Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…
-
Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.
Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista?
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö vetäydy kotiin mököttämään? Sinäkin siinä haukut miehiä ja syytät heitä ongelmistasi.
Kuulostat inceliltä.
Ainoa ero on siinä, että miehistä kirjoitellaan juttuja, esitetään heidät huonossa valossa. Se on yhteiskunnan sisäänrakennettua miesvihaa.
Ei, me miesvihaajat tervehdimme teitä töissä hymyissä suin, emmekä anna vihan näkyä. Me harrastamme ja nautimme elämästä kissoinemme ja koirinemme. Me emme jätä elämäämme elämättä miesten takia.
Miehet poteroituvat ja alkoholisoituvat koteihinsa. Välillä pistäytyvät ulkona ampumassa jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö teistä tässäkin keskustelussa sukupolvien ero? Ennen pelättiin myös, mutta silloin oli järki päässä. Pimeällä kujalla vastaantulijaa tarkkailtiin tarkemmin mutta ei normaalitilanteessa ellei ollut painavaa syytä. Nyt keskustelusta saa käsityksen, että jokainen vastaantulija on potentiaalinen vaara. T: 70 luvun alussa syntynyt
Järki päässä? Kyllä mä pidän järkevämpänä katsoa kuin katua. Syvimmät opit on iskostuneet kroppaan juuri niitä vanhan kansan naisia väkivaltaisissa suhteissa seuratessa ja heidän itkuaan kuunnellessa, että ei v*ssa mulle tuollaista IKINÄ.
Heteroöyhöyh miehillä ottaa koville kun kerrankin huomioidaan muutkin kuin heidät. Koittakaa kestää. Ja mitä oikeistolaisemmiksi miehet muuttuvat, niin sitä vähemmän naisia kiinnostaa miehet. Mikä hinku miehillä on kehittyä evoluutiossa taaksepäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän hassuja myös nuo vertailut menneisiin aikoihin esim. kuinka duunareilla oli varaa hankalia okt ja perhe.
Normithan muuttuvat maailman muuttumisen myötä. Teollisuuden aikakaudella duunarius oli normi. Nykyisessä yhteiskunnassa amk-koulutus on se sama normi, johon vähintään pyritään, jos halutaan kivoja asioita elämään.
Ennen ihmisillä oli kuitenkin ajatus, että heidän pitäisi itse ponnistella muuttaakseen tilannettaan. Nykyään miehet itkevät, kuinka heillä ei ole naista tai taloa, joka heille kuuluisi. Ilman, että yrittäisivät hankkia sellaisia taitoja tai kehittyä siihen suuntaan, että heillä olisi kysyntää.
Ja samalla naiset itkevät "missä ne hyvät miehet ovat"
Haluatte päästä loisimaan sen miehen lompakolle. Viedä sen talon.
Mitäs jos kehittyisitte siihen suuntaan että t
Kuulepas, kyllä naisille on kysyntää hyvien miesten toimesta. Siksi sinulle ja muille huonoille miehille ei löydy ketään, ja joudutte huutamaan valtiota apuun, jos edes sillä saisi joskus piparinreunaa maistettua.
Tämä juuri, ei käy sääliksi näitä miehiä, saavat olla yksin lopunelämää, eivät anna mitään kenellekään. Käy sääliksi niitä hyviä miehiä, joiden maineen nämä reppanat pilaavat siinä samalla ja traumatisoivat naisia oman psykopaattisen hupinsa vuoksi.
Me naiset osaamme käydä terapiassa. Me vain haluamme nähdä omin silmin, että niitä hyviä miehiä on. Niitä ei näy, koska niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö teistä tässäkin keskustelussa sukupolvien ero? Ennen pelättiin myös, mutta silloin oli järki päässä. Pimeällä kujalla vastaantulijaa tarkkailtiin tarkemmin mutta ei normaalitilanteessa ellei ollut painavaa syytä. Nyt keskustelusta saa käsityksen, että jokainen vastaantulija on potentiaalinen vaara. T: 70 luvun alussa syntynyt
Kyllä tarkkailen päivälläkin. Eilen viimeksi todistin ahdistelua ratikassa, jouduin itsekin lähtemään kun tekijä otti silmätikuksi. Mutta tämmöstä tapahtuu joka puolella, millon kellekin, aina kuulee muidenkin suusta ja sit on omat kokemukset joita on paljon.
Oletko ajatellut sitä, että kun tarkkailee tarpeeksi paljon näkee sitä mitä haluaa? Myös se viaton käytös tulkitaan väärin. En tarkoita kuvailemaasi tapausta. Mitä ajattelet jos näet nuorten teini-ikäisten poikien pitävän kiinni samanikäistä naista joka nauraa? Onko mielessäsi heti ahdistelu?
Nykyajan suomalainen nuori mies on mielenvikainen ressukka.
Kuusi nuorta jää joka päivä mielenterveyssyistä eläkkeelle.
31 yksi Suvia kun luki kommentteja puhtaasta miesvihasta mikä kaikilta naisilta tulee niin itse en ainakaan enää yhtään ihmettele minkä takia naisia vihataan näin paljon kun se kaikki viha on ansaittua. Jos näin pienellä otannalla näkee pelkästään miesvihaa nii ei se oikeassa elämässäkään ole mitään vähäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki päässä? Kyllä mä pidän järkevämpänä katsoa kuin katua. Syvimmät opit on iskostuneet kroppaan juuri niitä vanhan kansan naisia väkivaltaisissa suhteissa seuratessa ja heidän itkuaan kuunnellessa, että ei v*ssa mulle tuollaista IKINÄ.
Entä jos päästäisi irti noista ajatuksista ja hyväksyisit, että nykyään miehet eivät ole samanlaisia kuin sodankäyneet miehet tai heidän poikansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarkkailen päivälläkin. Eilen viimeksi todistin ahdistelua ratikassa, jouduin itsekin lähtemään kun tekijä otti silmätikuksi. Mutta tämmöstä tapahtuu joka puolella, millon kellekin, aina kuulee muidenkin suusta ja sit on omat kokemukset joita on paljon.
Oletko ajatellut sitä, että kun tarkkailee tarpeeksi paljon näkee sitä mitä haluaa? Myös se viaton käytös tulkitaan väärin. En tarkoita kuvailemaasi tapausta. Mitä ajattelet jos näet nuorten
Olettaisin, että olen isompi ja vahvempi, joten kävisin vetämässä niitä poikia turpaan, ja nappaisin tytön itselleni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö vetäydy kotiin mököttämään? Sinäkin siinä haukut miehiä ja syytät heitä ongelmistasi.
Kuulostat inceliltä.
Ainoa ero on siinä, että miehistä kirjoitellaan juttuja, esitetään heidät huonossa valossa. Se on yhteiskunnan sisäänrakennettua miesvihaa.
Ei, me miesvihaajat tervehdimme teitä töissä hymyissä suin, emmekä anna vihan näkyä. Me harrastamme ja nautimme elämästä kissoinemme ja koirinemme. Me emme jätä elämäämme elämättä miesten takia.
Miehet poteroituvat ja alkoholisoituvat koteihinsa. Välillä pistäytyvät ulkona ampumassa jonkun.
Muuten hyvä mutta kokaan nainen ei kykene peittelemään tunteitaan. Vaikka nainen sanoo yhtä mutta kun katsoo kehokieltä, eleitä ja ilmeitä niistä paljastuu todellisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut sitä, että kun tarkkailee tarpeeksi paljon näkee sitä mitä haluaa? Myös se viaton käytös tulkitaan väärin. En tarkoita kuvailemaasi tapausta. Mitä ajattelet jos näet nuorten teini-ikäisten poikien pitävän kiinni samanikäistä naista joka nauraa? Onko mielessäsi heti ahdistelu?
Perus naisten aliarvioimista. Mieti vähän kysymystäsi ja palaa sitten asiaan uudelleen kun olet miettinyt. Huomaan kyllä sitten, oletko oikeasti miettinyt loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
31 yksi Suvia kun luki kommentteja puhtaasta miesvihasta mikä kaikilta naisilta tulee niin itse en ainakaan enää yhtään ihmettele minkä takia naisia vihataan näin paljon kun se kaikki viha on ansaittua. Jos näin pienellä otannalla näkee pelkästään miesvihaa nii ei se oikeassa elämässäkään ole mitään vähäistä.
Se on jännä tuo sinun silmä, kun onnistuu lukemaan vain puolet kommenteista.
Jos te vihaatte naisia niin paljon, niin miksi logiikka on pakottaa naiset olemaan teidän kanssa keinolla millä hyvänsä? Jos naiset vihaavat miehiä, he eivät ole heidän kanssa missään tekemisissä. Ette te vihaa naisia, vaan rakastatte heitä niin paljon, että sydämeen sattuu joka päivä, kun ei naista saa vierelleen pakotettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos päästäisi irti noista ajatuksista ja hyväksyisit, että nykyään miehet eivät ole samanlaisia kuin sodankäyneet miehet tai heidän poikansa?
Kun ne ovat: Aina tulee lisää ikäviä kokemuksia. Niitä ei tulisi, jos miehet olisivat muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
"Eli käytännössä haluat sitä tätä ja tuota eri puolueista. Suosittelen perehtymään politiikkaan ja yhteiskuntaan syvemmin niin ymmärrät mitkä toiveistasi ovat oikeasti loogisia, kannattamisen arvoisia, ja miten tavoitteisiin päästään. Esim. pelkällä verokevennyksellä ei ostovoima korjaudu, ja sen sijaan voisi kannattaa sinuakin hyödyttävää vasemmiston ajamaa tasa-arvoisempaa verotusta, koska tällä hetkellä keskiluokka johon sinä kuulut verotetaan kuiviin ja köyhiltäkin verotetaan suhteessa liikaa, mutta rikkailta ei juuri mitään vaikka he yleensä rikastuvat juuri sinun ja köyhien työpanoksella."
Niin koska mikään puolue ei aja minun etuani tai minun asioita. Verokevennyksillä ostovoima korjaantuu, polttoainetta pitäisi verottaa puolet vähemmän ja ansiotuloverusta sekä pääomaverotusta pitäisi alentaa.
Vasemmistopuolueet haluaa verottaa minua entistä enemmän, vasemmistopuolueet haluaa myös verottaa autoiluani entistä
Mitä mieltä olet tämän hetkisen hallituksen päätöksestä nostaa ALV:tä? Joka ikinen ostamasi tuote maksaa veronkorotuksen verran aikaisempaa enemmän, mutta rahaa on kuluttajalla käytössä yhtä paljon kuin aiemminkin. Oliko tämä oikeistopuolueiden veronkorotus jotenkin parempaa vai selitätkö itsellesi, että se nyt vaan oli pakko tehdä? Vasemmistopuolueiden veronkorotukset sen sijaan näet vittuiluna valkoiselle, keskiluokkaiselle, polttiksella ajavalle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Me naiset osaamme käydä terapiassa. Me vain haluamme nähdä omin silmin, että niitä hyviä miehiä on. Niitä ei näy, koska niitä ei ole.
Jännästi nainen kuitenkin jättää terapian väliin kun terapaeutti ei toimi naisen tukena naisen ehdoilla ainakin parisuhde terapiassa. Nainen lopettaa terapiassa käymisen jos hänen huonot puolet ja teot nostetaan esille. Tunnen useamman terapaeutin ja kaikki ovat vahvistaneet tämän ilmön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei pelottanut ennen kuin aloin roikkumaan tällä palstalla, ja ihan tavalliset kiltit suomalaispojat alkoivat uhkailemaan minua lähes päivittäin väkivallalla, tappamisella ja r*iskaamisella väärän mielipiteen tai väärän (kuvitellun) ulkonäön vuoksi.
Nyt tiedän, että näitä äijiä on satoja ellei tuhansia vapaana ja liikkeellä.
N30
Niitä on. Olen joutunut kuulemaan huorittelua Ihan vain R-kioskilla asioidessani. Minua on lähdetty seuraamaan,kun olen ollut ulkoiluttamassa koiraani. Kerran perääni lähti mies kun olin bussipysäkillä, ja nousin bussiin. Kaikki olivat ihan valkoisia suo.alaisia miehiä. Myös ystävilläni on useita tälläisiä kokemuksia.
Olen joutunut kuuntelemaan homottelua ihan vain asioidessani kaupassa. Minua on lähdetty seuraamaan kun olen ollut iltakävelyllä. Minua on uhattu puukolla ja luvattu tappaa. Kaikki ihan valkoisia suomalaisia naisia.
Mitä tästä ketjusta tulee mieleen? No, ainakin että historian ja yhteiskuntaopin opetusta koulussa pitäis tehostaa.
Kuulepas, kyllä naisille on kysyntää hyvien miesten toimesta. Siksi sinulle ja muille huonoille miehille ei löydy ketään, ja joudutte huutamaan valtiota apuun, jos edes sillä saisi joskus piparinreunaa maistettua.