan sillä asenteella, että tässä on loppuelämän kumppani, koska pikkukiva ja katsominen, mihin tää johtaa, on mielestäni enemmän teinien juttu.
En käytä päihteitä, mutta en ole myöskään mikään selvinpäin seikkaileva sober furious-bilettäjä, vaan vietän viikonloput luonnossa liikkuen ja kotona ollen. Kavereiden kanssa pelaan lautapelejä ja rupattelen.
Niin, ja en ole kaino ja kaunis neito kukkamekossa vaan pullea harmaavarpunen.
Ja olen huomannut, että 90% kaltaisistani, eli alle kolmekymppisistä sinkkunaisista, jotka ovat ulkonäöllisesti "tasollani", elävät rauhallista elämää ilman vaihtuvia miehiä. Eli meitä kyllä riittää. Joten olen tullut siihen lopputulokseen, että miehet valittavat siveide
Kyllä, kun he haluavat sen siveän naisen (ts. kokemattoman) joka kuitenkin on sitten seksiä haluava, miellyttämishaluinen ja antaa aina, kun on hänen kanssaan parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missäs ne kunnolliset miehet on? Tiesit varmaan, että ne on miehet jotka esim. käyttävät ahkerasti maksullisia seksipalveluita. Todella kunnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikkea tuota, eikä se ole mitenkään harvinaista, mutta minulla on silti mielipide siitä, minne saat perinteesi tunkea.
Nyt oli vähän ristiriitaista. Olet itse perinteinen, mutta sinusta on halveksuttavaa, jos mies toivoo tulevan vaimonsa olevan samanlainen?
vanha rouva
9 alapeukkua :O ? Selitättekö vanhalle rouvalle, mikä viestissä oli huonoa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikkea tuota, eikä se ole mitenkään harvinaista, mutta minulla on silti mielipide siitä, minne saat perinteesi tunkea.
Nyt oli vähän ristiriitaista. Olet itse perinteinen, mutta sinusta on halveksuttavaa, jos mies toivoo tulevan vaimonsa olevan samanlainen?
vanha rouva
9 alapeukkua :O ? Selitättekö vanhalle rouvalle, mikä viestissä oli huonoa, kiitos.
Rouva hyvä, aidolla herrasmiehellä on lupa toivoa asioita, mutta nämä palstalle kirjoittelevat uuskonservatiiviset ovat miehinä yksiselitteisesti ongelmajätettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moraalini on hyvinkin kunnossa, orjuus ja miesvauvan paapominen ja mielistely ei kyllä kiinnosta.
Äitiys on epäitsekkyyttä. Ei kannata perustaa perhettä itsekkään naisen kanssa. Perhe saattaa rikkoutua esimerkiksi erilleen kasvamisen vuoksi.
Ei äitiys vaan vanhemmuus. Isän on myös luovuttava itsekkyydestään, muuten tulee ero takuulla.
Ei tuollaisia löydä suomalaisten joukosta.
Itä-Eurooppa👍
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi meidän kirkossa :) Sekä nuoret naiset että miehet ovat tuollaisia.
Tervetuloa samanhenkisten joukkoon, porukkaa tulee koko ajan lisää:
Meinaatko että teidän seurakunnassa joku nainen syttyisi ap:n kaltaisesta naisvihaa huokuvasta miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei äitiys vaan vanhemmuus. Isän on myös luovuttava itsekkyydestään, muuten tulee ero takuulla.
Ai että äitiys on epäitsekkyyttä? Kun ongelma on siinä että suhteen mieheen ei pitäisi olla äitiyttä. Ei tässä oikeasta äitiydestä mitään puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Eikö sinulla ole mitään omaa mielipidettä?
Afganistanissa. Lentokentän kautta pääset paratiisiisi.
Seurakunnissa.