Missä on perinteiset nuoret naiset, joilla moraali kohdillaan?
Ei harrasta mitään yhden illan suhteita tai ihannoi jotain Onlyfans maailmaa, haluaa sitoutua ja pitää seksiä herkkänä ja pyhänä asiana, ei ryyppää tai käytä huumeita jne.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikkea tuota, eikä se ole mitenkään harvinaista, mutta minulla on silti mielipide siitä, minne saat perinteesi tunkea.
Nyt oli vähän ristiriitaista. Olet itse perinteinen, mutta sinusta on halveksuttavaa, jos mies toivoo tulevan vaimonsa olevan samanlainen?
vanha rouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinun siitoksesi ovat herkkä ja pyhä asia, mutta jos tätä herkkää ja pyhää asiaa harrastaakin muiden kanssa, on moraaliton. Jännä...
Miesten mielestä se on näin ja toisen kanssa ollut on pilalle hinkattu. Miten lienee siinä pilaantunut?
Entäs kun kaikki ovat kuitenkin olleet kohdun sisällä lapsena. Ja tulleet ulos emättimestä. Niin eikö siinäkin ole vähän niinkuin harrastanut jonkun kanssa kokovartaloseksiä?
On se nyt eri asia olla vain sen oman aviokumppaninsa kanssa :)
vain aviomiehensä kanssa hinkutellut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet?
Nykyisin näyttää siltä, että kunnollisia nuoria miehiä on huomattavasti enemmän, kuin kunnollisia naisia.
Nuoret miehet ovat esim. aktiivisempia etsimään töitä. Kohtelevat kanssaeläjiään kohteliammin, kuin ikäisensä nuoret naiset.
Myös kielenkäyttö nuorilla miehillä on asiallisempaa, kuin ikäisillään naisilla.
Ok. Eli se on sitten vaan vanhat miehet jotka päivittäin suoltaa törkyä tänne palstalle.
Varattu olen. Mutta mihinkään uskontoon en kuulu xD
Missä on vastaavat miehet? Koneen edessä kuluttamassa of ym.
Kyllähän heitä on, mutta ehkäpä todellisuutesi on vääristynyt, jos elät vain netissä.
Mun kaikki kaverit naurais only fans -bisneksille ja huumeet on luuserien hommaa. Mutta ei me näitä mielipiteitä netissä mainosteta.
Varmaan luullaan heitä ei ole, koska he eivät juuri mainosta itseään somessa.
Mitä tuo "ihannoi Onlyfans-maailmaa" tarkoittaa? Riittääkö, ettei itse sitä halua tehdä, mutta ei tuomitse heitä, jotka sitä tekevät? Vai pitääkö suhtautua kielteisesti koko touhuun ja niihin, jotka sitä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet?
Sitä ei otsikossa kysytty.
Palstamiesten fantasia on estoinen neitsyt, joka kuitenkin muuttuu heidät kohdatessaan simpsalabim hyvin innokkaaksi. Hän on myös tottelevainen ja aina valmis miellyttämään.
Vai seksin pitää olla herkkä ja pyhä asia. Miehet kuitenkin haluavat, että siinä herkällä ja pyhällä hetkellä nainen ottaa suihin, nielee ja antaa anaalia. Voi miten herkkää.
Kyllä se seksi voi olla joskus rajuakin. _Å
Vierailija kirjoitti:
En minä tiedä. Minä ryyppään paljon, mutta kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
On teilla transuilla rankkaa.
Maailma on muuttuunut, eikä ole edes tarvetta tai mahdollisuutta perinteiselle nuorelle naiselle, ellei sitten tieten tahtoen nainen halua ongelmia itselleen.
Suomessa ei enää ole ollut vuosikymmeniin herrasmiehiä, jolle oma kunnia ja maine oli tärkeitä, huolehtia perusasioista, perheestään, vanhemmistaa, yhteisöstä jne. jotka ennen olivat tärkeitä, jopa kouluja käymättömälle savottajätkälle.
Nykyään naiset kohtaavat päivittäin vihapuhetta ja väkivaltaa, tullut äärioikeiston myötä. Suomi on toiseksi vaarallisin maa naiselke kaikista Eu-maista ja siellä oma koti menetttää henkensä tai tulla pahöinpideltyksi ja tekijä on kumppani.
Lähes päivittäin nainen menettää henkensä ja tekijä on suomainen mies. Ja suurin osa naisista joutuu itsensä lisäksi huolehtimaan ja elättämään lapsensa.
Onhan noita. Itse olen menossa kihloihin kunnollisen kristityn 18-vuotiaan neidon kanssa. M34
Täällä mie!! Mut rupesin kyl just tapailee yhtä tyyppiä, en haluu kahta deittailla samaan aikaan
Ei hyvää päivää näiden persujen kansanedustajien sivistystasosta ja luetun ymmärtämisestä, kun eivät edes tiedä, milloin Lotta Svärd täytti sata vuotta ja pidettiin juhlamessu.
Tietääköhän tämä kansanedustaja, milloin Suomi viettää itsenäisyyspäivää?
Ja tullaan vielä julkisuuteen meseomaan.
Esimerkiksi meidän kirkossa :) Sekä nuoret naiset että miehet ovat tuollaisia.
Tervetuloa samanhenkisten joukkoon, porukkaa tulee koko ajan lisää:
https://www.lhpk.fi/seurakunnat/