Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyajan nuoret ja nuorehkot naiset kaipaa ollenkaan parisuhdetta?

Vierailija
24.10.2024 |

Tai siis, kaikkihan teistä kaipaa parisuhdetta jonkun todella komean, todella pitkän, todella suositun, jne miehen kanssa. 

Mutta jos sellaista ei ole saatavilla, niin ettekö te kaipaa ollenkaan parisuhdetta ns. ihan okei miehen kanssa, ihan vain jotta olisi elämänkumppani ja läheisyyttä ja keskustelua?

Kommentit (187)

Vierailija
101/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet persuilevat ja samaan aikaan ihmettelevät miksi ei löydy seuraa. Sen jälkeen persuilevat lisää ja ihmettelevät vielä enemmän että missä vika. No sitä saa mitä tilaa or not.

Vierailija
102/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaipaa ja jotkut ovatkin parisuhteessa. Mikä tämä pituus höpötys on. Mun mies on mua lyhyempi, ei mitään väliä. Joo varmasti yleisesti ottaen nainen halua itseään pidemmän miehen mutta jos kaikki muu natsaa niin kukaan tyrmää kivaa miestä jos se nyt vaikkapa on 5cm lyhyempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia hyviä normaaleja miehiä ei enää ole. Normaalit asumisen taidot, töissä käyminen, päihteettömyys, ahkeruus, vastuun ottaminen yms. tuntuvat olevan ylivoimaisia vaatimuksia. 

Vierailija
104/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kaipaa elätt.. eikun parisuhdetta sitten 35 plussana jolloin ne ei kelpaa enää kenellekään.

Henkilökohtaisesti voisin sanoa, että juuri tuo asenne on se, miksi en halua parisuhdetta. Jos kenellekään miehelle ei kelpaa yli 35-vuotias nainen, niin miksi alkaisin suhteeseen kenenkään miehen kanssa? Mä tulen satavarmasti täyttämään 35, ja jos se tarkoittaa että suhde on sitten ohi niin omalla kohdalla mielekkäämpi vaihtoehto on elää ihan suoraan vaan sinkkuna.

Luuletko tosissasi ettei 35 v nainen löydä kumppania?

Uskon että löytää kyllä, mutta lähinnä tarkoitan että vielä kun on paljonkin alle 35, ei voi vielä tietää kuka mies on sellainen jolle yli 30-vuotias nainen on jätettä. Tässä iässä yksinkertaisesti jokainen mies on riski, koska vasta kun nainen todella täyttää sen 30-35, näkee mitä tapahtuu. Muuttuuko jätteeksi vai jatkuuko suhde. Sen takia naisen kannattaa ottaa mies vasta yli 35-vuotiaana. Silloin tarjolla on vain ne miehet, jotka eivät ajattele noin sairaasti naisen iästä.

Vierailija
105/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kaipaa elätt.. eikun parisuhdetta sitten 35 plussana jolloin ne ei kelpaa enää kenellekään.

Henkilökohtaisesti voisin sanoa, että juuri tuo asenne on se, miksi en halua parisuhdetta. Jos kenellekään miehelle ei kelpaa yli 35-vuotias nainen, niin miksi alkaisin suhteeseen kenenkään miehen kanssa? Mä tulen satavarmasti täyttämään 35, ja jos se tarkoittaa että suhde on sitten ohi niin omalla kohdalla mielekkäämpi vaihtoehto on elää ihan suoraan vaan sinkkuna.

Jep, jos konsensus on se, että nainen on suhdekelpoinen vain 16-35v ja sen jälkeen muuttuu seinäksi, niin naisen kannattaa pelata kovilla tuo aika ja sen jälkeen nauttia rauhaisasta loppuelämästä yksinään ja muussa seurassa. Ei näin ajatteleva mies ole naisen liittolainen tai kumppani, vaan tät

Tämä on se mielestäni paras tapa suhtautua asiaan muutenkin, sukupuolesta riippumatta. Jokaisen tulisi tehdä elämänsä itselleen mielekkääksi ja oltava kyvykäs olemaan onnellinen itsekseen. Hyvä parisuhde on vain plussaa ja kirsikkana kakussa, muttei välttämätön. Ei pidä olla niin, että "tarvitsee toista ollakseen onnellinen"

Vierailija
106/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaivata parisuhdetta enää kun kaikkea on. Makuuhuoneessa moottoroitu dildo jaksaa painaa vaikka aamuun asti.

Vierailija
107/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että löytää kyllä, mutta lähinnä tarkoitan että vielä kun on paljonkin alle 35, ei voi vielä tietää kuka mies on sellainen jolle yli 30-vuotias nainen on jätettä. Tässä iässä yksinkert

No jos ajattelet noin kenenkään ei voi luottaa. Ei suurin osa miehistä mitään hirviöitä sentään ole.

Vierailija
108/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Miehet ovat kuin ilmaa, mutta ilman ilmaa ei voi elää' tälläisen sanonnan olen kuullut. Tarvitsisin miestä elämääni, mutta ilmankin on joskus pakko toimeen tulla jos ei ole muita vaihtoehtoja. Mies olisi kiva olla hauskana&hyvänä, luotettavana seurana, auttamassa mua aina kun apua tarvitsen, kuin myös minä häntä. Päivieni ja iltojeni ilona, matka- ja kauppaseurana, rakkaana. Olen pääosin rento luonne, mutta tietyissä asioissa jämpti ja miehenkin pitäisi olla. En turhista valita, enkä narise, enkä ole pilkun viilaaja, kaikessa ;) 

Vierailija
109/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan, mutta kaipaan hyvää parisuhdetta enkä mitään tyytymissuhdetta, semmoista olen jo kokeillut. Viihdyn myös ihan hyvin yksin, joten ei haittaa odotella sitä oikeaa. 

Vierailija
110/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa, mutta jos ukkeleita kiinnostaa ennemmin valtapelit kuin yhteistyö, niin on helpompi elää ilman.

Btw jos jätkät koskaan kokeilette puaa, shogunia tai mitä hyvänsä dark webin häirintäoppaita niin älkää hemmetissä kertoko kokeiluistanne kenellekään. "Avuliaat ystävät" saattavat tehdä aiheuttamastanne tunteiden vuoristoradasta jotain, jonka psykofyysinen seuraus saattaa olla lähempänä raiskausta kuin ihastumista. Ehkä peräti parasta, jos pua- ja shogun-pelleilyt unohdettaisiin kokonaan. Ei ole hyväntahtoisten hommaa se semmoinen.

Vierailija
111/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että löytää kyllä, mutta lähinnä tarkoitan että vielä kun on paljonkin alle 35, ei voi vielä tietää kuka mies on sellainen jolle yli 30-vuotias nainen on jätettä. Tässä iässä yksinkert

Tuo on huono ajatustapa, joku 40v voi myös ajatella että 35v oli nuorin jonka sai. Pitää katsoa miten se mies kohtelee muita naisia. Ja kyllä sen aika nopeasti huomaa. 

Vierailija
112/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaa, mutta jos ukkeleita kiinnostaa ennemmin valtapelit kuin yhteistyö, niin on helpompi elää ilman.

Btw jos jätkät koskaan kokeilette puaa, shogunia tai mitä hyvänsä dark webin häirintäoppaita niin älkää hemmetissä kertoko kokeiluistanne kenellekään. "Avuliaat ystävät" saattavat tehdä aiheuttamastanne tunteiden vuoristoradasta jotain, jonka psykofyysinen seuraus saattaa olla lähempänä raiskausta kuin ihastumista. Ehkä peräti parasta, jos pua- ja shogun-pelleilyt unohdettaisiin kokonaan. Ei ole hyväntahtoisten hommaa se semmoinen.

Mitä?

Vierailija
113/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet on pilannut nuoret miehet. En halua mitään sairailla sivustoilla käyvää miestä. Mieluummin olen sinkku.

Vierailija
114/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on jännä paikka. Nykyajan nuoret ja nuorehkot miehet tekevät parhaansa palatakseen koko miessukupuolen naisten silmissä, ja samassa netissä huudetaan kun ei naisille kelpaa. No kukapa haluaisi tulla kohdelluksi niin kuin täällä.

No tämä! Ja siihen pilaamiseen osallistuvat kyllä myös vanhemmat miehet. Itse uskon vakaasti, että on olemassa myös miehiä jotka eivät ajattele naisista kuten palstalta saa jatkuvasti lukea, mutta ongelma on se, että mistä tunnistat sellaisen miehen? Eihän kukaan näitä toiselle päin naamaa puhu, vaan täällä sitten anonyymisti. Nykyään olen epäluuloinen jokaisen tapaamani miehen kohdalla, ajatteleeko hän sisimmässään naisista palstatyyliin, v

Kohdallani 1.) meinasin, että jos täällä nimimerkiit Rane ja Kake suoltaa naisvihaa ja loukkaavia kommentteja ja keskusteluun liittyy Pena ja Make heitä vastaan niin keskustelun poistuessa tai luonnollisesti hiipuessa pois mitään muutosta ei ole tapahtunut netin ulkopuolella. Pena ja Make tuskin ovat saaneet Ranea ja Kakea muuttamaan mielipiteitään ja täten Rane ja Kake jatkavat kuten aiemminkin.

Vierailija
115/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että löytää kyllä, mutta lähinnä tarkoitan että vielä kun on paljonkin alle 35, ei voi vielä tietää kuka mies on sellainen jolle yli 30-vu

No jos ajattelet noin kenenkään ei voi luottaa. Ei suurin osa miehistä mitään hirviöitä sentään ole.

Niinhän sanoinkin, että ei kehenkään voi luottaa. En uskokaan että suurin osa miehistä olisi tällaisia, mutta kun osa miehistä levittää tällaista käsitystä ja mieskuvaa, et voi tietää ketä he tosielämässä ovat. Siksi on vähän pakko välttää kaikkia, jos ei halua perustaa perhettä miehen kanssa tietäen että on iso riski että muutut miehelle jätteeksi muutamien vuosien sisällä ja siinäpä elämäsi sitten olikin, kun jäät yksin hoitamaan miehen lapsia.

Vierailija
116/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulle kelpaa vain aseksuaali mies (koska olen itsekin aseksuaali), mutta sellaisia on todella harvassa. Miehen tulisi olla myös kiltti, herkkä ja raitis. Eikä pienintäkään taipumusta väkivaltaisuuteen. Kodinhoito ja kustannukset jaettaisiin tietty tasan.

Täällä toinen ihan samanlainen 😌

Vierailija
117/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että löytää kyllä, mutta lähinnä tarkoitan että vielä kun on paljonkin alle 35, ei voi vi

No se luottamus tulee parissa vuodessa, joillekin ehkä hieman myöhemmin. Sitä ennen ei kannata tehdä lapsia.

Vierailija
118/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netti on jännä paikka. Nykyajan nuoret ja nuorehkot miehet tekevät parhaansa palatakseen koko miessukupuolen naisten silmissä, ja samassa netissä huudetaan kun ei naisille kelpaa. No kukapa haluaisi tulla kohdelluksi niin kuin täällä.

No tämä! Ja siihen pilaamiseen osallistuvat kyllä myös vanhemmat miehet. Itse uskon vakaasti, että on olemassa myös miehiä jotka eivät ajattele naisista kuten palstalta saa jatkuvasti lukea, mutta ongelma on se, että mistä tunnistat sellaisen miehen? Eihän kukaan näitä toiselle päin naamaa puhu, vaan täällä sitten anonyymisti. Nykyään olen epäluuloinen jokaisen tapaamani miehen kohdalla, ajatte

Kohdallani 1.) meinasin, että jos täällä nimimerkiit Rane ja Kake suoltaa naisvihaa ja loukkaavia kommentteja ja keskusteluun liittyy Pena ja Make heitä vastaan niin keskustelun poistuessa tai luonnollisesti hiipuessa pois mitään muutosta ei ole tapahtunut netin ulkopuolella. Pena ja Make tuskin ovat saaneet Ranea ja Kakea muuttamaan mielipiteitään ja täten Rane ja Kake jatkavat kuten aiemminkin.

Kyllä, Kake ja Rane eivät varmasti muutu, mutta sen sijaan Pirkko ja Liisa saivat Penan ja Maken kirjoituksista positiivisia mielikuvia miehistä ja alkavat ajatella että miehissä sittenkin on ihan hyviä yksilöitä. Ennen he eivät olleet uskaltaneet lähestyä miehiä, koska ainoat miesten ajatukset joista he olivat tietoisia, olivat Kaken ja Ranen ajatuksia. Nyt he tietävät että ne eivät ole kaikkien miesten näkemyksiä, joten miesten lähestyminen tuntuu turvallisemmalta. He lähestyvät Penaa ja Makea, alkavat seurustella näiden kanssa, tekevät lapsia ja elävät onnellisina elämänsä loppuun asti. Maailma muuttui vaikka Kake ja Rane eivät muuttuneetkaan. He toki öyhöttivät elämänsä loppuun asti internetissä.

Vierailija
119/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että löytää kyllä, mutta lähinnä tarkoitan että vielä kun on paljonkin alle 35, ei voi vielä tietää kuka mies on sellainen jolle yli 30-vu

Niin, osa on lapamatoja, osa nilviäisiä, ja vain osa hirviöitä. Sopivat hyvin multaan, eivät naisen asuntoon

Vierailija
120/187 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että onnistunko löytämään enää parisuhdetta, kiinnostunko kenestäkään? Olen ollut pitkään sinkku, kiinnostun tosi harvoin kenestäkään. Pitää onnistua pääsemään pitkään keskusteluun ja useampaan tapaamiseen jonkun miehen kanssa, asia tai paikka minkä tiimoilta vaikka näkee jotain miestä. Viimeisin suhde syntyi kohdatessamme sattumalta baarissa. Silloin en mitenkään etsinyt tai toivonut kohtaavani ketään. Satuttiin vain kohtaamaan silloin. No siitä on aikaa ja tässä on kerennyt syntymään ihan toivekin, että jos jonkun kohtaisi. Niin eipä vaan ole tullut kohdalle. Ehkä tulevaisuudessa taas, kuka tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan