Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tilanteesta, että täysi-ikäisen opiskelijan vanhempi ei ole tyytyväinen nuorensa saamiin arvosanoihin ja vaatii oikaisua

Vierailija
08.12.2024 |

Onko näihin velvollisuus reagoida? Tai miten toimisitte tilanteessa? Kun opiskelija oli alaikäinen, vastailin näihin valituksiin kärsivällisesti ja annoin perusteluja, mutta näköjään sama homma jatkuu vaikka opiskelija täytti 18.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että äiti ja isi ei voi vaikuttaa aikuisen ihmisen arvosanoihin vaan hänen täytyy itse tehdä töitä niiden eteen.

Vierailija
2/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman opiskelijan lupaa et ainakaan voi tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin katketakseni.

Vierailija
4/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että täysi-ikäisen kuuluu itse ottaa yhteyttä. 

Vierailija
5/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole velvollinen näihin vastaamaan mitään. Vastaat opiskelijalle, jos kysyy.

Vierailija
6/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauraisin katketakseni.

No ei paljon naurata, kun viestit ovat mitä ovat. Mutta kiitos, ilmeisesti voin jättää nämä vihdoin ihan omaan rauhaansa. Ap.

Vierailija
7/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole velvollinen näihin vastaamaan mitään. Vastaat opiskelijalle, jos kysyy.

Ei voi vastata kun on vaitiolovelvollisuus.

Vierailija
8/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein mielestäni, opettajat ovat nykyään niin laiskanpulskeita, että saavat jotain tehdä palkkansa eteen

Vierailija
9/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tapauksesta, missä yliopisto-opiskelijan vanhempi otti yhteyttä yliopistoon ja valitti opetuksen laadusta ja opskelijalle annetusta arvosanoista. Näitä siis on.

Vierailija
10/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan vastata niinkuin asia on. Että et asioi va hempien kanssa ilman asianomaisen henkilön lupaa. 

Vierailija
11/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan vastata niinkuin asia on. Että et asioi va hempien kanssa ilman asianomaisen henkilön lupaa. 

Jos nuori on antanut oikeuden wilmaansa, niin riittääköhän se luvaksi. Jos siis on esim. lukiolainen. Itse en kyllä olisi kehdannut täysi-ikäisen, tai minkään ikäisen, lapsen arvosanoista valittaa opettajalle. 

Vierailija
12/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut tapauksesta, missä yliopisto-opiskelijan vanhempi otti yhteyttä yliopistoon ja valitti opetuksen laadusta ja opskelijalle annetusta arvosanoista. Näitä siis on.

Opetuksen laadusta saa yleisellä tasolla valittaa kuka tahansa. Täysi-ikäiselle opiskelijalle annetuista arvosanoista vain opiskelija itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän