Lapseni joutuu lopettamaan maksullisen harrastuksensa hallituksen leikkausten takia.
Ei ole enää varaa. Kaikesta pitää nipistää että pysyy hengissä.
Kommentit (83)
Kaikki te joilla on vielä pitkä työura edessä, hyvinkin voi työnne loppua kokonaan ja joudutte kouluttautumaan uudelleen. Työttömänä on valtavasti sellaisia, jotka eivät olisi koskaan missään vaiheessa siihen uskoneet joutuvansa. Sitten jotkut joutuvat luopumaan hyvin työllistävästä ammatistaan myös terveyssyistä.
Kpäitä on kirjoittajissa paljon, näille yhteistä on liikojen luuleminen itsestään. Yhteistyökumppaneissamme on nyt näitä, jotka koettavat hoitaa kaiken yrittäessää näyttää että minä olen tärkeä. Nyt yhdellä on ei ole töitä, kun metsään on mennyt liikoja itsestään luulemalla ja kilpailijat hoitavat hommat paremmin - koska heillä on ammattitaitoa ja ymmärrystä kuulla asinatuntijoita. Minäminäminä-tyypeille ei ole AI:n kehittymisen myötä kysyntää tulevaisuudessa.
Ei minullekaan olisi, mutta minulla on enää vain muutama vuosi työuraa jäljellä ja elän säästöillä ja asunnon myyntivoitolla siihen asti jos nyt jään työttömäksi.
Jännä juttu, että me , hyvätuloinen perhe, meidän lapsi harrastaa lähes "ilmaisia" asioita. Maksan toki mielelläni veroja tiettyyn pisteeseen asti mutta nyt jo kokonaisverotus on yli 50% tienaamastani tulosta, se on mielestäni aika paljon. Ehkä yhteiskunnan ei tarvitse kaikkea kustantaa?
Kurja tilanne jos harrastus ja harrastuskaverit olivat hänelle tärkeitä.
Itse olen laman lapsi ja harrastin ratsastusta. Se jäi, mutta hevostella sai muutenkin. Mutta kyllä se harmittaa edelleen.