Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyajan nuoret ja nuorehkot naiset kaipaa ollenkaan parisuhdetta?

Vierailija
24.10.2024 |

Tai siis, kaikkihan teistä kaipaa parisuhdetta jonkun todella komean, todella pitkän, todella suositun, jne miehen kanssa. 

Mutta jos sellaista ei ole saatavilla, niin ettekö te kaipaa ollenkaan parisuhdetta ns. ihan okei miehen kanssa, ihan vain jotta olisi elämänkumppani ja läheisyyttä ja keskustelua?

Kommentit (187)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Naisille kelpaa kyllä tavismiehetkin, jos siihen tavismieheen rakastuu. Miehet, jotka vain tyytyvät johonkin naiseen, eivät rakasta tätä naistaan. He haluavat vain parisuhteen ja silloin on loppujen lopuksi miehelle ihan sama, kuka Liisa siellä keittiössä häärää ja sängyssä ottaa housut pois. Ei nainen halua miestä, jolta ei saa vastarakkautta. Hyvissäkin parisuhteissa on aina jonkin verran ongelmia ja joutuu tekemään kompromisseja (mulle kompromissi tarkoittaa ratkaisua, jota kumpikaan ei olisi halunnut, mutta joka on edes jollain tasolla siedettävä), joten molemminpuolinen rakkaus on se, mikä tekee naiselle parisuhteesta kaikkine ongelmineen ja kompromisseineenkin sinkkuelämää miellyttävämmän. 

Ylivoimaisesti suurin osa miehistä kelpuuttaa naisen kun ei muutakaan löytynyt. Eikö se ole hyvä asia, että mies voi rakastaa sängyssä naista, vaikkei nainen

Miehelle varmaan onkin ihan hyvä asia, mutta sille naiselle ei todellakaan ole. 

Vierailija
142/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja miehet tuntuvat keskimäärin olevan hyvin erilaisia näissä asioissa. Monille miehille tosiaan tuntuu riittävän, että siinä rinnalla on joku ihan ok tyyppi. Naisille tämä riittää harvemmin. Ja ei, se ei tarkoita sitä että nainen etsii jotain superrikasta komeaa lentäjäkirurgia. Jo ihan perusasiat kuten luotettavuus, empatiakyky, keskustelutaidot, elämänhallinta ja toisen arvostus ovat monella hukassa. Ja toki on paljon miehiä jotka ovat kaikin puolin hyviä, mutta puuttuu se keskinäinen kemia, eikä sitä voi järjellä pakottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi kuvailla miksi rakastan miestäni, ensimmäinen ulkonäköön liittyvä seikka mahtuisi ehkä nippanappa top kymppiin. Se on hänen pehmeä karvainen maha.

Vierailija
144/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kaipaa elätt.. eikun parisuhdetta sitten 35 plussana jolloin ne ei kelpaa enää kenellekään.

Henkilökohtaisesti voisin sanoa, että juuri tuo asenne on se, miksi en halua parisuhdetta. Jos kenellekään miehelle ei kelpaa yli 35-vuotias nainen, niin miksi alkaisin suhteeseen kenenkään miehen kanssa? Mä tulen satavarmasti täyttämään 35, ja jos se tarkoittaa että suhde on sitten ohi niin omalla kohdalla mielekkäämpi vaihtoehto on elää ihan suoraan vaan sinkkuna.

Luuletko tosissasi ettei 35 v nainen löydä kumppania?

Uskon että löytää kyllä, mutta lähinnä tarkoitan että vielä kun on paljonkin alle 35, ei voi vi

Niin, silloin on myös täysin luonnollista välttää miehiä jos haluaa kestävän, pitkän parisuhteen. Tähän tulokseen olen itsekin tullut.

Tämä on se mitä itse ihmettelen miehissä eniten. He täysin avoimesti päivästä toiseen kertovat, että heitä kiinnostaa naiset vain niin kauan kuin nämä ovat nuoria. Luuleeko nuo miehet että naiset eivät tiedä vanhenevansa vai miksi he kuvittelevat että naiset olisivat edelleen valmiita parisuhteisiin miesten kanssa? Tuo on jotenkin jo absurdia, että naisen pitäisi olla että ok, voidaan olla yhdessä nyt kun olen nuori, ja ok, voit heittää minut roskikseen sitten kun en enää ole.

Haloo miehet, ei tietenkään kukaan nuori nainen halua tuollaiseen suhteeseen!

Vierailija
145/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä sanon, että kyllähän se helpottaisi rahatilannetta, jos voisi jakaa arkea toisen kanssa, mutta en halua kumppania sellaisen asian takia. Haluan rakastua. Haluan miehen, joka ihan oikeasti haluaa olla parisuhteessa juuri minun kanssa. Jolla on tunne-elämä terveellä pohjalla ja joka haluaa rakentaa elämää yhdessä. Joka tuo elämääni muutakin kuin sitä rahaa, eli jonka kanssa on oikeasti kiva olla ja tehdä asioita, jonka kanssa kaikki muistot on parempia. Olen siis toivoton romantikko ja sen takia olen sinkku. Tämänhetkinen kulttuuri ja kapitalismi ei anna tilaa ja aikaa aidoille parisuhteille.

Vierailija
146/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua saa kavereiltakin. Parisuhteessa pitää olla sen lisäksi reippaasti fyysistä vetovoimaa. Ihan ok miehen kanssa tätä harvemmin on tätä seksuaalista vetoa.

Vierailija
147/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdottomasti kaipaan parisuhdetta, ja osa samanikäisistä ystävistäni kertovat myös samaa. Mutta tunnen kyllä myös omanikäisiäni naisia, jotka eivät halua kumppania, ja ovat onnellisia sinkkuna. 

N29

Vierailija
148/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelua saa kavereiltakin. Parisuhteessa pitää olla sen lisäksi reippaasti fyysistä vetovoimaa. Ihan ok miehen kanssa tätä harvemmin on tätä seksuaalista vetoa.

Sama itselläni. Todella, todella harvoin tulee vastaan sellaisia miehiä, joka herättävät minussa aidon seksuaalisen halun. Ja nämä miehet ovat poikkeuksetta olleet sellaisia, joihin minun kasvoillani ja vartalollani minulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Joten yksin olen jatkossakin. 

Vierailija
149/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kaipaa elätt.. eikun parisuhdetta sitten 35 plussana jolloin ne ei kelpaa enää kenellekään.

Henkilökohtaisesti voisin sanoa, että juuri tuo asenne on se, miksi en halua parisuhdetta. Jos kenellekään miehelle ei kelpaa yli 35-vuotias nainen, niin miksi alkaisin suhteeseen kenenkään miehen kanssa? Mä tulen satavarmasti täyttämään 35, ja jos se tarkoittaa että suhde on sitten ohi niin omalla kohdalla mielekkäämpi vaihtoehto on elää ihan suoraan vaan sinkkuna.

Uskon että löytää kyllä, mutta lähinnä tarkoi

Kovin on kyyninen maailmankuva, jos nainen kelpaa puolisolleen vain ollessaan nuori, valtiolle vain hankkiessaan 2,1 lasta, työelämälle vain ollessaan kokoaikaisesti käytettävissä, ystävilleen vain ollessaan iloinen jne jne

Vierailija
150/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että löytää kyllä, mutta lähinnä tarkoi

Tämä on se mitä itse ihmettelen miehissä eniten. He täysin avoimesti päivästä toiseen kertovat, että heitä kiinnostaa naiset vain niin kauan kuin nämä ovat nuoria. Luuleeko nuo miehet että naiset eivät tiedä vanhenevansa vai miksi he kuvittelevat että naiset olisivat edelleen valmiita parisuhteisiin miesten kanssa? Tuo on jotenkin jo absurdia, että naisen pitäisi olla että ok, voidaan olla yhdessä nyt kun olen nuori, ja ok, voit heittää minut roskikseen sitten kun en enää ole.

Haloo miehet, ei tietenkään kukaan nuori nainen halua tuollaiseen suhteeseen!

Olen miettinyt paljon samaa. Ikinä ei ole tullut vastausta. Mikä saa miehet luulemaan että nainen haluaisi tuollaiseen suhteeseen? Olemaan hupina jollekin biologiansa orjuuttamalle robotille? Naiselle noiden miesten edustamassa maailmassa ei ole mitään muuta kuin hävittävää.

Vierailija
151/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoautolla tulee se pitkä komea mies, jaksakaa odottaa. Sen jälkeen kaikki on yhtä juhlaa.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama itselläni. Todella, todella harvoin tulee vastaan sellaisia miehiä, joka herättävät minussa aidon seksuaalisen halun. Ja nämä miehet ovat poikkeuksetta olleet sellaisia, joihin minun kasvoillani ja vartalollani minulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Joten yksin olen jatkossakin. 

Ja läheisyyttä ja hellyyttä saa kissalta. Uskollisuutta koiralta. Vielä näin yli kuuskymppisenäkin näyttää siltä, että seksiäkin olisi tarjolla, mutta rakkautta... sitä ei. Tai no joo, jos "rakkaudeksi" laskee sen, että mies alkaa miettiä omaa vanhuuttaan ja suunnilleen kuka tahansa nainen on sopiva omaishoitajan rooliin. 

Vierailija
153/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä vaan kaipaa tai halua suhdetta komean, todella pitkän, todella suositun, jne miehen kanssa. 

Minulle riittää oman sukupuolen edustajan kanssa olo.

Muistan lukeneeni, että suurin osa naisten kanssa seurustelevista naisista ei ole aitoja lesboja, vaan ovat olleet myös miesten kanssa.

Onko kyse siitä, että ei saatu todella suosittua miestä kumppaniksi, niin ollaan mieluummin naisen kanssa kuin vähemmän suositun miehen kanssa?

Ällöttävä ajatus, että alkaisi naisen kanssa olla jos ei sopivaa miestä löydä. Hyi! 

Vierailija
154/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla se ei onneksi mene niin, että miehen pitäisi olla joku miesmalli, että tunnen seksuaalista halua. Yleensä ovat olleet ulkoisesti minua huonommam näköisiä ne miehet joita kohtaan olen halua tuntenut. Mutta niitä miehiä vaan ei tule usein vastaan jotka tätä halua aiheuttavat.

Vierailija
155/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä vaan kaipaa tai halua suhdetta komean, todella pitkän, todella suositun, jne miehen kanssa. 

Minulle riittää oman sukupuolen edustajan kanssa olo.

Muistan lukeneeni, että suurin osa naisten kanssa seurustelevista naisista ei ole aitoja lesboja, vaan ovat olleet myös miesten kanssa.

Onko kyse siitä, että ei saatu todella suosittua miestä kumppaniksi, niin ollaan mieluummin naisen kanssa kuin vähemmän suositun miehen kanssa?

Oletko biseksuaaleista kuullut? 

Vierailija
156/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja läheisyyttä ja hellyyttä saa kissalta. Uskollisuutta koiralta. Vielä näin yli kuuskymppisenäkin näyttää siltä, että seksiäkin olisi tarjolla, mutta rakkautta... sitä ei. Tai no joo, jos "rakkaudeksi" laskee sen, että mies alkaa miettiä omaa vanhuuttaan ja suunnilleen kuka tahansa nainen on sopiva omaishoitajan rooliin. 

Jotkut ihmiset ovat sellaisia, että monet rakastuvat heihin. Ja jotkut taas ovat sellaisia, että kukaan ei rakastu heihin. Semmoista se on. Ihmiset ovat yksiköitä, ja toisilla vaan on "se jokin", mikä herättää sen romanttisen kipinän ja rakkauden.

Vierailija
157/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänkumppani, läheisyys ja kosketus kyllä kelpaavat, mutta valitettavasti se ei ole mahdollista ihmisen kanssa, joka ajattelee toisen osapuolen olevan vähempiarvoinen sukupuolensa takia. Siksi vain tietyt miehet kelpaavat.

Itse olen kyllä kokenut miehenä ihan vastaavaa käytöstä naisilta. Aika monesti on täysin provosoimatta haukuttu ja katsottu nenänvartta pitkin.

Sen jälkeen kun olet mennyt kikulia tyrkyttelemään.

Vierailija
158/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt paljon samaa. Ikinä ei ole tullut vastausta. Mikä saa miehet luulemaan että nainen haluaisi tuollaiseen suhteeseen? Olemaan hupina jollekin biologiansa orjuuttamalle robotille? Naiselle noiden miesten edustamassa maailmassa ei ole mitään muuta kuin hävittävää.

Ihan vaan tyhmyyttä se on. Ensin auliisti kerrotaan omat pelkkään hyväksikäyttöön perustuvat ajatukset naisista ja suhteista, ja sitten silmät pyöreinä ihmetellään että mikä noille nyt tuli kun naiset sanovat että kiitos ei.

Vierailija
159/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas perjantai ja kova tarve löytää irtopillu.

Poju, tilaa seksilelu verkkokaupasta. Joku runkkuhantaaki.

Vierailija
160/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että löytää kyllä, mutta lähinnä tarkoitan että vielä kun on paljonkin alle 35, ei voi vielä tietää kuka mies on sellainen jolle yli 30-vu

Kannattaa ehkä vähän miettiä, kuinka pitkälle menette tässä "miehet saa olla eläimiä" -leikissä, sillä eläinuroksilta nipsaistaan yleensä pallit pois sivistyneissä yhteiskunnissa. Täysin luonnonvaraisina saavat toki pitää ne, plus pari valioyksilöä pelkästään siitostarkoituksiin. Mutta noin keskimäärin missään "eläintaloudessa" ei ole 50/50 jaolla "uroksia" ja naaraita. Siellä on pelkkiä naaraita, pari urosta, ja loput koiraat tapetaan tai kuohitaan

Toki jos tämä on teille ideaali ja toivottava tapa järjestää asianne niin mikäs siinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän