Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen nainen, millaisia vaatteita käytät?

Vierailija
27.10.2024 |

Minäkin olen keski-ikäinen nainen ja kuljen aina farkuissa. Yläpäässä neule tai kotipäivinä huppari. Kesällä nättejä paitoja, joissa pitsiä tms.

Eli millaisia vaatteita käytät?

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tuota farkut ja huppari -tyyliä. Itse käytän melkein aina mekkoa.

Mä en käytä koskaan mekkoa tai muutakaan hametta, mutta "tajuan" silti, että jotkut käyttää 😄

Mä en tajua miksi joku haluaa näyttää ankealta ja huolittelemattomalta huppareissaan. 

Miksi sinulla on niin huono itsetunto?

Vierailija
42/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen ketjuun, jopa keski-ikäisten pukeutumista koskevaan, mahtuu näköjään aina näitä ilkeitä ja pahansuopia ihmisiä. Nimitellään mt-potilaaksi, ränkätetään lapsellisesti kirjoitusvirheistä ynnä muuta. Mikä teitä vaivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiseen ketjuun, jopa keski-ikäisten pukeutumista koskevaan, mahtuu näköjään aina näitä ilkeitä ja pahansuopia ihmisiä. Nimitellään mt-potilaaksi, ränkätetään lapsellisesti kirjoitusvirheistä ynnä muuta. Mikä teitä vaivaa?

Ovat kateellisia kun eivät uskolla itse pukeutua kuin jätesäkkiin!!

Vierailija
44/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kateellisia kun eivät uskolla itse pukeutua kuin jätesäkkiin!!

Minusta kyllä jätesäkkiin pukeutuminen vaatii erityistä rohkeutta. Sen sijaan esim. farkut ja hupparit eivät, koska niitä näkee melkein jokaisella.

Vierailija
45/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N47, käytän neuleita, farkkuja, hameita, canvashousuja, neuletakkeja. Kesäaikaan mekkoja. Hupparit tai tunikat ei oo mun juttu. Takapuoli on kuosissa, ei tarvi peittää. 

pidätkö vyötä farkuissa?

46/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä koskaan mekkoa tai muutakaan hametta, mutta "tajuan" silti, että jotkut käyttää 😄

Mä en tajua miksi joku haluaa näyttää ankealta ja huolittelemattomalta huppareissaan. 

Ei meidän työhupparit oo ollenkaan ankeita! 🎠😃

Vierailija
47/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huppareita on tosi makeita. Olen ostanut yhden sellaisen tosi hienon kukallisen yli 40-vuotiaana. Pidän sitä erityisesti kesällä takkina.

Vierailija
48/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitä suomalaisia, joita ulkomaalaiset ihmettelevät, kun pukeudumme joka paikkaan kuin metsäretkelle. Lähinnä kengät ja housut vaihtuvat töissä ja kaupungilla astetta 'sivistyneemmiksi'. 

Vierailija
49/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..... Ja rumathan ne vaatteilla koreilee. 

Sanoo kateelliset.

Vierailija
50/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47, käytän neuleita, farkkuja, hameita, canvashousuja, neuletakkeja. Kesäaikaan mekkoja. Hupparit tai tunikat ei oo mun juttu. Takapuoli on kuosissa, ei tarvi peittää. 

pidätkö vyötä farkuissa?

En pidä. 

Vierailija
51/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista miten suosittuja farkut on, kun todella harvalla on niin hyvä takapuoli, että ne näyttäisivät hyvältä.

Keski-ikäinen laittaa takapuolen peittävän paidan farkkujensa kanssa.

En laita. Ei sovi niin pitkä paita mulle.

Vierailija
52/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikootunikat on meidän ikäisille hyviä. 

Hyi viddu! Ei ole. 

Vierailija
53/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista miten suosittuja farkut on, kun todella harvalla on niin hyvä takapuoli, että ne näyttäisivät hyvältä.

Ei se tavallinen takapuoli näytä muissa housuissa sen paremmalta kuin farkuissakaan. Omasta mielestä päinvastoin. 

Vierailija
54/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hupparia ainoastaan trikoiden kanssa lenkillä, en koskaan muuten. Teini-ikäiset poikani kyllä pitävät niitä muutenkin. Itsellä muuten mitä vain, housuja nätillä yläosalla, mekkoja, hameita, mutta lenkkivaatteet ovat minulla lenkkivaatteita. N52

Vierailija
55/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa joskus kokeilla miten kanssaihmisten suhtautuminen sinuun muuttuu kun olet kauniisti ja asianmukaisesti pukeutunut.  Tämä toimii ihan kaikenikäisille.

Näin on. On kiva pukeutua siisteihin ja kauniisiin vaatteihin.

Vierailija
56/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 50v. 

- Olen etätyössä, mutta asiakastapaamisia ja toimistokäyntejä on. Pukeudun kotonakin aina työpäivää varten. Meillä on aika viileää, joten syksyllä ja talvella pidän usein neuleita farkkujen/suorien housujen kanssa. Tykkään myös värikkäistä puseroista, joiden päälle sitten lämmikkeeksi merinovillaneuletakki. Käytän myös huiveja sisätiloissa. Koruja käytän joka päivä. Kesällä varustus on kevyempi, tosin tehokkaan ilmastoinnin takia silloinkin pitää pukeutua lämpimästi :) Kesällä käytän työpukeutumisessa mekkoja ja t-paita/hame -yhdistelmiä. Takkeja minulla on paljon eri tilaisuuksia varten. On siistimpää talvitakkia kaupungille, untuva- ja toppatakkeja ulkoiluun, nahkatakki, trenssejä/kietaisutakkeja ja jakkuja, joita käytän kesäisin takin korvikkeena. Kenkiä on myös eri tilaisuuksia varten goretexeistä korkkareihin.

- Kotivaatteina minulla on pehmeitä housuja ja neuleita, leggareita ja mekkoja. 

- Ravintoloihin, teattereihin ja konsertteihin pukeudun samoin kuin töihin.

- Juhliin lähestulkoon aina mekko ja korkkarit.

Hankin vaatteeni hyviksi havaituista edullisista liikkeistä ja netistä. Katson mitä ostan, ostan vain miellyttäviä ja laadukkaita materiaaleja, jotta vaatteet säilyvät vuosikymmeniä. Suosin myös kotimaista designia ja käsityönä tehtyjä laukkuja. Kenkiin ja takkeihin panostan. Käytän myös vintagea, minulla on paljon äitini vaatetta. 

Vierailija
57/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Animehuppareita, ruutuhameita, sukkiksia ja rusetteja hiuksissa. jotkut sanoo että lapsellista, mutta minua ei kiinnosta muiden mielipiteet

Olet siis vakavasti mt-ongelmainen. 

Tämä ja peukuttajat puhuvat kyllä itsestään. Persoonallinen pukeutuminen on ihan liian harvinaista ja vaatii hyvää itsetuntoa. 

Vierailija
58/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tilanteeseen omasta mielestäni sopivia vaatteita. Keski-iässä on muuttunut se, että ei ole tarvetta yrittää näyttää joka paikassa mahdollisimman hyvältä. Nykyään tärkeämpää on esim. se että on lämmin. Lähes naurattaa ja ihmetyttää nuori itseni joka värjötteli talven nahkatakissa ja vihaisena valitti miten aina on niin jumalattoman kylmä. Nykyään satsaan ihan huippulämpimiin talvivaatteisiin, eikä hävetä kulkea toppahousuissa.

Juhliin, teatteriin, konserttiin, mieheni kanssa treffeille laittaudun sitten ihan kunnolla. Pidän kietaisumallisista mekoista ja ne sopivat vartalolleni, kun olen aika tiimalasi. Pidän myös korkeista koroista.

Työskentelen liikunnanohjaajana, ja töissä sekä työmatkoilla vaatteet ovat pitkälti niitä urheiluvaatteita eli leggareita ja huppareita. Olkoonkin sitten jonkun mielestä ankeaa nähdä minut hetken aikaa bussissa tai kaupassa. 

Kotona tykkään pukeutua kevyeen mekkoon tai kaftaaniin. Usein olen myös pelkässä topissa ja pikkuhousuissa. 

Vierailija
59/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä mekko ja vapaalla gollege housut ja t-paita, aina.

Gollege? Vuonna 2024?

Siis teitä alapeukuttajia ei häiritse tuollainen kielen pahoinpitely?

Ei häiritse. Turha nipottaminen sen sijaan häiritsee. Relax.

Vierailija
60/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pidätkö vyötä farkuissa?

En pidä. 

mä pidän.on kuulemman hyvännäköinen ja pesun jälkeen farkut kestää vaan vähänaikaa jalassa sitten venyy ja alkaa housut tippumaan.musta nahkavyö vaaleissa farkuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi