Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen nainen, millaisia vaatteita käytät?

Vierailija
27.10.2024 |

Minäkin olen keski-ikäinen nainen ja kuljen aina farkuissa. Yläpäässä neule tai kotipäivinä huppari. Kesällä nättejä paitoja, joissa pitsiä tms.

Eli millaisia vaatteita käytät?

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tänään mulla on Indiskan vakosamettiset leggingsit ja Lidlin collegemekko, molemmat mustia

Vierailija
2/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, huppari, collegepaita, t-paita töissä. Jalassa Converset tai Uggit. N53 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja huppari 

Vierailija
4/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit, marimekkokaapu ja crocsit.

Vierailija
5/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä mekko ja vapaalla gollege housut ja t-paita, aina.

Vierailija
6/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja nahkatakki on yleensä ulkona liikkuessa. Kämpillä tulee monesti oltua vaan pikkarit ja rintsikat päällä kun yksin tulee asuttua.

Vierailija
7/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tuota farkut ja huppari -tyyliä. Itse käytän melkein aina mekkoa.

Vierailija
8/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja neule ehkä arkisin vaate. Kesällä käytän hameita ja t-paitoja. 

Vierailija
9/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä: suorat housut, farkut hame, joiden kanssa esim. kauluspaita tai neuletakki/paita

museossa/kaupungilla tms: vähän parempi versio työvaatteista, esim. nätimpi paita tai juhlavampaa kangasta, toisinaan mekko

kotona: kotivaatteet, jotka mulle tosi tärkeitä. Olen ostanut esim. silkkisiä settejä, joissa paita ja housut sekä talveksi vastaavat kasmirista. Näitä sitten yhdistelen neuleisiin tai toppiin. Kesällä pidän mekkoa

Vierailija
10/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gollege? Vuonna 2024?

Vierailija
11/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkkuja, leggingsejä, urheiluhousuja. Upeaa runkoani hiveleviä mekkoja, söpöjä tunikoita ja kireitä paitoja. Kaikkea, mikä erottaa minut isoista tantoista

Vierailija
12/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitäkin. On farkkuja, on suoria housuja, on leveälahkeisia housuja,  on verkkareita, on paitapuseroita, neuleits, collareita, jakkuja, on hameita ja mekkoja. On iltapukuja ja on toppahousuja. Tässä iässä kaikenlaista on kertynyt ja sieltä voi valita mikä milloinkin miellyttää ja mikä mihinkin tarkoitukseen sopii. Mulla tietysti on aika erilainen työaika ja vapaa- aika, mikä myös laajentaa tuota valikoimaa.

Vierailija
13/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä usein mekkoja joissa istuva yläosa ja leveämpi hameosa tai kapea hame, paitapusero/muu kaunis ja asiallinen yläosa ja bleiseri. Joskus suorat leveälahkeiset housut. 

Vapaa-aikana mukavat housut ja ohut neule tai vähän rennompi mekko. Joskus harvoin farkut. 

Kotoillessa sillkipyjaman housut, pehmeä ohut neule ja villasukat, kesällä kaftaani.

Olen mukavuudenhaluinen esteetikko ja tyylini on pysynyt varsin samanlaisena, klassisen naisellisena, koko aikuisiän.

Vierailija
14/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tosi paljon hameita ja mekkoja. Talvella paksumpien sukkahousujen kanssa.

Tykkään myös pillifarkuista. Olen käyttänyt niitä aina enkä koe tarvetta vaihdella tyyliä muotien mukaan.

Kesällä pillifarkut, shortsit tai hame, yläosana toppi tai t-paita. Talvella collegepaita tai villapaita. 

Vierailija
15/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuin ennenkin. Farkut ja kiva nätti paita. Yleensä tennarit koska kävelen joka paikkaan. Ei ole autoa. Talvella on talvinilkkurit.

Vierailija
16/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia, riipuu päivästä. Joskus leggarit ja pitkä collegepaita, toisinaan farkut/vakosamettihousut ja joku löysä yläosa, neuleliivi trikoopaidan päällä, t-paita ja trikootakki, chinot, mekot, neulemekon saa taas kaivaa esiin.... Mutta nykyään haluan löysiä ja joustavia vaatteita. Farkkuihminen olen aina ollut, mutta nyt ne ei ole ne lempparit. Huppareita en ole käyttänyt vuosiin, vihaan sitä huppua. Ahdistava.

Vierailija
17/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gollege? Vuonna 2024?

Öö, no jos niitä kaupoissa myydään edelleen, en näe niissä mitään oudoksuttavaa. Kerrotko tarkemmin, mikä häiritsee, vai oliko kyse kirjoitusvirheestäni?

Vierailija
18/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja kuin ennenkin. Farkut ja kiva nätti paita. Yleensä tennarit koska kävelen joka paikkaan. Ei ole autoa. Talvella on talvinilkkurit.

Lisään: Kesällä oli ohuet kesähousut.

Vierailija
19/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon ja Nanson tunikat. 

Vierailija
20/128 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, aina.

Yläosassa neuleita, kauluspaitoja, trikoopaitoja, huppareita, twinsettejä...  tilanteen mukaan.

Kotona pitkät kalsarit ja t-paita.

Vaatteiden ostaminen lähinnä ärsyttää. Onneksi nykyisin on netti, voi tilata samalta valmistajalta kun tietää mitoitukset.