Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…
-
Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.
Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista?
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa arvo on saavutettu sitten kun vankiloissa istuu 50/50 miehiä ja naisia.
Lakeja on muutettava niin että tasa arvo toteutuu.
Aa että tasa-arvon nimissä vankilaan ihmisiä, jotka ei ole tehnyt rikosta? Keksitään heille rikoksia? Väärän väriset hiukset, vankilaan?
Jospa miehet nyt vaan lopettaisi itse sen rötöstelyn, ihan omista mokistanne sinne olette joutuneet.
#miesvihanäkyväksi
Tää menee jo koomiseksi. Miesten rötöstely on miesvihaa, vai siitä kirjoittaminen?
Yleistit puhumalla "miehistä" ja toteamalla "itse omista mokistanne olette sinne joutuneet"
Kaiva nyt se vihapyramidi
Yhä. Mies vihaa naista koska se on nainen. Nainen vihaa miehiä silloin kun huonot kokemukset miehistä täyttää hänen elämänsä. Eivät ole sama asia.
Ei, vihaatte miehiä koska se on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naaraat vastustaa tasa arvoa neliraaja jarrutuksessa koska vain ne hyötyy siitä "tasa arvosta", joka siis on kaikkea muuta kuin tasa arvoa.
Lait on väärennetty suosimaan vaginaaraita urosten kustannuksella, koska ne muka synnyttää. Fakta on että naiset on vain yksi sukupuoli kuudestakymmenestä synnyttäjäsukupuolesta, eikä ne edes synnytä nykyään joten miksi niitä pitäisi enää suojella nykyään kuluvana vuonna?
Miksi vain yksi sukupuoli (naiset) nauttii erikoisasemastaan, kun muut joutuu kuolemaan sodassa että naiset saisivat nauttia löhöilystä, sipseitä ja sidukasta.
Mikä laki on vain naisen puolella, miestä vastaan? Muo ei kiinnosta nyt ne muut.
Vaikkapa isyyden kiistäminen ja sen aikaraja.
R_iskauslainsäädäntö joka mah
Ei ole sellaista lakia, jossa sanotaan, et mies pitää tuomita ihan vaan, kun nainen niin sanoo. Raiskauslainsäädäntö koskee molempia sukupuolia.
Tiesitkö että miehiäkin raiskaillaan? Kai toivot heille myös oikeutta?
Paitsi että kyllä on.
Ja naisten narratiivin mukaan nainen ei kykene raiskaamaan miestä.
Tiedän kyllä ettei tämä pidä paikkaansa, mutta se on selityksenne edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikä suurin osa miehistä hakkaa naisia, mutta silti laitatte väkivaltaisten miesten teot koko sukupuolen piikkiin."
Ei laiteta. Ei edelleenkään.
Paitsi että laitatte.
Se alkaa siitä että pelkäätte kaikkia miehiä hämärällä lenkkipolulla. Se on miesvihaa ja yleistämistä.
Oikesti, tutustu jossain naisvihapyramidiin minkä joku kunnon feministi on rustannut kasaan selittäen mikä kaikki onkaan naisvihaa.
Vaihda sukupuoli niin saat tietää mikä kaikki on omalla määritelmällänne miesvihaa.
Miesvihaa varoa miehiä? Koskematta heihin ja ilman mitään suunsoittoa ym? Ja samaan aikaan täällä jankutetaan, et naisten oma syy, jos liikkuvat paikoissa, joissa mies voi häiriköidä.
Jos sinä varot tuntemattomia suden näköisiä eläimiä, onko
AI nyt vertaat miehiä susiin?
Jatka ihmeessä. Kiva nähdä millaisen kuopan kaivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa että tasa-arvon nimissä vankilaan ihmisiä, jotka ei ole tehnyt rikosta? Keksitään heille rikoksia? Väärän väriset hiukset, vankilaan?
Jospa miehet nyt vaan lopettaisi itse sen rötöstelyn, ihan omista mokistanne sinne olette joutuneet.
#miesvihanäkyväksi
Tää menee jo koomiseksi. Miesten rötöstely on miesvihaa, vai siitä kirjoittaminen?
Yleistit puhumalla "miehistä" ja toteamalla "itse omista mokistanne olette s
Ei, me tehdään kaikki maailman miehet. Me ei kyetä vihaamaan miehiä. Mutta miehet jotka ei tee ihmisiä, niillä ei ole kosketuspintaa..ja en tiedä kumpuaako se miesten viha naisia kohtaan siitä ettette kykene tekemään elämää vai vaan siitä, että teillä on valtava himo hallita, alistaa ja nitistää nainen itsenne alamaiseksi omiin tarpeisiinne, orjaksi. Ja miksi niin haluatte tehdä, en ymmärrä.
Pitääkin kohta kaivaa se mainostettu vihapyramidi esiin. Onko tää siis kuitenkin joku ylifeministi joka mainostaa ääriaatetta kun niin kovasti koittaa sada kaikki naiset sitä lukemaan? Ja suggeroitua kaikki olemaan miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossa on lähes puolet miehiä (mittauksesta riippuen) ja kokonaisuudessaan pieni otos Suomen ihmisistä.
Palsta kyl herättää miesvihaa, ymmärrettävästi. Tai lähinnä palstamiesvihaa. Ei näitä livenä näe. Koskaan
--
Paitsi ettei ole.
Kokonaisuudessaan täällä on suurin osa suomalaisista naisista. Varsin kattava otos ja kertoo miesvihastanne.
TIetysti se herättää miesvihaa. Luette päivästä toiseen keksittyjä tarinoita mitä "miehet tekevät" alkaen lasten vanukkaiden varastamisesta. Tuolla saastalla kun kyllästät itseäsi sen 10+ vuotta niin sanoma-median tavoita on saavutettu.
Väität siis palstalla olevan suurimman osan Suomen naisista? Joku lähde väitteellesi. En tunne ketään toista itseni lisäksi, joten omassa elinpiirissä olen harvinaisuus.
Kyllä palst
Miksi mun pitäis siihen tutustua? En vihaa miehiä enkä ole aikonut sitä nyt aloittaa. Sikoittelua oon lukenut vain miesten kirjoittamana, kun olette niin monta kirjoittaneet, kuinka naiset käskee jättää sen sian. Mut siis miehet tätä jakaneet, kuten SCUMia myös.
Lasten vanukkaiden syöminen ym. karkkien on ihan perusjuttuja, mitä on tapahtunut useammassa perheessä. Voip olla, et joku nainenkin on lasten herkut syönyt. Niistä en tiedä, mutta jos joku näin kertoo, en ajattele sitä naisvihana.
Tässäkin keskustelussa huomaa, miten ihmiset eivät käsitä mistä presidentinvaaleissa on kyse.
Tärkeintä olisi tietysti kiinnittää huomio ulkopolitiikkaan, joka on presidentin tärkein toimialue.
Äänestää kannattaisi sen mukaan, millaisen ulkopoliittisen johtajan haluaa.
Toki myös sisäpolitiikalla on merkitystä.
Mutta täälläkin puhutaan vain identiteettipolitiikkaa, jonka itse näen aivan epäolennaisena metakeskusteluna.
Ei presidentin valinnassa ole kyse nyt mistään identiteeteistä, vaan siitä, kuka on vapaan läntisen maailman johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin kohta kaivaa se mainostettu vihapyramidi esiin. Onko tää siis kuitenkin joku ylifeministi joka mainostaa ääriaatetta kun niin kovasti koittaa sada kaikki naiset sitä lukemaan? Ja suggeroitua kaikki olemaan miesvihaa.
Laitan pääni pantiksi, ettei yksikään tuntemistani naisista ole ikinä kuullutkaan saati nähnyt "feministien vihapyramidia" :D Mitvit? Tää yks tyyppi näitä ilmeisesti kaivelee sormet sauhuten tukemaan harhojaan. Ja kyseessä on siis mies? Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossa on lähes puolet miehiä (mittauksesta riippuen) ja kokonaisuudessaan pieni otos Suomen ihmisistä.
Palsta kyl herättää miesvihaa, ymmärrettävästi. Tai lähinnä palstamiesvihaa. Ei näitä livenä näe. Koskaan
--
Paitsi ettei ole.
Kokonaisuudessaan täällä on suurin osa suomalaisista naisista. Varsin kattava otos ja kertoo miesvihastanne.
TIetysti se herättää miesvihaa. Luette päivästä toiseen keksittyjä tarinoita mitä "miehet tekevät" alkaen lasten vanukkaiden varastamisesta. Tuolla saastalla kun kyllästät itseäsi sen 10+ vuotta niin sanoma-median tavoita on saavutettu.
Väität siis palstalla olevan suurimman osan Suomen naisista? Joku lähde väitteellesi. En tunne ketään toista itseni lisäksi, joten omassa elinpiiri
Miksi mun pitäis siihen tutustua? En vihaa miehiä enkä ole aikonut sitä nyt aloittaa. Sikoittelua oon lukenut vain miesten kirjoittamana, kun olette niin monta kirjoittaneet, kuinka naiset käskee jättää sen sian. Mut siis miehet tätä jakaneet, kuten SCUMia myös.
Lasten vanukkaiden syöminen ym. karkkien on ihan perusjuttuja, mitä on tapahtunut useammassa perheessä. Voip olla, et joku nainenkin on lasten herkut syönyt. Niistä en tiedä, mutta jos joku näin kertoo, en ajattele sitä naisvihana.
Se että joku tehtailisi tänne päivittäin kymmeniä ketjuja joiden ainoa tarkoitus on kerätä samanmieliset haukkumaan naisia ei olisi sinusta naisvihaa?
Ok, jos sanot niin. Ulílaudalla keskustellaan siis naisista täysin asiallisesti. Sinun mukaasi.
Vihaat miehiä, pyramidi auttaisi sinua ymmärtämään ongelmasi.
Äläkä viitsi väittää ettet ole nähnyt "jätä se sika" kommenttia koskaan. Samaten SCUM on naisten kirjoittama alunperin, tiedät sen kyllä ja vieläpä vasemmistofoorumeilla suomen suosituimman feministin toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Yleistit puhumalla "miehistä" ja toteamalla "itse omista mokistanne olette sinne joutuneet"
Kaiva nyt se vihapyramidi ja opi.
Joo en kaiva. Mut minä en kirjoittanut tuota vankiviestiä. Sun kannattaa lukea aina ne edelliset, johon kommentoidaan, niin ymmärtäisit sisällöt paremmin.
Joku tyyppi sano, et tasa-arvon vuoksi pitäisi vankeja olla 50-50. Johon joku sanoi, et ne miehet (siellä vankiloissa, ymmärrätkö) vois lopettaa rötöstelyn. Katos näin huomaa, et keneen viitataan ja siten ymmärtää myös tän kupletin juonen. Väitän, ettei yksikään nainen luullut, että tuossa viitataan kaikkiin miehiin, kun sanotaan, et ne rötöstelijät vois lopettaa rötöstelyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan pääni pantiksi, ettei yksikään tuntemistani naisista ole ikinä kuullutkaan saati nähnyt "feministien vihapyramidia" :D Mitvit? Tää yks tyyppi näitä ilmeisesti kaivelee sormet sauhuten tukemaan harhojaan. Ja kyseessä on siis mies? Huh.
Eli UN Women ja vaikkapa yle on teille tuntematon media?
No, kertoo kaiken tarvittavan sinusta ja tuntemistasi naisista.
Tehän väititte olevanne sivistyneitä ja lukeneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Kaiva nyt se vihapyramidi
Joo en kaiva. Mut minä en kirjoittanut tuota vankiviestiä. Sun kannattaa lukea aina ne edelliset, johon kommentoidaan, niin ymmärtäisit sisällöt paremmin.
Joku tyyppi sano, et tasa-arvon vuoksi pitäisi vankeja olla 50-50. Johon joku sanoi, et ne miehet (siellä vankiloissa, ymmärrätkö) vois lopettaa rötöstelyn. Katos näin huomaa, et keneen viitataan ja siten ymmärtää myös tän kupletin juonen. Väitän, ettei yksikään nainen luullut, että tuossa viitataan kaikkiin miehiin, kun sanotaan, et ne rötöstelijät vois lopettaa rötöstelyn.
Ja kun minä sanon että te naiset voisitte lopettaa vauvojenne tappamisen vaikka olettekin porsineet ne ihan itse, se on jotenkin naisvihaa :)
Eihän siinä viitata kaikkiin naisiin, ainoastaan niihin jotka tappaa vauvansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Mitä saat siitä? Nautintoa?
Laske itse jos et usko.
--
Ja mistä tiesitkään mitkä viestit on kenenkin?
Kyllä sut tunnistaa. En usko, että kovin moni on ottanut käyttöön noita sun copypaste-fraaseja, joita spämmit menemään joka jumalan ketjussa.
Ja itsekin tuolla jossain säikeessä olit närkästynyt jollekin kommentoijalle, kun ei ollut kertonut olevansa eri kuin edellinen, ja haukuit kun tuli sekaantumaan sun kuvttelemaasi kaksinjutskailuun jonkun kanssa. Ei varmaan olis tullut moinen mieleen, jos olisit itsekin ollut ``eri``.
Mutta kello käy ja sulla on vielä paljon naisia haukuttavana. Anna palaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Yleistit puhumalla "miehistä" ja toteamalla "itse omista mokistanne olette s
Ei vihata. Koska et ole nainen, et tiedä meidän motiiveja. Etenkin, kun et usko mitään, mitä sulle nainen kertoo. # naisviha
Vierailija kirjoitti:
Trumpin äänestäjät tulevat kyllä pettymään kovin, jos hän voittaa. Trump jakaa faneilleen lippiksiä kuin joulupukki. Nämä kuvittelevat sitten tulevansa yhtä rikkaiksi.
Trump on puhunut halveksuen näistä omista äänestäjistään.Trump kupla ei perustu mihinkään. Biljonäärit kiittävät kyllä häntä, koska Trumpin vaaliohjelma suosii heitä ja suo heille veronalennuksia.
Olisi ikävää jos Trump voittaisi, mutta se olisi kyllä hyvä opetus noille faneille.
Kannattaa varoa mitä toivoo (koska sen voi saada).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Mitä saat siitä? Nautintoa?
Laske itse jos et usko.
--
Ja mistä tiesitkään mitkä viestit on kenenkin?
Kyllä sut tunnistaa. En usko, että kovin moni on ottanut käyttöön noita sun copypaste-fraaseja, joita spämmit menemään joka jumalan ketjussa.
Ja itsekin tuolla jossain säikeessä olit närkästynyt jollekin kommentoijalle, kun ei ollut kertonut olevansa eri kuin edellinen, ja haukuit kun tuli sekaantumaan sun kuvttelemaasi kaksinjutskailuun jonkun kanssa. Ei varmaan olis tullut moinen mieleen, jos olisit itsekin ollut ``eri``.
Mutta kello käy ja sulla on vielä paljon naisia haukuttavana. Anna palaa!
En minä naisia hauku :)
Katsos kun et edes tiedä mitkä on minun fraasejani ja mitkä jonku toisen. Nauran aina kun niputat víttulimat roiskuen ainakin kolme henkilöä samaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Yleistit puhumalla "miehi
Ei vihata. Koska et ole nainen, et tiedä meidän motiiveja. Etenkin, kun et usko mitään, mitä sulle nainen kertoo. # naisviha
Mutta sinä naisena kykenet kertomaan miesten motiivit.
Ai että sä olet koominen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naaraat vastustaa tasa arvoa neliraaja jarrutuksessa koska vain ne hyötyy siitä "tasa arvosta", joka siis on kaikkea muuta kuin tasa arvoa.
Lait on väärennetty suosimaan vaginaaraita urosten kustannuksella, koska ne muka synnyttää. Fakta on että naiset on vain yksi sukupuoli kuudestakymmenestä synnyttäjäsukupuolesta, eikä ne edes synnytä nykyään joten miksi niitä pitäisi enää suojella nykyään kuluvana vuonna?
Miksi vain yksi sukupuoli (naiset) nauttii erikoisasemastaan, kun muut joutuu kuolemaan sodassa että naiset saisivat nauttia löhöilystä, sipseitä ja sidukasta.
Mikä laki on vain naisen puolella, miestä vastaan? Muo ei kiinnosta nyt ne muut.
Vaikkapa isyyden kiistäminen ja sen a
Edelleen raiskauslainsäädäntö ei suosi naisia. Jos näin olisi, olisi tuomittujakin paljon enemmän.
En tiedä mikä on sun käsitys miehen raiskaamissesta. Mut sitähän voi siis tehdä miehet myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikä suurin osa miehistä hakkaa naisia, mutta silti laitatte väkivaltaisten miesten teot koko sukupuolen piikkiin."
Ei laiteta. Ei edelleenkään.
Paitsi että laitatte.
Se alkaa siitä että pelkäätte kaikkia miehiä hämärällä lenkkipolulla. Se on miesvihaa ja yleistämistä.
Oikesti, tutustu jossain naisvihapyramidiin minkä joku kunnon feministi on rustannut kasaan selittäen mikä kaikki onkaan naisvihaa.
Vaihda sukupuoli niin saat tietää mikä kaikki on omalla määritelmällänne miesvihaa.
Miesvihaa varoa miehiä? Koskematta heihin ja ilman mitään suunsoittoa ym? Ja samaan aikaan täällä jankutetaan, et naisten oma syy, jos liikkuvat paikoissa, joissa mies voi häiriköidä.
Jos sinä v
Voi kun ymmärtäisit lukemaasi. Jos SINÄ kohtaat/varot susia...
"pään pitää olla alkoholin ja p*llun sumentama siellä hirvimajalla."
Olen kyllä kuullut, että mammoilla alapäähygienia on mitä sattuu, mutta millainen mahtaa katku ollakaan, jos se sumentaa koko hirviporukan päät?