Missä on perinteiset nuoret naiset, joilla moraali kohdillaan?
Ei harrasta mitään yhden illan suhteita tai ihannoi jotain Onlyfans maailmaa, haluaa sitoutua ja pitää seksiä herkkänä ja pyhänä asiana, ei ryyppää tai käytä huumeita jne.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä, mutta he eivät ole kiinnostuneita sinusta.
Tämä kommentti kuvaa hyvin vauvapalstan lukijoiden miesvihamielisiä. Ei siis saisi kannattaa perinteisiä arvoja? Ei saisi toivoa naisilta siveyttä ja naisellisuutta? En ainakaan itse huolisi naista, joka on kolunnut Tinderin miehet läpi.
Kieltämättä vähän hämmentäviä osa kommenteista. Itse kun olen tuollainen nainen, olen vain tyytyväinen jos kuulen että on miehiä jotka vielä arvostavat tuollaista. Ei nimittäin ole sekään mikään itsestäänselvyys tänä päivänä.
Se haluaa vain kokemattoman naisen mikä ei tiedä miten paska se on sängyssä eikä liiku kodin ulkopuolella niin ei tule ne naiset vastaan minkä kanssa se pettäisi sinua tai kaltaistasi.
Minä olen tuollainen mutta en nuori. Mutta kyllä niitä nuirissakun löytyy.
Minulle tulee noita vastaavia ihmettelyjä, yleensä ovat tutustuneet johonkin yhden illan juttu tai of naiseen baarissa. Sitten ihmetellään muille missä ne muut erilaiset on. No ei ainakaan roiku siellä pk-seudun baareissa 24h.
Vierailija kirjoitti:
He ovat avioituneet viimeistään 21-vuotiaana kunnon poikien kanssa.
Noin nuorena avioituvat eivät yleensä ole mitään siveyden sipuleita. Miksi noin nuorena avioituisi ellei ole lestadiolainen?
Tuhkimo ei koskaan saanut jatko-osaa, koska siinä prinssi vetää kännissä prinsessaa kuonoon kyllästyttyään jokapäiväiseen nalkutukseen. Hommatkaa pullea nainen, joka pierii ja ei välitä, shrek opetti, että vain niin löydät onnen. Shrek on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti kuvaa hyvin vauvapalstan lukijoiden miesvihamielisiä. Ei siis saisi kannattaa perinteisiä arvoja? Ei saisi toivoa naisilta siveyttä ja naisellisuutta? En ainakaan itse huolisi naista, joka on kolunnut Tinderin miehet läpi.
Kieltämättä vähän hämmentäviä osa kommenteista. Itse kun olen tuollainen nainen, olen vain tyytyväinen jos kuulen että on miehiä jotka vielä arvostavat tuollaista. Ei nimittäin ole sekään mikään itsestäänselvyys tänä päivänä.
Se haluaa vain kokemattoman naisen mikä ei tiedä miten paska se on sängyssä eikä liiku kodin ulkopuolella niin ei tule ne naiset vastaan minkä kanssa se pettäisi sinua tai kaltaistasi.
Onpas negatiivinen ajattelutapa.
En tiiä kinnostaako oikeen jämät tinderissä. Joku 30 v nainenkin ottanu 15 vuotta poika ystävänsä patukkaa sisään. Entinen poikaystävä pannu samaa koloa satoja kertoja. Huoh vaikeeta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet?
Nykyisin näyttää siltä, että kunnollisia nuoria miehiä on huomattavasti enemmän, kuin kunnollisia naisia.
Nuoret miehet ovat esim. aktiivisempia etsimään töitä. Kohtelevat kanssaeläjiään kohteliammin, kuin ikäisensä nuoret naiset.
Myös kielenkäyttö nuorilla miehillä on asiallisempaa, kuin ikäisillään naisilla.
Niin tuo onkin aika mielenkiintoista kun ajattelee että silloin aiemmin kun miehet hössivät ja törvelsivät siellä ja täällä niin naiset oli sitten kunnollisempia nyt on ikään kuin mennyt vähän toiseen suuntaan. Kyllä välillä hävettää nää nuoret naiset jotka haluaa olla niin itsetuntoisia ja itsevarmoja että voivat mennä alasti uimaan, lenkille ja saunaan tuntemattoman miesköörin kanssa. Usein näill naisilla huomiotahwrättävä tulipunainen tukka ja kroppa täynnä tatskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se mielestäsi leuhkimisen aihe, että on vehdannut monen kanssa. Pistätkö sä muiden käyttämiä kalsareitakin jalkaan? Ei ihme, että taudit levii. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat avioituneet viimeistään 21-vuotiaana kunnon poikien kanssa.
Noin nuorena avioituvat eivät yleensä ole mitään siveyden sipuleita. Miksi noin nuorena avioituisi ellei ole lestadiolainen?
Minä olin 22, kun menin naimisiin. Menin naimisiin, koska olin oman rakkaani löytänyt.
Hyh 30 v naine ottanu sisäänsä kymmeniä ellei satoja eri peniksiä tai sitten ottanu poikkiksen penistä satoja kertoja sisäänsä.Hyi koittakaa pysyä suhteissanne kukaan ei halua teidä jämärömpötintä.🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru pieni, kun se ongelma on se, että "siveyttä ja naisellisuutta" ja mitä näitä nyt oli, hinkuvat miehet etsivät naista, joka on niin kuin 50-luvun kotirouva sillä erotuksella, että käy kokopäivätöissä. Naisen pitäisi siis käydä töissä, hoitaa koti ja lapset 100-prosenttisesti ja paapoa vielä miestäkin. Samaan aikaan mies ei tuo suhteeseen muuta kuin olemassa olonsa.
Käännä tuossa sukupuolet toisin päin, niin ehkä aukeaa, miten pska diili on
Ei ap varmasti noin ajatellut ja tuo viestisi oli kyllä vihamielinen muru pieni kommenteilla. Eiköhän jokainen pariskunta saa keskenän selvitettyä miten se perheen toimeentulo ja lastenhoito hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyh 30 v naine ottanu sisäänsä kymmeniä ellei satoja eri peniksiä tai sitten ottanu poikkiksen penistä satoja kertoja sisäänsä.Hyi koittakaa pysyä suhteissanne kukaan ei halua teidä jämärömpötintä.🤢
En ole vielä tavannut heteromiestä, jolle ei römpötin kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa. M28
Hear, hear!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru pieni, kun se ongelma on se, että "siveyttä ja naisellisuutta" ja mitä näitä nyt oli, hinkuvat miehet etsivät naista, joka on niin kuin 50-luvun kotirouva sillä erotuksella, että käy kokopäivätöissä. Naisen pitäisi siis käydä töissä, hoitaa koti ja lapset 100-prosenttisesti ja paapoa vielä miestäkin. Samaan aikaan mies ei tuo suhteeseen muuta kuin olemassa olonsa.
Käännä tuossa sukupuolet t
Usein mies laistaa molemmista ja tulee ero.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on muuttuunut, eikä ole edes tarvetta tai mahdollisuutta perinteiselle nuorelle naiselle, ellei sitten tieten tahtoen nainen halua ongelmia itselleen.
Suomessa ei enää ole ollut vuosikymmeniin herrasmiehiä, jolle oma kunnia ja maine oli tärkeitä, huolehtia perusasioista, perheestään, vanhemmistaa, yhteisöstä jne. jotka ennen olivat tärkeitä, jopa kouluja käymättömälle savottajätkälle.
Nykyään naiset kohtaavat päivittäin vihapuhetta ja väkivaltaa, tullut äärioikeiston myötä. Suomi on toiseksi vaarallisin maa naiselke kaikista Eu-maista ja siellä oma koti menetttää henkensä tai tulla pahöinpideltyksi ja tekijä on kumppani.
Lähes päivittäin nainen menettää henkensä ja tekijä on suomainen mies. Ja suurin osa naisista joutuu itsensä lisäksi huolehtimaan ja elättämään lapsensa.
Ei ne "entisajan herrasmiehet" kyllä välttämättä vaimoilleen sen parempia olleet kuin nykyiset. Suomi on aina loistanut näissä väkivaltatilastoissa.
Kuinka ilmoittaa olevansa naisia ihan hitosti pelkäävä incel, jolla ei ole miespuolisiakaan kavereita.
Ne ovat nykyään OnlyFanssissa tienaamassa rahaa.
Japanissa. M28