Miksi niin moni mies pelkää lääkäreitä ja kaikkia tutkimuksia?
Tiedän vaikka kuinka monta tällaista jotka eivät ole käyneet hammaslääkärissä tai verikokeissa 15 vuoteen ja jotka ämpyilevät vastaan jopa siinä vaiheessa kun jotain todella pitäisi tutkia, on oireita tai hengitys haisee raadolta. Naisilla tätä ei juurikaan esiinny.
Kommentit (189)
Mukavampi elää tietämättömänä ja onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
miesflunssa
turha flunssan vuoksi on mennä arvauskeskukseen jonottamaan. ei flunssaan ole hoitoa. siitä paranee itsekseen tai sitten siihen kuolee
Vierailija kirjoitti:
Paha miehenä mennä lääkäriin kun olen itse 2,5 vuotta yrittänyt saada aikaa terveys tarkastukseen ja koko aikana olen kaksi aikaa saanut jotka on peruttu vedoten hoitohenkilokunta pulaan. Aikasemmat kerrat kun sai ajan vaikka kello yhdeksäksi aamulla niin joka kerta siellä istuu vielä yhdeksä aikaan illalla kun työikäinen mies on arvo asteikossa aivan viimeisenä ketä hoidetaan. Viimeinen niitti oli kun itse istuin olkapää pois paikoiltaan yhdeksän tuntia odottamassa vaikka oli aika varattuna että pääsisin lääkäriin että sen saisi takaisin paikoilleen niin sinä aikana tuli 26 äitiä ilman ajanvarausta pienen jani-petterinsä tai maija-liisan kanssa vaatimaan hoitoa kun on hieman nuhaa mutta ei mitään vakavaa. Itse en saanut koko aika edes särkylääkettä vaikka kaikki voi kuvitella kuinka kipeä pois paikaltaan oleva olkapää on. Joten miksi mennä lääkäriin kun ei sieltä hoitoa saa mutta lasku tulee kyllä joka kerta
No niinpä, naisia selvästi suositaan kun heidän LAPSET hoidetaan ennen aikuista miestä.
No ei muuta kun vaimot huolehtimaan miehet lääkäriin jos sinne ei muuten pääse.
Samasta syystä kun eivät halua asua tai olla parisuhteissa toistensa kanssa.. Ymmärtävät alitajuisesti lääketeollisuuden pahan ja tuhoisan luonteen. Naiset eivät ymmärrä tätä, koska eivät samaistu siihen ja siksi edes havaitse sitä. Uskovat sokeasti pinnalliseen "auttamisbrändiin". Vaikka käytännössä r aiskaisivat ja silpoisivat toisiaan, ovat sokeita toiminnalleen ja sen seurauksille, uskoen kuin hullut johonkin jargon-sanaan karmean toiminnan peittona
Mikään ei miehenä Ota niin paljoa kupoliin kun vaimo joka vähän väliä nalkuttaa lääkäriin ja terveystarkastukseen menosta. Ei niissä joka vuosi tarvi käydä. Siis miesten ainakaan.
Ei lääkäri aikaa saa vaikka tarvis
Vierailija kirjoitti:
Sieltä saattaa tulla kuolemantuomio ja väliajaksi invalidisoiva lääkitys.
Niin, kuolemantuomioltahan välttyy, jos ei vain ota viestintuojaa vastaan 😆
Kerroin tämän jo aijemmin jossain toisessa ketjussa mutta kertaan silti. Varasin 40 täytettyäni terveystalolle ajan miehen terveystarkastukseen. Siihen kuului myös labrat. Lomakkeessa oli myös kohta eturauhasen tunnustelusta. Vanhempi naislääkäri kuitenkin sanoi ettei noin nuorelta tutkita eturauhasta jos mitään vaivaa ei ole. Ettei ne lääkäritkään välttämättä ennakoivasta terveyden hoidosta perusta.