Missä on perinteiset nuoret naiset, joilla moraali kohdillaan?
Ei harrasta mitään yhden illan suhteita tai ihannoi jotain Onlyfans maailmaa, haluaa sitoutua ja pitää seksiä herkkänä ja pyhänä asiana, ei ryyppää tai käytä huumeita jne.
Kommentit (127)
Kylläpä nyt ihmiset sekosi. Täällä myös yksi perinteinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä, mutta he eivät ole kiinnostuneita sinusta.
Tämä kommentti kuvaa hyvin vauvapalstan lukijoiden miesvihamielisiä. Ei siis saisi kannattaa perinteisiä arvoja? Ei saisi toivoa naisilta siveyttä ja naisellisuutta? En ainakaan itse huolisi naista, joka on kolunnut Tinderin miehet läpi.
Muru pieni, kun se ongelma on se, että "siveyttä ja naisellisuutta" ja mitä näitä nyt oli, hinkuvat miehet etsivät naista, joka on niin kuin 50-luvun kotirouva sillä erotuksella, että käy kokopäivätöissä. Naisen pitäisi siis käydä töissä, hoitaa koti ja lapset 100-prosenttisesti ja paapoa vielä miestäkin. Samaan aikaan mies ei tuo suhteeseen muuta kuin olemassa olonsa.
Käännä tuossa sukupuolet toisin päin, niin ehkä aukeaa, miten pska diili on kyseessä ja miksei se nykynaisia kiinnosta vtunkarv
Siis minä ainakin oletan, että perinteisyys tarkoittaa juuri sitä, että mies hoitaa taloudellisen puolen ja nainen lapset sekä kodin. Sellaisiakin vielä on. Katkeruus ei tee hyvää kenellekään
eri
"Siis minä ainakin oletan, että perinteisyys tarkoittaa juuri sitä, että mies hoitaa taloudellisen puolen ja nainen lapset sekä kodin. Sellaisiakin vielä on. Katkeruus ei tee hyvää kenellekään."
Jos olet nainen, niin kannattaa raottaa sitä utopian verhoa ennen kuin käy ksisesti. Suurin osa miehistä, jotka haikailevat perinteisen suhteen perään ei tosiaan suostu siihen, että nainen on kotona ja elää miehen rahoilla. Se kun ei ole suurimmalle osalle edes mahdollista, sillä palkka ei yksinkettaisesti riitä.
En ole katkera, vaan realisti, joka elää 2020- eikä 1950-luvulla.
Ne naiset opiskelee, käy töissä ja on kotonaan. Älä valita siellä. Ei sellaiset ihmiset näy yhtään missään kun elää niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti kuvaa hyvin vauvapalstan lukijoiden miesvihamielisiä. Ei siis saisi kannattaa perinteisiä arvoja? Ei saisi toivoa naisilta siveyttä ja naisellisuutta? En ainakaan itse huolisi naista, joka on kolunnut Tinderin miehet läpi.
Sinähän sen tinderin tiedät kun siellä itseäsi kaikille tarjoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä vähän hämmentäviä osa kommenteista. Itse kun olen tuollainen nainen, olen vain tyytyväinen jos kuulen että on miehiä jotka vielä arvostavat tuollaista. Ei nimittäin ole sekään mikään itsestäänselvyys tänä päivänä.
"Kyllä, kun he haluavat sen siveän naisen (ts. kokemattoman) joka kuitenkin on sitten seksiä haluava, miellyttämishaluinen ja antaa aina, kun on hänen kanssaan parisuhteessa."
Kaikki on olleet joskus kokemattomia. Ne seksin salat voi opetella sitten parisuhteessa. Sekoitat käsitteinä siveän ja frigidin.
Naisilla on moraali erittäin kohdillaan. Luonto, ihmiset, eläimet, vähemmistöt, ym. puolustetaan.
Olen naimisissa. Ollut saman miehen kanssa jo vuosikymmenen. Sitä ennen lähinnä opiskelin ja hevostelin.
On montakin jotka ei ryyppää, ole of:ssa koska ei tienaisi, ei käytä huumeita ja ansaitsee itse elantonsa. Kaikki ei pidä seksiä pyhänä, vaan ihan vaan viettitoimintona muttei silti ole maanikko siinäkään. Moraalitonta on vaatia muuta, varsinkin jos itse harrastaa kaikkia noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru pieni, kun se ongelma on se, että "siveyttä ja naisellisuutta" ja mitä näitä nyt oli, hinkuvat miehet etsivät naista, joka on niin kuin 50-luvun kotirouva sillä erotuksella, että käy kokopäivätöissä. Naisen pitäisi siis käydä töissä, hoitaa koti ja lapset 100-prosenttisesti ja paapoa vielä miestäkin. Samaan aikaan mies ei tuo suhteeseen muuta kuin olemassa olonsa.
Käännä tuossa sukupuolet toisin päin, niin ehkä aukeaa, miten pska diili on kyseessä ja miksei se nykynaisia kiinnosta vtunkarv
Kotityöt ne on sinkkunaisellakin hoidettavanaan, ei niistä mihinkään pääse. Nykynaiset ovat laiskistuneet. Ei se diili ole yhtään sen paskempi kuin se on ennenkään ollut. Jossain määrin jopa parempi.
Ap on varoittava esimerkki siitä mitä tapahtuu kun antaa internetin kasvattaa lapsensa eikä opeta niille ettei kaikki siellä ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet?
Niille voit tehdä oman ketjun.
Mikä tarve sulla on puhua aina miehistä? Eiköhän täällä ole riittävästi miesvihaketjuja sun tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"muru pieni"
Halveksuvaa puhetta miestä kohtaan. Eli miesvihaa, aivan kuten esim. tytöttely on naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
"Siis minä ainakin oletan, että perinteisyys tarkoittaa juuri sitä, että mies hoitaa taloudellisen puolen ja nainen lapset sekä kodin. Sellaisiakin vielä on. Katkeruus ei tee hyvää kenellekään."
Jos olet nainen, niin kannattaa raottaa sitä utopian verhoa ennen kuin käy ksisesti. Suurin osa miehistä, jotka haikailevat perinteisen suhteen perään ei tosiaan suostu siihen, että nainen on kotona ja elää miehen rahoilla. Se kun ei ole suurimmalle osalle edes mahdollista, sillä palkka ei yksinkettaisesti riitä.
En ole katkera, vaan realisti, joka elää 2020- eikä 1950-luvulla.
Sanot ettet ole katkera, mutta mitä näyttöä sulla on tuolle väitteellesi ettei ne perinteisen suhteen perään haikailevat miehet myös elättäisi naista.
Sun oma mutu? Mitään muuta?
Niin... miesvihaajan mutuun sitä kannattaakin luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Nettivinkattu
Toivottavasti saat itse sakot turhan ilmoittelusi takia.
Vierailija kirjoitti:
He ovat avioituneet viimeistään 21-vuotiaana kunnon poikien kanssa.
Kyllä ne vaihtaa sen matalatestoisen lerppakullin jännempään kun lapset lentää pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat avioituneet viimeistään 21-vuotiaana kunnon poikien kanssa.
Kyllä ne vaihtaa sen matalatestoisen lerppakullin jännempään kun lapset lentää pesästä.
Meinaat että eltaantunut wanha, synnyttänyt nainen kelpaisi jollekin jännälle jolla on valinnanvaraa nuoremmissakin?
heh
Käännä tuossa sukupuolet toisin päin, niin ehkä aukeaa, miten pska diili on kyseessä ja miksei se nykynaisia kiinnosta vtunkarvan vertaa.