Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyajan nuoret ja nuorehkot naiset kaipaa ollenkaan parisuhdetta?

Vierailija
24.10.2024 |

Tai siis, kaikkihan teistä kaipaa parisuhdetta jonkun todella komean, todella pitkän, todella suositun, jne miehen kanssa. 

Mutta jos sellaista ei ole saatavilla, niin ettekö te kaipaa ollenkaan parisuhdetta ns. ihan okei miehen kanssa, ihan vain jotta olisi elämänkumppani ja läheisyyttä ja keskustelua?

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelua saa kavereiltakin. Parisuhteessa pitää olla sen lisäksi reippaasti fyysistä vetovoimaa. Ihan ok miehen kanssa tätä harvemmin on tätä seksuaalista vetoa.

Sama itselläni. Todella, todella harvoin tulee vastaan sellaisia miehiä, joka herättävät minussa aidon seksuaalisen halun. Ja nämä miehet ovat poikkeuksetta olleet sellaisia, joihin minun kasvoillani ja vartalollani minulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Joten yksin olen jatkossakin. 

No, ainakin myönnät, että tavoittelet itseäsi parempia. Se on ensimmäinen askel parantumiseen, asian myöntäminen. Moni samaan vaatimuslistailuun haksahtaneista naisista ei pysty edes myöntämään, ettei olisi lähellekään rahkeita sellaiseen mieheen, mitä tavoittelee.

m39 

En ole tuo jota lainasit. Mutta itse olen todennut olevani onnellisempi ja tyytyväisempi yksin, kuin suhteessa jossa tilanne olisi jommankummin osin jotain tyytymistä. 

Ajatus parisuhteesta tuntuu nykyään enemmänkin ahdistavalta kuin tavoiteltavalta.

Vierailija
182/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yksin on parempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat selvästi ylempiä olentoja, koska ovat kyvykkäämpiä kuin naiset eivätkä häiriinny sivuseikoista. Mies on psyko-fysiologisesti laadukkaampi elämänmuoto kuin nainen.

Y kromosomi on virhe. Osa tieteilijöistäkin tätä mieltä. On pitkään käyty myös debattia siitä, millä aikajanalla y kromosomi häviää kokonaan. 

Vierailija
184/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä vähän miettiä, kuinka pitkälle menette tässä "miehet saa olla eläimiä" -leikissä, sillä eläinuroksilta nipsaistaan yleensä pallit pois sivistyneissä yhteiskunnissa. Täysin luonnonvaraisina saavat toki pitää ne, plus pari valioyksilöä pelkästään siitostarkoituksiin. Mutta noin keskimäärin missään "eläintaloudessa" ei ole 50/50 jaolla "uroksia" ja naaraita. Siellä on pelkkiä naaraita, pari urosta, ja loput koiraat tapetaan tai kuohitaan

Toki jos tämä on teille ideaali ja toivottava tapa järjestää asianne niin mikäs siinä

Kuvailet heikomman suhdetta vahvempaan, ja siinä mielessä voimafantasiasi ei toimi. 

Ne tuotantoeläimet ovat heikompia suhteessa ihmiseen ja nainen on heikompi suhteessa mieheen. Voit sen perusteella miettiä, miten ne nipsaisut tapahtuvat. Kaikki vallankumoukset maailmalla lähtevät nuorista miehistä. Ihmiset eivät yritä jäljitellä hyödykkeiden kuten tuotantoeläinten elämää ja kiertoa suunnitellessaan yhteiskuntaa. 

Millä perusteella nainen on heikompi, jos mies on biologian orjuuttama eläin ja nainen on metakognitiivinen olento, ihminen. Ihminen on eläimen yläpuolella.

Vierailija
185/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tuota kerran 22v tyttäreltäni ja hän sanoi ettei halua ketään häiritsemään keskittymistään opintojen tässä vaiheessa ja että haluaa työpaikan opintojen jälkeen. Sitten voi ajatella jotain suhdetta, nyt jos pitäisi tapailla ja huomioida toista se olisi tärkeistä asioista pois. 

Vierailija
186/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eikä vanhemmatkaan.

Vierailija
187/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Olin varmaan 15, kun sanoin etten lapsia halua, enkä koskaan ole "haaveillut" parisuhteesta. Yritelmiä on ollut ja pidempi suhdekin takana, mutta totesin, että viihdyn paremmin yksin. Miehestä ei minulle mitään iloa ole. 

Sama täällä paitsi etä oln 9 kun sen sanoin vanhemmilleni. Muistan sen koska silloin olimme olleet serkkuni häissä. Olin silloin 9.

Yritelmiä minullakin koska antauduin virran vietäväksi kun niin "kuuluu" olla. Koskaan ei mitään pidempiaikaista, koskaan en tuntenyt mitään ketään kohtaan,  aina yhtä epämukavaa.

Tosin syy tähän selkeni minulle sitten noin  kolmikymppisenä tai siis silloin myönsin asian laidan. Silloin sain rauhan ja elämä seestyi.  Ilo löytyi elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä