Eikö nykyajan nuoret ja nuorehkot naiset kaipaa ollenkaan parisuhdetta?
Tai siis, kaikkihan teistä kaipaa parisuhdetta jonkun todella komean, todella pitkän, todella suositun, jne miehen kanssa.
Mutta jos sellaista ei ole saatavilla, niin ettekö te kaipaa ollenkaan parisuhdetta ns. ihan okei miehen kanssa, ihan vain jotta olisi elämänkumppani ja läheisyyttä ja keskustelua?
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttäreni ajatteli ennen lukiota, ettei hän halua vielä mitään seurustelujuttuja, vaan haluaa keskittyä opiskeluun. Kuitenkin lukiossa hän tutustui mukavaan poikaan, josta aika pian tuli hänen poikaystävänsä ja myöhemmin aviomies. Suunnitelmat saattavat siis muuttua, kun sopiva ihminen osuu kohdalle.
Kysyin kerran vävyltäni, mitä hän pitää elämänsä suurimpana saavutuksena. Hän vastasi hetkeäkään epäröimättä suurimman saavutuksensa olevan sen, että sai tyttäreni puolisokseen. Nämä kaksi ovat alusta asti vetäneet yhtä köyttä ja olleet toistensa tukena vaikeissa paikoissa, joita heillä nuoresta iästä huolimatta on ollut.
Vävy on ollut tyttärelle tärkeänä tukena tämän uran alkuvaiheissa, kun tyttärellä itsellään ei ollut vielä kummoistakaan ammatillista itseluottamusta. Vävy on saanut tyttären uskomaan itsensä ja näkemään todellisen arvonsa - ja pyytämään osaamisensa mukaista palkkaa. Nyt hieman alle
Niin miehille, jotka tekevät naisista miehiä? Kyllä niitä on nähty. Itse en haluaisi, enkä pidä myöskään tuollaisista naiseutensa myyneistä naisista. Isäni, veljeni ja jopa äitini ovat yrittäneet puskea minua maskuliiniseen, urheilulliseen, ahneeseen suuntaan, kieltäneet toistuvasti herkkyyttäni, jne. Seura tekee kaltaisekseen, ja minä en halua vaikutteita miehiltä
No jaa. Olin varmaan 15, kun sanoin etten lapsia halua, enkä koskaan ole "haaveillut" parisuhteesta. Yritelmiä on ollut ja pidempi suhdekin takana, mutta totesin, että viihdyn paremmin yksin. Miehestä ei minulle mitään iloa ole.
En kyllä tosiaan kaipaa valjua suhdetta vain, jotta ei tarvitsisi olla yksin. Etenkin puistattaa ajatus läheisyydestä jonkun "ihan OK/paremman puutteessa" jampan kanssa samalla miettien, että olis niin monta mielenkiintoisempaakin asiaa, joita voisin nyt olla tekemässä...
Keskustelua ja tietynlaista kumppanuutta voi saada myös muista läheisistä ihmissuhteista. Läheisyyttä taas itse en kaipaa ilman tunnesidettä toiseen. En pystyisi mitenkään olemaan "ihan okei" -miehen kanssa. Olen yrittänyt, mutta ei sellaisesta saa mitään. Siksi olenkin ollut pitkiä aikoja sinkkuna parisuhteiden välissä, ovat niin harvassa ne miehet joiden kanssa voi parisuhdetta kuvitella. Ei siihen riitä, että joku on ihan mukava. Kaveri tietenkin voi olla silloin, mutta parisuhteeseen tarvitaan enemmän. Ja koska sinkkunakin elämä on antoisaa niin miksipä siihen ottaa ketään ihan okei -tyyppiä.
Minusta on törkeää olla jonkun kanssa parisuhteessa vain paremman puutteessa. Olisi hirveää olla se, johon on tyydytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä vähän miettiä, kuinka pitkälle menette tässä "miehet saa olla eläimiä" -leikissä, sillä eläinuroksilta nipsaistaan yleensä pallit pois sivistyneissä yhteiskunnissa. Täysin luonnonvaraisina saavat toki pitää ne, plus pari valioyksilöä pelkästään siitostarkoituksiin. Mutta noin keskimäärin missään "eläintaloudessa" ei ole 50/50 jaolla "uroksia" ja naaraita. Siellä on pelkkiä naaraita, pari urosta, ja loput koiraat tapetaan tai kuohitaan
Toki jos tämä on teille ideaali ja toivottava tapa järjestää asianne niin mikäs siinä
Kuvailet heikomman suhdetta vahvempaan, ja siinä mielessä voimafantasiasi ei toimi.
Ne tuotantoeläimet ovat heikompia suhteessa ihmiseen ja nainen on heikompi suhteessa mieheen. Voit sen perusteella miettiä, miten ne nipsaisut tapahtuvat. Kaikki vallankumoukset maailmalla lähtevät nuorista miehistä. Ihmiset eivät yritä jäljitellä hyödykkeiden kuten tuotantoeläinten elämää ja kiertoa suunnitellessaan yhteiskuntaa.
En halua mitään kädenlämpöistä ookoo-suhdetta. En halua myöskään itse olla suhteessa, jossa olen sille toiselle se "kun en parempaakaan löytänyt" -valinta.
Aloittajan kaltaisen miestietäjän kanssa en alkaisi ollenkaan. (Viittaan kohtaan: "...kaikkihan teistä kaipaa parisuhdetta jonkun todella komean, todella pitkän, todella suositun, jne miehen kanssa." No, ei kaivata.)
Suomiakat luulevat harhaisesti olevansa onnellisempia yksin.
Japanilaiset naiset haluaa irtoseksiä ja moni haluaa myös parisuhteen. Seurustelin kahden japanilaisen naisen kanssa kun asuin Japanissa 2 vuotta. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kaipaa elätt.. eikun parisuhdetta sitten 35 plussana jolloin ne ei kelpaa enää kenellekään.
Henkilökohtaisesti voisin sanoa, että juuri tuo asenne on se, miksi en halua parisuhdetta. Jos kenellekään miehelle ei kelpaa yli 35-vuotias nainen, niin miksi alkaisin suhteeseen kenenkään miehen kanssa? Mä tulen satavarmasti täyttämään 35, ja jos se tarkoittaa että suhde on sitten ohi niin omalla kohdalla mielekkäämpi vaihtoehto on elää ihan suoraan vaan sinkkuna.
Luuletko tosissasi ettei 35 v nainen löydä kumppania?
Uskon että löytää kyllä, mutta lähinnä tarkoitan että vielä kun on paljonkin alle 35, ei voi vi
Jösses.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset haluaa irtoseksiä ja moni haluaa myös parisuhteen. Seurustelin kahden japanilaisen naisen kanssa kun asuin Japanissa 2 vuotta. M28
Mitä harhaista siinä sinusta on?
Vierailija kirjoitti:
EI HALUA. JAPANILAISET NAISET EI HALUA MIESTÄ. NE ON ONNELLISEMPIA SINKKUINA. Japanissa naiset ovat viime vuosina heränneet naisvihaan ja 99 prosenttia maan nuorista naisista on miehille kostoksi sinkkuna. Fakta, jota incelit ei muuta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä harhaista siinä sinusta on?
M28 ON HARHAINEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI HALUA. JAPANILAISET NAISET EI HALUA MIESTÄ. NE ON ONNELLISEMPIA SINKKUINA. Japanissa naiset ovat viime vuosina heränneet naisvihaan ja 99 prosenttia maan nuorista naisista on miehille kostoksi sinkkuna. Fakta, jota incelit ei muuta ikinä.
Nyt kuulostaa jo vähän voimafantasialta. Mutta hieno homma jos totta.
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään kädenlämpöistä ookoo-suhdetta. En halua myöskään itse olla suhteessa, jossa olen sille toiselle se "kun en parempaakaan löytänyt" -valinta.
Aloittajan kaltaisen miestietäjän kanssa en alkaisi ollenkaan. (Viittaan kohtaan: "...kaikkihan teistä kaipaa parisuhdetta jonkun todella komean, todella pitkän, todella suositun, jne miehen kanssa." No, ei kaivata.)
Sama juttu. Olen itse ihastunut useita kertoja, muutaman kerran aika syvästikin. Mutta ne miehet joihin ihastun, eivät halua olla missään tekemissisä minun kanssani. Ja toisaalta ne miehet jotka minusta kiinnostuvat...en vaan halua heitä.
Vierailija kirjoitti:
Japani on kuin taivas sinkkumiehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelua saa kavereiltakin. Parisuhteessa pitää olla sen lisäksi reippaasti fyysistä vetovoimaa. Ihan ok miehen kanssa tätä harvemmin on tätä seksuaalista vetoa.
Sama itselläni. Todella, todella harvoin tulee vastaan sellaisia miehiä, joka herättävät minussa aidon seksuaalisen halun. Ja nämä miehet ovat poikkeuksetta olleet sellaisia, joihin minun kasvoillani ja vartalollani minulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Joten yksin olen jatkossakin.
No, ainakin myönnät, että tavoittelet itseäsi parempia. Se on ensimmäinen askel parantumiseen, asian myöntäminen. Moni samaan vaatimuslistailuun haksahtaneista naisista ei pysty edes myöntämään, ettei olisi lähellekään rahkeita sellaiseen mieheen, mitä tavoittelee.
m39
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tosiaan kaipaa valjua suhdetta vain, jotta ei tarvitsisi olla yksin. Etenkin puistattaa ajatus läheisyydestä jonkun "ihan OK/paremman puutteessa" jampan kanssa samalla miettien, että olis niin monta mielenkiintoisempaakin asiaa, joita voisin nyt olla tekemässä...
Miksi mies pystyy nussimaan sinua viikosta toiseen ja vuodesta toiseen, vaikket olekaan kuuminta hottia?
- m39
Miehet ovat selvästi ylempiä olentoja, koska ovat kyvykkäämpiä kuin naiset eivätkä häiriinny sivuseikoista. Mies on psyko-fysiologisesti laadukkaampi elämänmuoto kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulostaa jo vähän voimafantasialta. Mutta hieno homma jos totta.
Mitä hienoa tuossa olisi?
En aio enää koskaan deittailla jos nykyinen 20 vuotias suhde päättyy. Panoja voin ottaa vastaan jos vehkeen päästä löytyy naisen nautintoa arvostava mies, mutta mitään muuta en miehiltä enää koskaan odota enkä halua.