Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus KURITTI köyhiä 2 vuotta jotta nyt on rahaa jota antaa RIKKAILLE

Vierailija
24.04.2025 |

Valtionvelasta viis, siinä on hallituksen politiikka kaikessa lyhykäisyydessään.

Kommentit (313)

Vierailija
1/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kiinnosta ketään?

Vierailija
2/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla on ollut aina rahaa, siksihän ne onkin rikkaita. Heille ei tarvitse antaa enää yhtään lisää, he pystyy pitämään itsestään huolen muutenkin ilman valtion tukiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus palkitsee niitä ketkä tekee töitä ja ansaitsee itse omat rahansa sekä tekee työnteosta kannattavaa. Miksi töissäkäyvien pitäisi maksaa iso summa muiden laiskottelusta? 

Elät kultapossukerhokuplassa, odota kun työsi viedään, kasvat ihmisenä.

Vierailija
4/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus palkitsee niitä ketkä tekee töitä ja ansaitsee itse omat rahansa sekä tekee työnteosta kannattavaa. Miksi töissäkäyvien pitäisi maksaa iso summa muiden laiskottelusta? 

Suurin osa 300 000 työttömästä varmasti haluaa duuniin. Tiedän monia nuoria jotka ottaisivat ihan mitä duunia vaan.

Vierailija
5/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää köyhät TÖIHIN tai YRITTÄJIKSI niin voitte olla rikkaita!

Vierailija
6/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen suunniteltu alusta asti tämä, toimien tarkka ajoitus mukaanlukien, siitä asti ainakin kun hallitusohjelmaa laadittiin harvinaisen tiukan salaisuuden verhon takana pitkät ajat. 

Enpä ihmettelisi, jos noina aikoina Purrallekin oltaisiin äänestäjiensä pettämisestä luvattu vihreä oksa.

Vierailija
7/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää rahaa rikkaille tuo ruoan alvin laskeminen. Kauppiaat näennäisesti laskevat tuotteiden hintoja mutta jo kuukauden päästä kaikki on hinattu tämän päivän tasolle eli enemmän liksaa kauppiaille, rikkaille kauppiaille ja ketjuille.

Vierailija
8/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulta ryövätään joka aamu puhelin ja lompakko ja eräänä aamuna ryövätään vain lompakko, niin tarkoittaako se sitä, että sinulle annettiin puhelin?

Vierailija
9/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että kaikki kritisoijat on itse köyhiä? Kyllä olette tyhmiä, ei voi muuta sanoa. Itsekin olen suht varakas eläkeläinen ja pidän AINA köyhien puolta.

Vierailija
10/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Massimuija Riikalla aina rikkaille riittää.Senkun seinästä vaan lapioi.

Vierailija
11/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että kaikki kritisoijat on itse köyhiä? Kyllä olette tyhmiä, ei voi muuta sanoa. Itsekin olen suht varakas eläkeläinen ja pidän AINA köyhien puolta.

Varakkaan eläkeläisen helppo sanella veroraippaa työssäkäyville.

Vierailija
12/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kiinnosta ketään?

EI.hankin 80 000e vuodessa.

Vierailija
13/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitää lähtökohtaisesti itse elättää itsensä. Ei sen niin pitäisi olla, että työssäkäyvät maksaa massiivisia veroja, jotta toiset voi olla työttömänä. 

NIIN pitäisi olla mutta nää itkijät on tottunu makaamaan kotona vuosia ja työtätekevät maksaa.

Vierailija
14/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa 300 000 työttömästä varmasti haluaa duuniin. Tiedän monia nuoria jotka ottaisivat ihan mitä duunia vaan.

Nuorille kesäyrityksen perustaminen on takuuvarmatapa saada kesätöitä. Esim. Pihatyöt, matonpesut ja muut hommat on ainakin täällä ihan täynnä asiakkaita. 

Vierailija
15/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varakkaan eläkeläisen helppo sanella veroraippaa työssäkäyville.

No olen aina ollut tällainen. Mutta empatia on tunnetusti vierasta teille. 

Vierailija
16/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus kuritti vai kullitus haritti, ei voi mitään, mutta käänsin ihan vahingossa😅

Vierailija
17/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyödyttää köyhien kurittaminen? En tajua tätä... ihmisten joita ilman oikeastaan kukaan ei pärjäisi. Nyt olisi aika vihdoinkin huomioida heitä, mutta ei... rikkaat sen kuin porskuttaa. 

Vierailija
18/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yrittäjä ja konkurssi vei kaiken

Vierailija
19/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien pitäisi vaan mennä töihin.

Vierailija
20/313 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on äänestäjien mandaatilla tehnyt sitä aina ja lain varjolla. Nyt se vaan laajeni muillekin. Se tulee selvemmin esille. Ei ole kyse 2 vuodesta vaan vuosikymmenistä tai aina. Ja maksut laitettiin nousuun ja se kiristää ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi