Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ymmärrän miksi monet kokee hiustenkuivaajan hyödyttömäksi

Vierailija
25.10.2024 |

Valtaosa kuivaimista on ihan umpisurkeita! Ajattelin kerrankin keventää matkatavaroita ja jättää oman laitteen kotiin ajatuksella "ei se hotellin kuivain niin huono voi olla". Mutta olihan se. Hirveä meteli ja silti laite puhalteli vaan laiskasti pikkuisen lämmintä ilmaa eikä hiukset liikahtaneet milliäkään. Kunnollinen hiustenkuivaaja oikeasti PUHALTAA niin, että ilmavirran voimakkuus kaataa lähellä olevat kevyemmät esineetkin.

Kommentit (243)

Vierailija
61/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta. 

Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?

Ap

Olen eri, mutta hyvin harvoin lähden kotoa ilta kymmenen jälkeen yhtään mihinkään, en oikeastaan koskaan. 

"Käyn aikaisin illalla suihkussa ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa."

Kymmenen jälkeen ei minusta ole aikaisin.

Vierailija
62/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tarvin. Käyn aikaisin illalla suihkussa, ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa. Aamulla suoristusraudalla vetaisen kuntoon, kun on vähän taipuisuutta. 

Ok. Mun hiukset on aamullakin vielä kosteat, jos en kuivaa niitä. Et ilmeisesti iltaisin poistu koskaan kotoa?

Ap

Joskus poistun, mutta en todellakaan pese hiuksia joka ilta vaan n 2-3 päivän välein, joten ei rajoita elämää. On minulla kuivain ja käytän tarvittaessa. 

Eli joka toinen ilta kökötät kotona odottelemassa hiusten kuivumista.

Sivusta, mutta itselleni ei tuota ongelmia lähteä ulos kosteilla hiuksilla. Ei myöskään ongelmaa mennä märillä hiuksilla nukkumaan. Osaan käyttää pyyhettä hiusten suojana, tyynykään ei kastu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tartte. Jos on plussakeli niin hiukset voi pestä aamusta, jos taas pakkasta niin pesen ne illasta.

Vierailija
64/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se puhalla varsinkaan jos laite on täynnä hiuksia ja pölyä, moottori huutaa apua ennen kuolemaansa kun imupuolella on pelkkä tyhjiö kun laite on tukossa hiuksista.

Vierailija
65/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten tulee antaa kuivua itsestään. Kuuma puhallus vahingoittaa hiuksia.

Vierailija
66/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta turhasta voi tehdä ongelman. Tai sitten ei. Tietty jos se turhuus on oma intohimo tai harrastus, niin mikäs siinä.

Vierailija
67/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hiuksista tulee aivan littanat, jos annan kuivua itsekseen. Joka pesun jälkeen föönaan. Paitsi jos aion viettää päivän kotona, jolloin en kyllä useinkaan pese hiuksia. 

Vierailija
68/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joskus poistun, mutta en todellakaan pese hiuksia joka ilta vaan n 2-3 päivän välein, joten ei rajoita elämää. On minulla kuivain ja käytän tarvittaessa. 

Minä pesen hiukset joka ilta ja annan kuivua itsekseen. Viikonloppuisin pesen vasta öisin, ennen nukkumaanmenoa. Ihan itsekseen kuivuvat odottamatta 😂 

Vierailija
69/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen eri, mutta hyvin harvoin lähden kotoa ilta kymmenen jälkeen yhtään mihinkään, en oikeastaan koskaan. 

"Käyn aikaisin illalla suihkussa ja hiukset ehtii kuivua ennen nukkumaan menoa."

Kymmenen jälkeen ei minusta ole aikaisin.

Olen tuutimassa jo kello 20 jälkeen

Vierailija
70/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista hiustenkuivaajaa, se kuivattaa hiuksia. Enkä tarkoita suihkussa kasteltujen hiusten vettä, joka tietenkin on tarkoituskin kuivua pois, vaan hiustenkuivaaja tekee pahaa hiuksille.

Hiukseni ovat pitkät ja kuivuminen kestää kauan. Siltikään kotonani ei ole hiustenkuivaajaa.

Vierailija
71/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista hiustenkuivaajaa, se kuivattaa hiuksia. Enkä tarkoita suihkussa kasteltujen hiusten vettä, joka tietenkin on tarkoituskin kuivua pois, vaan hiustenkuivaaja tekee pahaa hiuksille.

Hiukseni ovat pitkät ja kuivuminen kestää kauan. Siltikään kotonani ei ole hiustenkuivaajaa.

No kannattaisiko hankkia se hiustenkuivaaja niin voisit kuivattaa hiuksesi :D

Vierailija
72/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiustenkuivaajan idea onkin juuri se, että siinä ei käytetä kuumuutta vaan tehokasta puhallusta.

Vierailija
73/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustelut? Tutkimukset? Vai pilasinko hyvän provon faktoilla

Vierailija
74/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa. Itselläni on kunnon kuivain, jossa on puhallustehoa, eikä se kuumene liian kuumaksi koskaan.

Joudun työni takia reissaamaan paljon ja hyvänen aika sentään hotelleissa voisi panostaa kunnon kuivaimiin. Välillä innostun, kun näen ison kuivaimen roikkumassa vessassa. Mutta totuus on se, että puhallusvoima puuttuu ja tuntuu, että päänahka kärventyy, kun kuumenevat liikaa. 

🤣😂

Vierailija
75/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No itse olen jo 59-vuotias niin ei ole menoa mihinkään. Nuorena oli eri asia. Ei kaikki ole menossa.

T.Eri

Vierailija
76/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hiutenkuivaja on moneen hommaan kätevä. lukkojen sulatukseen, vaijerreiden sulatus yms.

No ei meillä jäädy lukot eikä ole vaijeria.

Vierailija
77/243 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joka tapauksessa illat kotona, voin hyvin odottaa hiusten kuivumista. Mutta käytän kuivaajaa, koska sillä saan itselkeni kiharat.

Mutta joo, kuivaimissa on isoja eroja. Nykyään minulla on Dyson ja se kuivaa hiukset hetkessä. 

Mulla ollut se 500 euron paketti ja se koristi vaatehuonetta. Lopulta myin pois 300 eurolla. Meni minuutissa kaupaksi ja ostajia oli monta.

Vierailija
78/243 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen joka tapauksessa illat kotona, voin hyvin odottaa hiusten kuivumista. Mutta käytän kuivaajaa, koska sillä saan itselkeni kiharat.

Mutta joo, kuivaimissa on isoja eroja. Nykyään minulla on Dyson ja se kuivaa hiukset hetkessä. 

Mulla ollut se 500 euron paketti ja se koristi vaatehuonetta. Lopulta myin pois 300 eurolla. Meni minuutissa kaupaksi ja ostajia oli monta.

Ihan törky hinta maksaa 500 euroa hiustenkuivaajasta. Äly hoi

Vierailija
79/243 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muh hiukset

Vierailija
80/243 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan kuivainta. Joku 5v vanha, en muista mukä se on  . Puhaltaa hiukset hirveen lentäväjsi viuhkaksi.  pesen pesupäivinä siinä 18- aikaan, annan kuivua osissa ja siinä 22 aikaan on kuivat. Sitten muotovaahto. Ja mulla on noin lapaluille ulottuvat hiukset. Yksittäinen hius on lentävä ja ohut, mutta niitä on paljon. Ja fööniharjaa en kyllä osaa käyttää, ei kyllä kampaajakaan  . Hirveä pöyhkeä ja lentävä pallo on aina ollut lopputulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan