Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…
-
Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.
Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista?
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kun täällä puhutaan jostain kuplista, seuraamatta itse yhtään maailman menoa ja yleisen ilmapiirin kehitystä.
Miten miehet jaksavat jatkossa töissä, kun naiset asuvat yksin ja miesten pitää tehdä kotitöitä?
Minä olen tehnyt kotityöni itse myös sinkkuna ja hoitanut työni. Jos sinä olet alkanut äidiksi suhteissasi niin se on ollut oma valintasi, mutta se ei siltikään tarkoita sitä, että jokainen mies olisi riippuvainen sinusta.
Kun sul
Mitä väärää siinä on? Jos kotihoito käy sovitusti niin sittenhän se lasku maksetaan. Eikä hoitaja jää omalla ajallaan istumaan vanhuksen luo vaan todellakin häipyy heti kun käyntiaika on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on lapsia ja vaatii avioehtoa niin en mene naimisiin enkä muuta samaan asuntoon.
Sitten vaan treffaillaan ja jos mies sairastuu niin ero.
Miehen pitää siis olla tosi komea, että sitä viitsii treffailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on suomessa. Kesällä Hesassa sai katsella kun nuoret naiset oli seksituristien kainalossa ja miehet on yksinäisiä. Muuttopolitiikan seurauksena suomeen saapuu jatkuvana virtana ukkoja kokeilemaan onneaan intersektionaalisten suominaisten huomaan. Sairas maa ja vihamielinen suomalaista miestä kohtaan. Naisille pedataan kaikki valmiiksi ja ne juoksee innoissaan munakarusellissa.
Suomessa miehet ja naiset elää kokonaan eri todellisuudessa. Omissa kuplissaan ja eri säännöillä. Sitten ihmetellään kun suomalaisia ei synny.
Huvittavaa kun mietitään, miksei lapsia synny. Eiköhän deittiappien naisille luoma loputon matchien tulva kullikaruselliin sekä naisten tahto pitää hauskaa ja olla tekemättä lapsia ole se syy. Tai perheen perustamista naisten osalta pi
Mitäs tarjottavaa teillä naisilla on? Vai tarvitseeko sitä edes miettiä? Ollaanko sitä jo niin tottuneita vain ottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kun täällä puhutaan jostain kuplista, seuraamatta itse yhtään maailman menoa ja yleisen ilmapiirin kehitystä.
Miten miehet jaksavat jatkossa töissä, kun naiset asuvat yksin ja miesten pitää tehdä kotitöitä?
Minä olen tehnyt kotityöni itse myös sinkkuna ja hoitanut työni. Jos sinä olet alkanut äidiksi suhteissasi niin se on ollut oma valintasi, mutta se ei siltikään tarkoita sitä, että jokainen mies olisi riippuvainen sinusta.
Kotihoitaja ei siivoa eikä tee ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole tulevaisuudessa omaishoitajina eikä hoida eläkkeellä olevia anoppeja.
Asutaan yksin.
Ja toivottavasti rintamalla miesten kanssa yhdessä kun se aika koittaa
En ole. Lähden hyvissä ajoissa Suomesta pois.
No sitten jää tyttäret ja/tai pojan-/tyttärentyttäret tänne
Ei ole poikia eikä tyttäriä. Lapsettomana on vapaa.
Ei ole erikseen miesten ja naisten tulevaisuutta. Samassa veneessä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on lapsia ja vaatii avioehtoa niin en mene naimisiin enkä muuta samaan asuntoon.
Pitkä ja tuuheat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja tuuheat hiukset.
Eikä saa olla ammatissa missä on naitu puolen kaupunkia.
Ymmärsinkö nyt oikein?
Feminismi on näiden miesten mukaan ajanut naiset siihen, etteivät he halua miesten kanssa suhteisiin.
Joten sen sijaan, että he yrittäisivät päästä sinne tasa-arvoon naisten kanssa, niin he pyrkivät äänestämään miestä, joka heikentää naisten arvoja, jotta naisten olisi taas pakko avioitua miesten kanssa taatakseen taloudellisen turvan?
...ja nää nuoret miehet ihan oikeasti miettii miksi naiset halua heidän kanssa seurustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitä miehet haluaa. Omat tyttäret olen ohjeistanut pysymään niistä kaukana.
Mies petti ja jätti parikymppisen alaisensa vuoksi. Minä jäin kolmen kouluikäisen kanssa ihmettelemään.
Enkä ole ainoa. Miehet haluavat kuoria tässä maailmassa kermat päältä. Naisille jää vastuut, työt, sinnittely ja yövalvomiset.
Isäni oli heikkopäinen, väkivaltainen, hyväksikäyttävä alkoholisti. Samat mielipiteet oli kuin tuolla Hesarin miehellä.
Älä yleistä omia huonoja geenejäsi ja tyhjäpäisyyttäi kaikkien miesten harteille.
Not all men!! But oh, so many men...
Aivan. Sulla lienee yhtä paljon ymmärrystä, kun sanotaan naisia esimerkiksi lortoiksi? Ei toki kaikki naiset, mutta niin kovin monet.
-eri
"Amerikassa varmaan, mies elätti koko perheen palkallaan joka ei nykyään ole mahdollista kun kaikki on velkavivutettu. Suomessa naiset potki kadulle sodasta palaavat veteraanit."
/Veteraanit ryyppäsi ja hakkasi vaimonsa ja lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitä miehet haluaa. Omat tyttäret olen ohjeistanut pysymään niistä kaukana.
Mies petti ja jätti parikymppisen alaisensa vuoksi. Minä jäin kolmen kouluikäisen kanssa ihmettelemään.
Enkä ole ainoa. Miehet haluavat kuoria tässä maailmassa kermat päältä. Naisille jää vastuut, työt, sinnittely ja yövalvomiset.
Isäni oli heikkopäinen, väkivaltainen, hyväksikäyttävä alkoholisti. Samat mielipiteet oli kuin tuolla Hesarin miehellä.
Älä yleistä omia huonoja geenejäsi ja tyhjäpäisyyttäi kaikkien miesten harteille.
Ainakin naisten tarinoissa mutta jos ei todista niin ne on vain tarinoita. Tarinat on vain tarinoita kunnes ne todistetaan todelliseksi. Onhan taru sormusten herrastakin vain tarina ei sekään todelliseksi muutu kun sitä ei todelliseksi pystytä todistamaan
Ihan jokainen pystyy keksimään tarinoita. Ei kaikki naisetkaan ole valehtelijoita mutta niin moni on ja niin moni nainen vihaa miehiä niin nainen uskoo aina toisen naisen tarina ilman mitään kyseenalaistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten on turha vinkua yhtään mistään. Vika on heissä itsessään. Kun ei ole patriarkaatti hommaamassa heille ilmaisia seksiorjia ja yhteiskunta lainsäädännöllä enää pidä naisia vankeina parisuhteessa ja siitoseläiminä kotiinsa kahlittuina niin pitäisikö jo kehittää se psyykkisesti terveen ihmisen luonne? Artikkelin voi jättää lukematta kun siinä lukee Trump
Tässä on oiva esimerkki ihmisestä, jolle on toisteltu riittävästi "suuria sanoja", joiden käytännön merkityksestä, varsinkaan keskivertomiehen elämään heillä ei ole mitään ajatusta, mutta kun "patriarkaatti paha", kuulostaa niin viralliselta, niin pakkohan sen on olla jotain tärkeää.
Joskus muistan jossakin nähneeni ohjelman, jossa nainen soluttautui "miehenä" miest
Hohhoijaa. Miehillä nimenomaan on helppoa. Pojat saavat kaiken! Poikia toivotaan jo sikiöistä enemmän ja vain tyttöjä abortoidaan sukupuolen takia, systemaattisesti :) mies saa kunnian NAISEN TEKEMÄSTÄ TYÖSTÄ. Naiset tekevät perheissä ja suvuissa kaiken, silti sukunimet menevät miesten mukaan, isät ovat johtajia ja pojat arvostetumpia. Miehet saavat kirjaimellisesti kaiken vain jalkovälillään ilman mitään työtä, osaamista tai tekoja. Kutsuttaisipa minua naisena armeijan pääksi, kun en siellä mitään tee.
Opettele kritisoimaan sinua sortavaa ja vihaavaa ihmisryhmää sen sijaan että lepyttelet ja yrität maalata miehistä uhreja. Miehet ajavat kaikessa vain omaa etuaan.
Vähän luin tätä ketjua. Joku Urpå haikaili köyhää 50-lukua ja ilmeisesti myös 6-päiväistä työviikkoa takaisin. Miehet ei näytä ymmärtävän, että huonolla asenteella ja mitättömillä aivoilla jää se p i l l u kin saamatta.
Ero muinaisiin aikoihin on toki se, että naisen on aivan hyväksyttävää halutessaan elää sinkkuna ja lapsettomana.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy sun lapsiasi. Ei rakkaus heitä kohtaan saa miettimään mitä tuhoa aiheutat. Ei kiinnosta heidän näkökulma. Narsisti-mammaa on loukattu ja se on mikä ajaa kaiken ohi.
Ja samanhenkiset narskumammat tykkäilee. "Vähänkö siistii pahoinpidellä lapsiasi henkisesti! Aiheuttaa heille pahaa!!"
Miehen pitää olla pitkä ja komea, että sitä viitsii vain treffailla.
Jos miehellä on lapsia niin se ei voi tarjota omaisuutta uudelle naiselle.
Pitää olla 190 cm ainakin.
TILAAJALLE. Ei minulla ole varaa maksaa.
Hienon kuuloinen resepti. Tein tuon jo poislukien se, että naisvaltaiselta yliopistoalaltakin pystyy mies valmistumaan ilman ensimmäistäkään parisuhdetta.
Uskon kyllä, että tulevat vuosikymmenet ovat meillä johtoasemassa naisten, pakkohan tuon nykyisen korkeakoulujen sukupuolijakauman on jossain vaiheessa sinne alkaa heijastumaan. Vielä ne kovilla työurilla olevat vanhemmat herrat siellä sinnittelevät tukkeena, mutta eläköityminen muuttaa tämän kyllä.
Toivotan onnea matkaan ja hartijoille isoa kantokykyä, meillä edelleen tulevat nuo naapuri(t) ja vähän talouskin olemaan, mitä ovat, se ei siitä muutu. Oma rooli on pikku hiljaa vetäytyä oloneuvokseksi seurailemaan, eli siitä yksi työpaikka halukkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten itsekin sanot että ei kaikki miehet niin miksi te silti aina syytätte kaikkia miehiä?
Tällaista hapatusta siitä kuinka naiset on luonnostaan sitä sun tätä, voisi odottaa jossain Isisin rekryssä. Se tuomittaisiin suureen ääneen, kuten toki kuuluukin, mutta miehistä samanlainen yleistys niellään naisten osalta ilman suurempia ongelmia kuin jonkun valaistuneen viisauksina.