Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ymmärrän miksi monet kokee hiustenkuivaajan hyödyttömäksi

Vierailija
25.10.2024 |

Valtaosa kuivaimista on ihan umpisurkeita! Ajattelin kerrankin keventää matkatavaroita ja jättää oman laitteen kotiin ajatuksella "ei se hotellin kuivain niin huono voi olla". Mutta olihan se. Hirveä meteli ja silti laite puhalteli vaan laiskasti pikkuisen lämmintä ilmaa eikä hiukset liikahtaneet milliäkään. Kunnollinen hiustenkuivaaja oikeasti PUHALTAA niin, että ilmavirran voimakkuus kaataa lähellä olevat kevyemmät esineetkin.

Kommentit (243)

Vierailija
41/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta. 

Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?

Ap

Ei vanhallepiialla ole harrastuksia ja ruoka tilataan ovelle koska ei jAkSA mEnnÄ kAupPaaN. 

Vierailija
42/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta. 

Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?

Ap

Joskus poistun, mutta en todellakaan pese hiuksia joka ilta vaan n 2-3 päivän välein, joten ei rajoita elämää. On minulla kuivain ja käytän tarvittaessa. 

Eli joka toinen ilta kökötät kotona odottelemassa hiusten kuivumista.

Näin minäkin teen. Käyn suihkussa kun tiedän ettei ole enää menoa mihinkään, esim. klo 20 aikaan, ja siinä parissa tunnissa hiukset ovat lähes kuivat. Aamulla ihan kuivat

Hyvä pyyhe joka imee kunnolla kosteutta nopeuttaa reippaasti hiusten kuivumista. Joskus jos käyn tosi myöhään suihkussa ja menen nukkumaan vaikka tunnin sisään, laitan pyyhkeen tyynylle niin hiukset ovat aamulla kuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joka kerta hiukset kuivaneet ilman hiusten kuivanta. Kumma juttu.

Vierailija
44/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida käydä suihkun jälkeen ulkona?

Vierailija
45/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean masentava ketju. Minulla on suht pitkät hiukset niin ohuet, että kuivuvat hetkessä enkä ole ikinä tarvinnut mitään kuivaajia. Luulin, että suurimmalla osalla on samanlainen hiuslaatu mutta olen ilmeisesti suomalaiseksikin harvinaisen ohuthiuksinen.

Tai sitten nämä sankarit eivät vaan osaa. Minulla on suht paksut, ei mitkään himopaksut kylläkään, eikä ole mitään ongelmia. Mutta on kyllä joskus ollut, kun on ollut huono pyyhe, niin on saattanut herätä vielä hiukset märkinä

Vierailija
46/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida käydä suihkun jälkeen ulkona?

Kuka menee ulos klo 20 jälkeen ja miksi? Vaikka olisi koirakin niin ei sitä tarvitse keskellä yötä ulkoiluttaa

Vierailija
47/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Itselläni on kunnon kuivain, jossa on puhallustehoa, eikä se kuumene liian kuumaksi koskaan.

Joudun työni takia reissaamaan paljon ja hyvänen aika sentään hotelleissa voisi panostaa kunnon kuivaimiin. Välillä innostun, kun näen ison kuivaimen roikkumassa vessassa. Mutta totuus on se, että puhallusvoima puuttuu ja tuntuu, että päänahka kärventyy, kun kuumenevat liikaa. 

Vierailija
48/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joskus poistun, mutta en todellakaan pese hiuksia joka ilta vaan n 2-3 päivän välein, joten ei rajoita elämää. On minulla kuivain ja käytän tarvittaessa. 

Eli joka toinen ilta kökötät kotona odottelemassa hiusten kuivumista.

Siis miksi sitä pitää erikseen odotella? Miksei samalla voi puuhailla niitä tavanomaisia juttuja joita kotona monet iltaisin tekevät? Siinä

Jep. Ensin harjaus että erottuvat toisistaan, sitten tuuheaan pyyhkeeseen imutukseen, pyyhe pois ja uudelleen harjaus. Jos vielä kuivumisvaiheessa kerran harjaisee niin nopeuttaa entisestään

Vierailija
49/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean masentava ketju. Minulla on suht pitkät hiukset niin ohuet, että kuivuvat hetkessä enkä ole ikinä tarvinnut mitään kuivaajia. Luulin, että suurimmalla osalla on samanlainen hiuslaatu mutta olen ilmeisesti suomalaiseksikin harvinaisen ohuthiuksinen.

Tai sitten nämä sankarit eivät vaan osaa. Minulla on suht paksut, ei mitkään himopaksut kylläkään, eikä ole mitään ongelmia. Mutta on kyllä joskus ollut, kun on ollut huono pyyhe, niin on saattanut herätä vielä hiukset märkinä

Tai sitten hiuslaatu on vain erilainen..

Vierailija
50/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on totta että valtaosa hiustenkuivamista on surkeita, mutta kuka pakottaa ostamaan huonon? Netistä https://kodinkone.com/paras-hiustenkuivaaja/ löytyy vaikka mitä testejä ja vertailuja, missä on vertailtu että mikä on paras kuivain hiuksille.

Dyson on kampaajan mukaan paras, mutta ei ollut edes mukana tuossa. Hinta lienee rajoittava tekijä

Vierailija
51/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ajan myötä ne kuivuu mutta jos haluaa mennä heti ulos niin ei pysty

Vierailija
52/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun hiukset taitaa olla ns. liuruhiukset

Vierailija
53/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain juntit käyttävät kuivaimia,Soo lääst season!t: per su:

HOUSUISSAS on persu juntti eiku juntti persu

Vierailija
54/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina märillä hiuksilla nukkumaan ja aamulla ne on jo kuivat. 

Vierailija
55/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen eri, mutta hyvin harvoin lähden kotoa ilta kymmenen jälkeen yhtään mihinkään, en oikeastaan koskaan. 

Vierailija
56/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset kuivuu ihan eri muotoon kuivaajalla. Jos hiukset jättää kuivumaan ne ovat kuin liimaantuneita toisiinsa kuivanakin.

Riippuu hiuksista. Mulla ne kuivuu ihan nätiksi ja ilmavaksi. En ole koskaan omistanut hiustenkuivaajaa. Mulla on paksut hiukset, nyt tosin hyvin lyhyt malli, mutta pitempänäkin ne kuivuivat ihan tarpeeksi nopeasti pyyhkeelläkin. Ei ole koskaan tarvinnut jäädä kotiin kököttämään sen takia, että hiukset olisi märät.

Vierailija
57/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiutenkuivaja on moneen hommaan kätevä. lukkojen sulatukseen, vaijerreiden sulatus yms.

Vierailija
58/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hiutenkuivaja on moneen hommaan kätevä. lukkojen sulatukseen, vaijerreiden sulatus yms.

xD

Vierailija
59/243 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset kuivuu ihan eri muotoon kuivaajalla. Jos hiukset jättää kuivumaan ne ovat kuin liimaantuneita toisiinsa kuivanakin.

Riippuu hiuksista. Mulla ne kuivuu ihan nätiksi ja ilmavaksi. En ole koskaan omistanut hiustenkuivaajaa. Mulla on paksut hiukset, nyt tosin hyvin lyhyt malli, mutta pitempänäkin ne kuivuivat ihan tarpeeksi nopeasti pyyhkeelläkin. Ei ole koskaan tarvinnut jäädä kotiin kököttämään sen takia, että hiukset olisi märät.

Liuruhiuksi

Vierailija
60/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kuivu mitenkään hiukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme