Keski-ikäinen nainen, millaisia vaatteita käytät?
Minäkin olen keski-ikäinen nainen ja kuljen aina farkuissa. Yläpäässä neule tai kotipäivinä huppari. Kesällä nättejä paitoja, joissa pitsiä tms.
Eli millaisia vaatteita käytät?
Kommentit (128)
Se on ihan yksi ja sama mitä tässä iässä päälleen pukee. Ketään ei kiinnosta keski-ikäisen tädin vaatteet. Ja rumathan ne vaatteilla koreilee.
Kotona pitkät alushousut ja väljä paita, villasukat jos kylmä. Ulkona tiukahkot kangashousut (vaikka olen ylipainoinen), väljä paita, villatakki, takki, gore tex nilkkurit, kesällä crocsit.
Pillifarkut ja t-paita, talvella villapaita
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tuota farkut ja huppari -tyyliä. Itse käytän melkein aina mekkoa.
Mä en käytä koskaan mekkoa tai muutakaan hametta, mutta "tajuan" silti, että jotkut käyttää 😄
Mä en tajua miksi joku haluaa näyttää ankealta ja huolittelemattomalta huppareissaan.
Erikoista miten suosittuja farkut on, kun todella harvalla on niin hyvä takapuoli, että ne näyttäisivät hyvältä.
Animehuppareita, ruutuhameita, sukkiksia ja rusetteja hiuksissa. jotkut sanoo että lapsellista, mutta minua ei kiinnosta muiden mielipiteet
Trikootunikat on meidän ikäisille hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista miten suosittuja farkut on, kun todella harvalla on niin hyvä takapuoli, että ne näyttäisivät hyvältä.
Keski-ikäinen laittaa takapuolen peittävän paidan farkkujensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan yksi ja sama mitä tässä iässä päälleen pukee. Ketään ei kiinnosta keski-ikäisen tädin vaatteet. Ja rumathan ne vaatteilla koreilee.
Kannattaa joskus kokeilla miten kanssaihmisten suhtautuminen sinuun muuttuu kun olet kauniisti ja asianmukaisesti pukeutunut. Tämä toimii ihan kaikenikäisille.
Vierailija kirjoitti:
Animehuppareita, ruutuhameita, sukkiksia ja rusetteja hiuksissa. jotkut sanoo että lapsellista, mutta minua ei kiinnosta muiden mielipiteet
Olet siis vakavasti mt-ongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tuota farkut ja huppari -tyyliä. Itse käytän melkein aina mekkoa.
Mä en käytä koskaan mekkoa tai muutakaan hametta, mutta "tajuan" silti, että jotkut käyttää 😄
Mä en tajua miksi joku haluaa näyttää ankealta ja huolittelemattomalta huppareissaan.
Miksi huppari on mielestäsi automaattisesti ankea ja huolittelematon? Toisekseen, onneksi kaikkien ihmisten mielestä ulkonäkö ei ole se tärkein asia.
N47, käytän neuleita, farkkuja, hameita, canvashousuja, neuletakkeja. Kesäaikaan mekkoja. Hupparit tai tunikat ei oo mun juttu. Takapuoli on kuosissa, ei tarvi peittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis vakavasti mt-ongelmainen.
Hah hah, en ole. Tykkään vain japanilaisesta tyylistä. Miksi siitä pitäiis luopua jos täyttää 40?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä mekko ja vapaalla gollege housut ja t-paita, aina.
Gollege? Vuonna 2024?
Siis teitä alapeukuttajia ei häiritse tuollainen kielen pahoinpitely?
Vierailija kirjoitti:
Apua, mä en ole tiennyt että takapuolen pitää näyttää hyvältä. Käytän farkkuja töissä, ja olin ajatellut että normi toimistossa ei tarvitse miellyttää toisia seksuaalisesti.
Takapuolen haluan näyttävän hyvältä mieheni seurassa. Silloin en käytä farkkuja enkä muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen laittaa takapuolen peittävän paidan farkkujensa kanssa.
Ei laita.